[Röportaj/Çeviri] Wooyoung-KBS K-Wave Dergisi Röportajı

”Net bir hedefle hayatın tadını çıkaran bir adam olmak istiyorum,ama herkes beni izlerken bunu gerçekleştirmek zor.”

Kapak Hikayesi – Wooyoung

JYP Erkek Grupları : GOD isimli idol grubu çıkardı,hatta bu grup uluslararsı çalışmaları olan bir grup oldu.Hatta onların gurur kaynağıydı.Ardından JYP 2PM’e sabit ağırlık uygulamaları ve dans eğitimi ile beraber akrobasi dersleri verdi.

Wooyoung:Herşey çok gerçekçiydi.Serseme dönmüştüm ama vazgeçmekte istemiyordum.’Ne olursa olsun bunu yapmalıyım’ diye düşündüm ve  dayandım.Bu düşünce ile herşeyi doğru yapabileceğimi farkettim.

Erkeklerin Görünmeye Başlaması : 2007 yılında onlar sadece KPOP’ın ‘sevimli’ erkeklerindendiler.Bu yüzden 2PM’in yeni görünümü şaşırtıcı oldu.Onlar kızların ideal erkekleri haline geldiler.Bir kızın sadece dudaklarına ve bacaklarına bakarak ondan hoşlandığıyla ilgili şarkı söyleyerek ve kaslı kollarıyla dönerek , daha çok genç çocuklar gibi davrandılar.

Wooyoung:Gerçekten üzerimde yük hissettim.Performanslarımız hakkında büyük beklentiler vardı.Performanslarımız çok tehlikeli,doğru bir hareket yapmayışımız kemiklerimizin kırılmasına neden olabilir ve tuhaf görürnebilir.Ayırca fanlarımızın beğenmemesi ile ilgili endişelerimizde vardı.

Zorluklarla beraber güçlenerek büyüme: Ama bu başarıları elde ederken üyelerin yaralanmalarıda yadsınamaz.Acı ve başarılarla dolu olan 2009 yılının 2PM için ne anlama geldiğini merak ediyorum.

Wooyoung : Dans ederken bile küçük yaranmalar atlatıyorduk.Bizim dans hareketlerimiz tehlikeli olduğu için , titiz olmak zorundaydık. Ve yorgun olduğumuzda kolayca başkalarından rahatsız olabiliyorduk.Hemen bu durumlarda özür dilemek en iyisi.Akrobasi çalıştığımız ekibin gerçekten faydası oldu ( gülüyor)

Kaynak:onlywoo
Çeviri:Umay@2PMTurkishFans
Siteden çeviri çıkarmak yasaktır ^^

Bir Cevap Yazın

