[Starcast] 2PM’in Günlüğü 3. Kişi Chansung

2PM üyeleri iki yıl ara verip Mayıs ayında yaptıkları geri dönüşle hayranlarını çıldırttıktan sonra şimdi bireysel aktivitelerine odaklanıyorlar. Müzik, dizi, film gibi çeşitli alanlarda bireysel aktivitelerine yönelen 2PM üyeleri ‘2PM Relay Diary’ ile hayranlarına merhaba demek için Naver Starcast’ın kapısını çaldı. 2PM üyelerinin bu günlerde neler yaptığını, neler düşündüğünü öğreneceğiniz ‘2PM’s Relay Diary’ başlıyor.

‘2PM’s Relay Diary’ aracılığıyla hikayesini paylaşacak olan üçüncü üye ‘7th Grade Civil Servant’ dizisi ve ‘Red Carpet’ filmiyle 2PM’de şarkıcı olmanın yanında oyunculuk da yapan Chansung. Dünyadaki birçok şehri gezmesini sağlayan ilk filmi ‘Red Carpet’ ile aktör Hwang Chansung olma yolunda emin adımlarla ilerliyor.

STARCAST, sizi film setine ve aktör Chansung’un günlük hayatına götürüyor. Daha neler var, Sevimli pisisi Junggam’ın lezzetli hikayesini dinleyelim mi?

Yazan: Chan-sung (2PM)

Fotoğraflar: Chan-sung, JYP Entertainment


Merhaba! Ben Hwang Chan-sung. Bu sıcak mevsimde neler yapıyorsunuz? Güneş doğduktan sonra çok sıcak oluyor. Bu yıl, birçok değişik aktivite yapıyorum ‘7th Grade Civil Servant’ çekimleri, 2PM albümünün promosyonu, ‘Red Carpet’ filminin çekimleri… Sizinle değişik etkinlikler aracılığıyla buluşmaktan çok mutluyum.

Nasılsınız, millet? Ben iyiyim.

Bu günlerde ‘Red Carpet’ filminin çekimleriyle meşgulüm. İlk defa bir filmde rol alıyorum. Aynı anda hem meraklıyım hem de tuhaf hissediyorum.

Yönetmenden ve diğer oyunculardan çok şey öğreniyorum. Film romantik komedi olduğundan sahneleri çekerken gülmekten kırılıyoruz. Ben 2PM’in en küçüğüyüm (Bunu duyduğunda herkes şaşırıyor), ve yine, setteki en genç insan da benim. Bana her zaman iyi davrandıkları ve çok şey öğrettikleri için yönetmenime ve diğer oyunculara çok teşekkür ederim. Bence, ilk filmimde iyi oyuncularla oynadığım ve severek kendimi işime verebildiğim için çok şanslıyım.

Filmde Daeyoon’u canlandırıyorum. Karakterimi sevdiniz mi? Kimse beni fark etmedi, muhtemelen çok farklı göründüğüm için. Lütfen ilk filmimi dört gözle bekleyin.

2PM üyesi olarak çıkış yapmadan once de oyunculuk yaptığım için oyunculuğa karşı büyük bir tutkum ve hırsım var. Sene başında uzun süre ‘7th Grade Civil Servant’ dizisinde rol aldım. Keşke oyunculuğa odaklanmak için daha fazla vaktim olsaydı ama Japonya turları, Asya turları ve reklam çekimleri arasında koşturup durdum. Şimdi baktığım zaman, pişman olduğum bazı şeyler var. Keşke hazırlanmak için daha fazla vaktim olmuş olsaydı.

Bu Gong Do-ha, ‘7th Grade Civil Servant’ dizisideki Ulusal İstihbarat Servisi’nin bir ajanı! Çekimlere başlarken ne kadar gergin olduğumu hatırlıyorum. Başka bir iyi işle tekrar karşınızda olmayı umuyorum!!

Bence film çekimleri ve dizi çekimleri bir şekilde farklı.  ‘Red Carpet’ filmi! Elimden geleni yapıyorum. Lütfen ‘Red Carpet’in Daeyoon’una çok destek olun!

Bu, ilk filmimin senaryosu. Çok heyecanlıyım ve merakla bekliyorum. Lütfen siz de dört gözle bekleyin. Daha sıkı çalışacağım!

Çekimlere giderken! Hadi, Chansung!

Bence film çekimleri için aktörlere dizi çekimlerinden daha fazla sure veriliyor. Bunu seviyorum çünkü rolüme çalışmam ve karakterim hakkında düşünmem için daha çok zamanım oluyor. Yönetmen Park Beom-su’yla bu film için birçok kez görüştüm. Okumak yerine daha çok film izlememi tavsiye etti. Aktör Oh Jung-se bana Daeyoon hakkında çok düşünmemi ve hayatımı sanki Daeyoon’muşum gibi yaşamamı önerdi. Aktör Cho Dal-hwan rahatlamamı söyledi. Rahat olmam benim her alanda doğal olmamı sağlarmış ve tabi ki doğal olmak en iyisi. Bana çok yardımları dokundu!

Daha fazla rol yaptıkça, ne kadar çaba sarf edildiğini ve ne kadar sıkı çalışmam gerektiğini daha iyi anlıyorum. Çeşitli tecrübelerin ne kadar önemli olduğunu fark ediyorum ve çok kitap okuyorum. Hobi olarak okumaya başlayalı 2 yıl oluyor. Kitapların kendisini seviyorum ama iyi bir kitap ‘okumanın’ ne kadar iyi olduğunu anlıyorum.

Kesin bir konuya takılı kalmam. Farklı türde birçok kitap okurum. Bir kitabı okurum, düşünürüm, üstünde dururum. Bir kitap ya da kelime hakkındaki düşüncelerimi Twitter hesabımda yayınlarım. Sonradan fikirlerimi diğerleriyle paylaşırım. Bir konu hakkında birileriyle tartışmaktan zevk alıyorum. Kendi düşüncelerimi düzenlerken yepyeni şeyler keşfediyorum. Bulanık çıkmış. Bu benim kitaplığım. Daha fazlasına sahibim. Eğer önerileriniz varsa, lütfen söyleyin!

Jung-gam’ın şekerleme saati. Neden böyle gülümsüyor? Rüyanda ne görüyorsun sen?

Ailemle geçirmek için daha fazla zamanım var ve aktif olduğum zamanlardan daha rahatım. Bu günlerde güzel Junggam’ımla geçirecek daha fazla vaktim var. O çok zeki! Gerçek kız kardeşimmiş gibi. Bazen bir insanmış gibi davranıyor. 2PM, Hazirandaki konserle birlikte Kore promosyonlarını bitirdi. Şimdiden sahneleri çok özledim.  Uzun süredir yurtdışında konser verdiğimizden Kore’de konser vermeyi özlemişim. Promosyon zamanı çok kısa olduğu için hala üzgünüm. Sanki uzun bir yolculuktan dönmüşüm gibi rahat hissetmiştim. 1 aylık kısa promosyon sürecinde sadece güzel anılarım oldu. Sanırım promosyonu sonlandırmaktan dolayı üzgün olduğumuz için konsere daha sıkı çalıştık. Solo performanslarla daha çok ilgilendik. Ben sözleri bana ait olan ‘Perfume’u sergiledim . ‘Aşk parfümü’ konseptiyle modern dans yapmayı denedim. Seyircilerin performansımı tutkuyla karşılamasıyla gurur duydum.

Bu, 2PM konserindeki solo performansım. Acıklı bir aşkı hissedebiliyor musunuz? Sözlerini benim yazdığım ‘Perfume’u dinlemeyi unutmayın.

Desteğinizle, bir şarkıcı ve aşkta gözü açık biri olarak bir adım daha ilerliyorum. Ayrıca kusurlarımı öğrenip onları düzeltmeye uğraşıyorum.Her zaman size daha iyi bir iş sunabilmek için çabalayan bir aktör ve şarkıcı olacağım. Hikayemi okuduğunuz için teşekkürler.

Jun. K! Japonya’daki The 3 Musketeers müzikali nasıl gidiyor ?

Kaynak: Naver Starcast
Çeviri: Busra@2PMTurkishFans
Düzenleme: Umay@2PMTurkishFans

 

Siteden çeviri çıkarmak yasaktır!!

2 thoughts on “[Starcast] 2PM’in Günlüğü 3. Kişi Chansung

  1. Çeviri için çok teşekkürler:) chansunggerçekten de keşke l7cs’ de daha çok rolün olsaymış ve kore albüm tanıtımlarınız daha uzun olsaymış. Aynı şeylere üzülmüşüz senle.

Bir Cevap Yazın

