[HAYRAN RAPORU] 130629 2PM Hottest After Party

(Ç/N: Hayranların yazdıklarını Türkçe’ye en uygun ve en kibar haliylel çevirmeye çalıştım. Kusrumuz varsa affola!)

– h_ellobeautiful –

TaecWoo, TaecChan, JunKardeşler ve KhunYoung gecenin DJleriydi!

Partinin ne kadar harika olduğunu anlatamam bile!!! ㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠ

DJ oldukları zaman, çocuklar kendi dinledikleri tarzda şarkılar açtılar bu yüzden çok iyiydi!

TaecWoo DJ oldu ve Sexy Bitch’i çaldılar ve ben aynen şöyle oldum: O_O herkes kendinden geçti. Onlar bile! haha
Junho acayip şakacıydı. Bize burger verecekmiş gibi yaptı ama sonra hepsini kendi yedi -.-“

Junho bazı Justin Bieber şarkıları açtı ve dans etti. N’oluyo be dedim?!??! Hahhhhaha buna rağmen herkes eğleniyordu.

KhunYoung DJ oldular ve çoooooooooooook tatlıydılaaar! Çift dansı yaptılar ❤

Çocuklar içecekleri dağıtırken herkes oraya toplandı, çok kalabalıktı.

Kameralarıyla fotoğraf çeken hayranlar dışarı çıkartıldı ve bir daha içeri alınmadı!

Çok fena terledim ve kalabalık acayip manyaktı!! Kolyem boynumu kesti -.-“

Minjun telefonuyla video ve fotoğraflar çekti, umarım yakında yükler!

Çocuklar polaroidlerle selca çektiler ve sonra onları hayranlara verdiler .

Woo kendinden geçti sürekli zıplıyordu kafasını sallıyordu falan.. ahaha

Jun. K  V yakalı bir hırka giymişti. Sonra çok sıcakladı ve hırkasını çıkarıp, kollarını kıvırdı ve dans edip DJlik yapmaya devam etti!

Junho da sıcaklamaya başlamıştı ve gömleğinin düğmelerini açtı. Haha

HEDİYELERİMİ KHUN’A VERMEYİ BAŞARDIM 😀 HUUUUHUHUHUUUUHUHUU!!!

Kulüpte Hot, True Swag, 10/10, Sexy Lady’nin çaldığını ve herkesin kendinden geçtiğini hayal edin. Çocukların bile!

Alkol yoktu ama çocuklar müzik ve Hottestların sevgisiyle sarhoş oldular!

Junho bana bir burger verdi ve Khun da kola servis etti. Lol

Minjun ve Woo dans edip DJlik yapmaktan ter içinde kaldı!

Taec en az kendinden geçen kişiydi. Sanırım çekimlerden dolayı çok yorgundu.

2PMle gerçekten parti veriyormuş gibi hissettim. Kulüp şarkıları çaldılar ve Minjun, Woo, Junho, Chan, Khun sürekli zıpladı ve dans etti!

DJ oldular ve Hottestlar için içecek dağıttılar

Minjun ve Wooyoung müzikle kendilerinden geçtiler! Kendilerinden geçtiler ve biz, Hottestlarla, dans ettiler  !


– mcheller –

taec “sexy bitch” şarkısını çaldı sonra da “jizz in my pants” i, khun bu şarkıyı çok sevdi xDDD

Aman Tanrım! Woo gerçekten müzikten anlıyor. İyi bir müzik ve dans zevki var …

İnanamıyorum! Woo’ya bundan daha fazla tutulamazdım! Kasketini çıkarıp sallayışından çok etkilendim. Ve kulüp müziğinde zıplayıp durması.. Aman Tanrım!!!

chan taec’e “sexy bitch” şarkısında dans edelim mi diye sordu ve uzun bir süre onu süzdü…..sonra dans aşkı kabardıㅋㅋㅋㅋ

khun Romeo & juliet’ten bir müzik koydu asdsdsd… tabi ki yaptı!

ben hepsiyle beşlik çaktım ♥u♥

biliyorsunuz…. kıyafet kodu siyah ve altın rengiydi ama  onlar gelişigüzel giyinmişler fsadadsad

sonlara doğru junho gömleğinin düğmelerini tamamen açtı ve boynundaki altın kolyeyi görebiliyorduk *Q*

DJliği ilk  taecwoo, sonra taecchan, khunwoo, junkardeşler♥ üstlendi

junho minjun ♥♥♥♥ ile beraber DJlik yaparken bir yandan da şarkı söylüyordu.

woo tişört giymişti, uzun dağınık saçları yüzünde bir aşağı bir yukarı oynuyordu *Q*

Sonunda junho’ya dokundum *Q* tamam…şimdi Kore’den ayrılabilirim  hgsfhgsdfda

woo çok “herkes çıılgınlaaarrr gibi zıplasın şapkamı oraya fırlatacağım!!!!” idi. ama asdffsdfg yapmadı
khun hey ya’yı koydu gerçek gibi değildi …. fasdgf bilmiyorum
-Joyceleneluv-

DJ ler sırayla TaecWoo> TaecChan> KhunYoung ve sonra Junkardeşler idi!

After Party harikaydı, çocyuklara ve kalabalıkla parti yapmak çok heyecan vericiydi.

Junho gömleğinin düğmelerini açtı çünkü orası feci sıcaktı.

Junkardeşler DJ oldu ve bize dans etmemizi, şarkılara eşlik etmemizi söyleyip kendilerinden geçtiler.

After Party bomba gibiydi! Çok terledik, ama buna değdi.

Woo saçını yaptırmadığı için kabarık saçları vardı.

Bir de bizimle eğlenirken bir yandan da dondurma yediler ㅋㅋㅋㅋ

Bize yiyecek ve içecek dağıttılar.

Çocuklar roundtable’da hayranların polaroidleriyle sırayla fotoğraf çekindi ve sonra geri verdiler!

Minjun hayranlar şarkılara eşlik ederken videolarını çekti ^^

Kaynak: h_ellobeautiful, mcheller,  Joyceleneluv; ProudHottest aracılığıyla
Çeviri: Busra S@2PMTURKEY
Siteden çeviri çıkarmak yasaktır!

Bir Cevap Yazın

