[Röportaj/Çeviri] VOGUE Dergisi 2PM Söyleşisi 2. Kısım

2PM ZAMANI

Vogue: Şarkının ismini “A.D.T.O.Y.” duyduğunuzda, neyin kısaltması olduğunu tahmin bile edemiyorsunuz, görünüşe göre o “All Day Think Of You” demek. Bu da mı Park Jinyoung’un fikriydi?
Taecyeon: Evet. Önceden, bize ne olursa olsun şarkının isminin İngilizce olması gerektiğini söylerdi, çünkü yurt dışında promosyon yaptığınızda en azından şarkının ismini onlara aktarabilmelisiniz. Ama bu sefer bir sebepten ötürü bize şarkının isminin Korece olmasını istediğini söyledi. Çıkış şarkımız “10 points out of 10”den beri ilk defa böyle bir şey oluyor.

48151450449952293894415
Vogue: Neredeyse 2 yıldır dönüş yapmamıştınız. Bu TV’de gördüğümüz yıldızlar arasında pek olağan bir şey değil. Dönüşten önceki uzun zaman boyunca sinirli miydiniz merak ediyoruz. Duygu değişimleri yaşadınız mı?

Taecyeon: Bir önceki promosyonlarımızdan Hands Up sayesinde hem dijital hem de albüm satışlarında çok para kazandık. Bu sebeple aşırı iyi bir moddaydık. Ondan sonra yurt dışında 40 konser verdik. Japonya’da 2 albüm ve 5 single yayınladık. Eğer Kore’de unutulduysak ne yapacağız diye düşünmektense bir an önce geri dönmek istedik. Şu an biz aynen böyleyiz: Vay be! Sonunda döndük!

18297450449959293893710

Jun. K: Bu 2 yıl boyunca birçok şey yaşadık. Bazı zamanlar o kadar zordu ki, sadece kaçıp gitmek istediğimi bile düşündüm. Geçen yılın başında babam birden vefat etti. İlgilenilmesi gereken çok fazla şey vardı. İlgilendiğim her bir şeyle beraber evin reisi haline geldiğimin farkına vardım.

Vogue: Yüz ifaden gerçekten zor zamanlar olduğunu söylüyor. Her şeyin üstesinden gelebilmen senin için bir teselli olmalı.

Jun. K: Evet. Bu gerçekten kalbimi ferahlattı. Bence bunlarla başa çıkma konusunda gittikçe iyileşiyorum. Erkek kardeşimi de iyi yönlendirmem gerekiyor.

Vogue: Senin için nasıldı, Nichkhun?

Nichkhun: Bildiğiniz gibi, geçen yaz taihsiz bir kaza yaptım. Yaralanan kişiden, şirketimizden, grup üyelerimden ve hayranlarımdan canı yürekten özür diliyorum. Bir bakıma, zamana ihtiyacım vardı, çünkü o zamana kadar 5 yıl boyunca 1 dakika bile dinlenmeden çalıştım. Grup aktivitelerimiz olmasa bile benim kendi kişisel programım vardı. Kaza yüzünden, durmaktan başka çarem yoktu. Gerçek benliğimi bulabilirmişim gibi hissettim. Gönüllü yardım vakıflarında birçok insanla tanıştım.

Vogue: Gerçekte nasıl bir insan olduğunuzu zorluklarla karşılaştığınızda anlıyorsunuz.

Nichkhun: Bu sadece siz değil, etrafınızdaki insanlar için de geçerli. Beni sadece param ve işim için sevenler ve beni gerçekten içtenlikle sevenler…

Vogue: Daha sonra nasıl değiştin?

Nichkhun: Sanırım daha sakin biri oldum. Bundan önce birçok şey için endişelenirdim. Bazı insanlar “paranoyak” olduğumu söylerdi. Chansung, bana ne demiştin? Etkileyici bir şeydi…
Chansung: Ah, şirket yemeği sırasında birlikte içiyorduk, Khunnie abi cildi konusunda çok endişeliydi. Ama bunun dışında, Khunnie abi her zaman duygularını bastırır. Bastırdığını söyleyemeyiz bile, duygularının belli olmasına asla izin vermez. Bu yüzden ona duygularını açığa vurması gerektiğini söyledim. Eğer stresten kurtulamadığınız bir durum varsa bunu sporla ya da bir çeşit hobiyle çözmeye çalışmalısınız

Nichkhun: Son zamanlarda badminton oynuyorum.

Vogue: Beki bir kız arkadaşa ihtiyacın vardır, badmintona değil?

(Nichkhun ve diğerleri hep bir ağızdan konuştular bu yüzden kimin ne söylediği anlaşılmadı. ) Eğer biriyle çıkmaya başlarsanız, daha fazla endişelenirsiniz!

31222150449951960561184
Vogue: Ama bu endişelerden kaçınalım derken gençliğiniz uçup gidiyor, hayalkırıklığına uğramıyor musunuz?

Chansung: Ahaha. Biz dinlenmek için fazla meşgulüz. Eğer kendime ait bir ya da iki ayım olsaydı, biriyle çıkmayı düşünürdüm, ama bizim o kadar vaktimiz olmadığı için biraz zor. Biriyle çıkmak aklınıza bile gelmiyor.

Nichkhun: Kore’de görünmesek bile yurt dışında da mutlaka bir şeylerle meşgulüz.

Vogue: Bu cidden can sıkıcı bir durum. Hadi konuyu değiştirelim. Geçen sene Jun. K’in tvN’in “The Romantic & Idol” programında idol kız grubu üyeleriyle gerçek bir randevusu olmuştu, Ve Taecyeon da Tayvanlı idol Gui Gui’yle MBC Every1 Gobal We Got Married çekimlerini yeni bitirdi, değil mi? Bu yılın başında Vogue bu programlara dayanan bir makale yayınladı “Idol-tarzı randevu”.

Nichkhun: Ondan önce ben bir buçuk yıl boyunca “We Got Married”daydım!
Chansung: Ben de  “We Got Married”a katılmak istiyorum.

Vogue: “The Romantic & Idol” tamamen doğaldı. Bir senaryosu yoktu, değil mi? Hepiniz Jeju adasında seyahat etmekten, randevularınız sırasında birbirinizi tanımaktan mutluluk duyuyormuşsunuz gibi görünüyordu.

Jun. K (Kadın idollerle geçirdiği mutlu anları hatırlar gibi bir yüzle): Evet…
Kaynak: Omona they didn’t
Çeviri: Busra S@2PMTURKEY
Siteden çeviri çıkarmak yasaktır!

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s