[Röportaj] 2PM-Hottest Japon Dergisi 6.Sayı Part 1

Tokyo Dome Teşekkür Mesajları ~~

Chansung

Millet bizim enerji kaynağımız sizlersiniz.
Bu kadar fazla çalışmamızın nedeni siz hayranlarımız ve  elde ettiklerimiz.
Bu süre içinde bizimle beraber olanlar,
Gelecektede çok çalışmaya devam edeceğim,lütfen bize iyi bakın !
Herşey için minnettarım !
Millet,sizi seviyorum ~~

Taecyeon

Japonyada çıkış yaptığımız günden itibaren bizleri destekleyen ve konsere gelecek olanlar hayranlar olduğuna inanıyorum.
Bizi desteklemek için buralara kadar gelen herkese müteşekkiriz.
Korede geçen 5 yıl,Japonyada geçen 2 yıl boyunca,gerçekten herkesin bize verdiği sevgisini hissettim.
Tokyo Dome da konser vermek sadece yetenekle olabilecek bir şey değil,ama sizin desteğiniz ve enerjinizle bu mümkün.
Bize inandığınız ,sevginizi verdiğiniz ve destekleriniz için teşekkür ederim.
Her iki tarafta kesinlikle daha yükseğe uçmaya devam edecek.
Gerçekten hepinize minnettarım !

Junho

Millet bugün iyi vakit geçirdiniz mi ?
Gerçekten çok duygulandık.
Hepinizden çok fazla ilgi ve sevgi alsakta  bir gün bu sevginizin azalmasından korkuyorum, huzursuz hissediyorum,endişeleniyorum
Ama böyle zamanlarda gözlerimi kapatıp düşünmemeye çalışıyorum
Bana göre, hayranlar benim müzik yapmamın nedeni,müzik yapmaksa yaşamamın nedeni.
Herkesin bizleri sevgiyle kuşatmasını istiyoruz
Bizler için kullandığınız ışık çubukları hepimiz arasında birlik duygusu yarattı.
Herkese minnettarım.Sizi seviyorum !~~

Wooyoung

2 yıl önce Japonya’da çıkışımızla bir çok şey gerçekleşti.Göz açıp kapayıncaya kadar 2 yıl geçti ve bu aşamaya geldik.
Aslında bizim için Japonya faaliyetleri sırasında Tokyo Dome’da performans sergilemek hedefti.Bu gerçeğe inanmak zor olsada,şuanda buradayız.
Hepiniz bizimlesiniz ve bu rüyayı gerçekleştirdik.Bu sahnede her saniye ver her dakikayı  birlikte eğlenerek,şarkı söyleyip dans ederek geçirdik.-Bunlar bizim için eşsiz ve değerli anlardan.Herkesin bizleri ‘umut’ ve ‘güç’ olarak düşünmesini istiyorum.Şuandan itibaren bir sonraki hayalimiz için dahada fazla çalışacağım.Herkes burada olduğu için 2PM başarılı oldu.Ne zaman ve nerede olduğu önemli değil,hepimizi bir olacağız.
Hepinize minnettarım ! 3 ! 9! (teşekkürler)

JunK

Hayallerimizin gerçekleştiği Tokyo Dome da sizlerin karşısında minnttarlığımı ifade edecek kelime bulamıyorum.
Gerçekten de bizim Hottest’larımız en iyisi !
Daima ayakta kalacağımıza söz veriyorum !
1.Sizin her birinizden aldığımız sevgiyi asla unutmayacağım
2.Ölene kadar herkese tüm duygumla anlamlı bir müzik sunmaya devam edeceğim
Herkese teşekkürler !

Nichkhun

Hepiniz çok sevimlisiniz.
Bugünkü Tokyo Dome konserinde bulunan hepiniz,bizlere desteğinizi gösterdiniz,kendimi çok kutsanmış hissediyorum.Gerçektende hayaller çok sıkı çalışıldığı zaman gerçekleştirilebiliyor.Şahsen benim için,ailem,üyeler,hayallerim,çalışmalarım ve personelimiz çok önemlidir.Ve en önemlisi fanlarımız en başından beri benim gurur kaynağım oldular şuandan itibaren bende onları gururlandırmak için çok çalışacağım.Yine Tokyo Dome’da herkesle buluşmak istiyorum.Kesinlikle tekrar bir araya geleceğiz! En başından beri ve şuanda bizimle bulunan herkese teşekkür ederim !

Hottest Günlüğü !

(En baştan sona sıralı)

1.Shinkiba Studio Coast  la başladı.Hiç yağmur yoktu.Harika bir gündü.
2.Hottestlar girmek için bekliyorlardı.Herkesin gülümsemesi en güzel anıydı.
3.Özel bir video salonda gösterildi!Herkes yüzünde gülümseme ile videoyu izledi.
4.2PM in resmi eşyaları satılması için tezgahlar kuruldu ve uzun kuyruklar vardı.
5.Her üyenin favorisine göre özel menü hazırlanmış.Menüde Ippudo ramen, acı köri tarzı şeyler vardı.
6.Etkinlik için hazırlanan minyatür oyuncaklar son derece popülerdi.Özel yapım mini rozetler en popüleriydi !
7.Six Beautiful Days ‘in en beğenilen kıyafetleri alandaydı.
8.Legend of 2PM ceketlerinden çok fazla vardı
9.Çıkarılan kıyafetlerde sergilendi
10.Üyelerin kıyafetlerini yakından görebilmek için elde edilen nadir fırsatlardan biri.
11.Ve böylece bugünde sona erdi… herkese geldiği için teşekkürler !

2013 Yazı Soru & Cevap

Yaz sezonu ile ilgili 2PM üyelerine soru yöneltiliyor.Bu sıcak yaz günlerinde 2PM üyeleri serinlemek için hangi yöntemleri kullanıyor görelim …

Sorular : 

1.’Yaz’ denilince aklınıza gelen ilk şey nedir ?
2.Bir tatil hatırası
3.Sıcak bir yaz gününü geçirmek için verebileceğiniz bir tavsiye ?
4.Yaz tatili için nereye gitmek istersiniz ?
5.Sizin yaz modanızın odak noktası nedir ?
6.Ayrıca,bayanlar için tavsiye edeceğiniz yaz modası var mı ;
7.Yaz demek hayalet hikayeleri demek ! Bize anlatacağınız korkunç bir hikaye var mı ?

JunK

1.Karpuz
2.Babam bir karpuz satın almıştı onu soğuttuk ve bütün aile yedik
3.Karpuz,buz,plaj
4.Los Angeles’da plaja
5.Tshirt yada kolsuz kıyafetler.Pantolon için ¾ uzunluk oranı iyi görünüyor?
6.Dar giysilerle seksi bir görüntü oluşturmak … ^_^
7.Küçükken <LINK> adında bir korku filmi izlemiştim ve gerçekten çok korkunçtu…ayrıca yaz aylarındaki sivrisineklerde çok korkutucu (gülüyor)

Nichkhun

1.Parça buz
2.Tayland’ta ailemle denizde oynarken anılarım var ve lezzetli yemek yerken
3.su alınımını arttırmak gerek
4.Maldivlerde güzel bir ada
5.Baskılı sevimli tshirtler
6.Basit ve doğal görünümlü tshirtler gerçekten sevimli duruyor
7.Sivrisinekler…gerçekten çok korkunçlar

Taecyeon

1.Sahil
2.Sahilde oyun oynarken ki anılar
3.Klima
4.Sahil
5.Şort
6.Elbise
7.Hiç birşey

Wooyoung

1.Sahil
2.Küçükken ailemle birlikte dağa tırmanırdık yada plaja giderdik her hafta
3.Ginsengli tavuk çorbası
4.Phuket,Tayland
5.Özel bir tarzm yok
6.Serinletici ve havalı birşeyler olabilir ! ^^
7.5 yaşındayken annem ve kız kardeşimle plaja gitmiştik,çok fazla dalga vardı korktum ve ağladım..

Junho

1.Karpuz
2.Sahilde bira reklamı çekimlerimiz ve aynı zamanda eğlenceli geçen vakit
3.Shibuya’da eğlenin ve daha sonra tatilinizi evde geçirin
4.Guam
5.Serinletici tarzda şeyler ~~ siyah yada koyu giyinmekten kaçının
6.Serinletici tarzda şeyler ~~ Çok sıcaksa beyaz tişörtler olabilir
7.Rüyamda,beni sıkıca bağlamışlar,mücadele etsemde kalkamadım ! SAbah uyanıp gözlerimi açtığımda  battaniyenin altına saklandım ve tekrardan uyumaya devam ettim çok korkunçtu.

Chansung 

1.Plaj,sıcak havalar, yüzme, klima, ter, ince giysiler
2.Nehirde sörf yapmak ! Geçen sene ilk sıçramayı başardım benim için ilkti
3.Sadece evde zaman harcama
4.Jeju Adası
5.Ferahlatıcı görünen bir kıyafet !
6.Kendi görünüşünü oluşturmalısın ! Ama ben vücutta parçalı duran kıyafetleri tavsiye ederim
7.Arkadaşlarım ve ben tatilde bir otelde kalmıştık.Bu otelde duvarda asılı bir resim vardı,başta onu farketmemiştim bile.Bir gün oyun oynamayı bitirince uyumaya gittik.Sabah uyandığımızda resim kaybolmuştu…Otel personeline bu konu hakkında soru sordum.Onlar bana orada bir resim olmadığıı söyledi.

İkinci partımız devam edecektir,beklemede kalın ^^
Kaynak:YangYang & QingKung@Baidu2PMBar (JPN > CHN TRANS) x_tiffany_x@2ONEDAY.com (CHN > ENG TRANS)

Türkçe Çeviri:Umay@2PMTurkishFans
Siteden çeviri çıkarmak yasaktır

Bir Cevap Yazın

