[Röportaj/Çeviri] 2PM-Yazoo Kitabı Soru & Cevaplar

Soru:Kıyafetleri ilk gördüğünüzdeki izleniminiz nasıl oldu ?

JunK : Kıyafetler çok sevimli ve gerçekten güzel tasarlanmış,bu yüzden memmunum !
Khun:Çok şirin.Görünce hemen giymek istedim
Taecyeon:OKCAT kıyafetim Tokyo Dome sırasında hayranlarım için büyük süprizdi,bu yüzden yeniden giymek istedim.
Wooyoung:Gerçekten şaşırdım ama fanlarımızın bizi bunları giydiğimizi görünce mutlu olacağını düşündüm.Giymek için cesaret topladım ( gülüyor)
Junho:Ayhh..Kıyafetlerin baş kısmı sanki biraz büyük.Biraz küçük olsalar daha iyi olmaz mıydı ?? (Gülüyor)
Chansung: Bunu giymemiz doğru mu ….?

Soru:Kıyafetin hangi kısmının tasarımından memmunsunuz?

JunK:Ceplerinden.Ve ne şekilde olursa olsun NO LOVE tasarımının yer almasından memmunum.
Khun:Tahta kollar.Onlarla sarılmak harika ^^
Taecyeon:Ayaklar
Wooyoung:Güneş gözlükleri ve şapka
Junho:Bunları giymek gerçekten çok rahat ! Nerede olursanız olun yataktaymış gibi hissettiriyor
Chansung:Muz kıyafeti  olduğu için mutluyum ! Hahah

Soru:Hangi üyenin kıyafetini giymek isterdiniz?

JunK :Channana
Khun:Piyoung.Koalanın hareketleri ile karşılaştırdığmızda onun hareketleri daha hızlı bu yüzden denemek istiyorum.
Taecyeon:OKCAT giymeye devam edeceğim (güler)
Wooyoung:Hiç birisi.Piyoung kıyafeti bence en iyisi.
Junho:Channana…Tıpkı uyku tulumu gibi (gülüyor)
Chansung:Hiç biri..Ben muz kıyafetimle çok mutluyum

Soru:Kıyafetleri giyerken zorlandığınız şey neydi?

JunK:Bence herkes için aynı cevap geçerli.Çok sıcak…
Khun:Kıyafetlerin kafası biraz büyük o yüzden taşıması zor
Taecyeon:Herşey kürkten yapılmış,çok sıcak.
Wooyoung:Kıyafetlerin kafası biraz büyük ve ağır
Junho:Aşırı derecede sıcak…!
Chansung:Vücudumla hareket edemiyorum ve bükülemiyorum benim için bunlar zordu.

Soru:Bu giysilerle üyelerin farklı bir yönünü keşfettik.Sizde öyle düşünüyor musunuz?

JunK:Channana.Her zaman hareketli biri olan Chansung ,Channana ile zor zamanlar geçirdi .İlginç manzara oluştu.
Khun:Herkesin!! Neden bilmiyorum ama bu kıyafetlerin herkese uyduğunu düşünüyorum.Şaşırdım
Taecyeon:ilk olarak 2PM’in sevimli tarafını gördüğümüzü düşünüyorum
Wooyoung:Herkesin kıyafeti mükemmel uyumluydu.Gerçekten ilginç
Junho:Herkes kendi karakterinin kıyafetini giydi.Çok sevimli oldu
Chansung:Herkes çok sevimliydi !

Soru:Hangi üyenin karakteri en iyisi?

JunK:PiYoung
Khun:Piyoung ( Woo) karakteri çok komik ve ilginç bir kişiliğe sahip bu karakter ona mükemmel uyacak.Tamamen tavuğa dönüştü.
Taecyeon:Her üye karakteri iyi ifade edildi.Herkes kendi karakteri ile mükkemmel görünüyor.
Wooyoung:Channana.Muza bayılan Chansung muz kıyafeti giydi ve beklediğimden daha uyumlu oldular.Şok oldum.
Junho:Channana!
Chansung:PiYoung ve PenPen

Kaynak: x_tiffany_x@2ONEDAY.COM
Türkçe Çeviri:Umay@2PMTurkishFans
İkinci Part daha sonra eklenecektir,Siteden çeviri çıkarmak yasaktır

Bir Cevap Yazın

