[Röportaj/Çeviri] Junho-BAILA Özel Röportajı

Popüler idol gruplarından 2PM üyesi Junho 24 haziranda Japonyada solo olarak çıkış yaptı. ”Küçük kız arkadaşı,kedi yavrusu Myako,onun  Japonya’ya gelmesini bekliyordu”.Junho solo kariyeri,sevdiği şeyler , kişisel hayatı hakkında sohbet ederken kedi ilede buluşma gerçekleştirdi.

Kız arkadaşım olur musun ? Olursan , Bento kutusu yapmak istiyorum

”Herkese merhaba ve  benim küçük kız arkadaşım..Hmm… Onun patileri çok küçük ve o cidden çok sevimli” Junho kayıt stüdyosundan geldi ve  kız arkadaşı kedi yavrusunu almaya gitti ona sıkıca büyük elleri ile sıkıca sarıldı.
‘Birden evde tembel tembel yatan Ggomaengie (junhonun kedisi) i düşündüm.Yarım yıldır onu görmedim.Çoktan beni unutmuştur” dedi. Sadece 3 aylık olan bu kedi merak duygusu ile Junho’nun ellerinden kayıp omuzlarına doğru hareket ediyor tırmanıyordu.Junho onunla ilgilenirken bizlerle olan sohbetine de devam ediyordu.

”Evde bu tür bir buluşmayı daha önce hep hayal etmiştim..Beraber yemek yapmak,DVD izlemek,oyun oynamak dondurma yemek…
Gerçekten dondurma yerken çok eğleniyorum (güler).eğer evde olmak istemezse sonradan dışarıda çıkabiliriz.el ele dolaşarak sokaklarda alış veriş yapabiliriz.Han Nehri boyunca yürümekte güzel olabilir.Han Nehri boyunca uzanan yolda paten yapılan bir yerde var.Geçmişte 20 dakika boyunca paten sürme deneyimi yaşadım.Şimdi düşünüyorumda cidden çok eğlenceliydi.Yeoudio adalarının manzarası eşliğinde meyve suyu içebiliriz.Bir kez oraya erkek bir arkadaşımla gitmiştim bir dahakine kız arkadaşımla gitmek istiyorum”

2PM üyeleri içinde Junho erkeksi güzelliği çekiciliği ile bilinir. Kız arkadaşınla neler yapmak istersin sorusuna şaşırtıcı bir cevap olarak yemek isterdim ve yukardaki cevapları aldık.

”Çalışma saatlerim çok düzensiz.Uzun süre birlikte olmak istesek bile bu benim için cidden çok zor olur.Boş zamanımda ona tüm sevgimle bir bento kutusu yapmak isterim.Şey,birde ben ona bol bol yemek yapardım (gülüyor).Kimchi kızarmış pilav benim en iyi yemeklerim,şansım olsaydı her yemeği yapmayı denemek isterdim.Bazen internette yemek tarifleri bile ararım (gülüyor)
İdeal kız arkadaşı tipimse … ıımmm. sanırım ne istediğini bilen bir kız olmalı.Gerçekten işine odaklanmış kariyer sahibi kişiler çok etkileyici.Mizah duygusu olan bir kızda çok iyi olurdu.Yapmayı hedeflediğim bir çok düşünce olduğu için sonsuz hedeflerim için güçlü bir kalp lazım,aynı şekilde düşünebildiğimiz birini bulabilseydim ,ideal kız arkadaşım olurdu”

-Yapmak istediğim uzun bir liste var ve birde Mısır’ı ziyaret etmek istiyorum

Şimdi yaz sezonundayız.Enerjik bir sezon.Junho çalışmalarını ve diğer aktivitelerini  sürdürüyor.

”Japonya’daki solo aktivitelerim sırasında boş zamanım olursa Tokyo’daki SkyTree yi ziyaret etmek istiyorum.daha fazla şarkı yazmak istiyorum bisikletle etrafta dolaşıp gezerken.Stüdyoda bisiklet gördükten sonra gerçekten bisiklet sürmeyi özlediğimi farkettim.Stajyerken sık sık scootera binerdim.”

Bisiklete binerek sevgilinle gezmek nasıl olurdu ?

”İki kişinin bisiklete binmesi tehlikeli olur o yüzden asla denemedim.Sevgilim olmuş olsaydı böyle tehlikeli bir buluşmaya asla izin vermezdim (güler)”

-Junho Bu röportajda minnettarlığını ve hayallerinide anlattı.

Röportaj boyunca Junho gayet rahat ve kibar biriydi.Onun solo çıkışını konuşmaya başladığımızda Junho sakince bizleri yanıtladı.

”Solo albüm çıkarmak hayalimdi şimdiyse gerçek oldu.”

O geçen seneki  BAILA röportajında solo albüm çıkarma hayalinden bahsetmişti.Ve çok geçmeden sadece 1 yıl sonra sözünü yerine getirdi. O sözünün eri bir adam.

”Tabiki solo albüm çıkarmaktan dolayı mutluyum ancak hazırlık aşaması gerçekten çok zordu kabul ediyorum.Hala geceleri eve dönünce bile çalışmak zorunda kalıyorum,sonraki gün erken uyanmak zorunda olduğum için çoğu programımı iptal ettiğim bile oldu.Ama hiç bir zaman yorgun hissetmedim.Hala ayakta olmamı ve yeni birşeyler yapmayı istememi bana verilen destek ve alkışlar sağlıyor.Sesler,tutku,istek ,enerji saflık dolu.Fanlarım beni ayakta tutan kişiler.Bunları düşününce tek bir yorgunluk bile hissetmiyorum aksine mutlu oluyorum.Ve bu albüm iyiki  yapıldı diyorum”

”Huzursuz hissettiğim zamanlarda oldu.Ama grup üyelerimden Jun.K bana Daegu aksanıyla ”Yapabileceğini biliyorum” diyerek destek verdi.Onun aksanı cidden çok komik.Utanç verici olabilir ama hala gülüyorum.Ama aslında bana büyük cesaret verdi.Tüm tedirginliğimi üzerimden attım.”

-Şuanda Japonyada tek başına turda

”Sesleri hatta her nefesi hissedebildim.Pozitif enerjiden dolayı ve bu fırsatı bana sunduklarından dolayı herkese müteşekkirim.”

-YAKLAŞIN JUNHO JAPONYA’DA

Junho Japonyada solo aktivitlerine devam ediyor.Nasıl çalışıyor,neler yiyor,boş zamanlarında ne yapıyor,günlü yaşamını nasıl geçiriyor…Merak ettiniz değil mi ?

-Fotoğraf başlıklarında olan bilgiler

*Fotoğraf çekimleri arasında bir şeyler yemeye devam etti.Foto çekimi sırasında ise sahte dondurma ponponlarından yedi-favori yiyeceği-
*Gerçek bir sanatçı.Çekimler sırasında gitar çalıyormuş gibi yaptı .Sonrasında cidden çalmaya başladı.
*Ggomaengie,Grup üyeleri,Chansung’un kedisi,sevgili kedisi Ggomaengie
*Meyve önemli bir besindir.(Sadece benim için değil personel üyeleride cidden seviyor)
*Bugünkü öğle yemeği 2 hamburgerdi.Çekimler için çok vakti kalmamıştı direk burgerciye gitti ve yemeğini aldı.Genelde 2 tane tüketir.
*Bugün rosto yemeye çıkacak.sabahta yemiş ! 23 yaşındaki bu adamın iştahını hafife almayın!
*O şuanda Japonca öğreniyor.Sık sık Japonca çalışmak için yanında bir şeyler taşıyor.
*Kullandığı eşyaların çoğu siyah .Geçenlerde çanta ve güneş gözlüğü satın almş.

Kaynak:x_tiffany_x@2ONEDAY.COM
Türkçe Çeviri:Umay@2PMTurkey
Siteden çeviri çıkarmak yasaktır.

Bir Cevap Yazın

