[Çeviri/Twitter] 2PM Chansung Hayran Sohbeti 130914

14 Eylül 2013 Chansung Hayran Sohbeti

1086__400x320_buhd224cmaaid7c

Chansung: Son zamanlarda sabahlarım… Alarmla başlıyor elbette.

Hayran: Kendini çektiğin bir fotoğrafla başlamaya ne dersin? hehe

Chansung: Beni bırakmayı mı düşünüyorsun…? hehehe

Hayran: Her gün oppanın odasında bir yatak olmayı istiyorum—

Chansung: Bununla mı Bay… hehehehe  pic.twitter.com/8KNEyB979g

Hayran: Düşünüyorum da Chansung sabah uyandığında büyüleyicidir ve misler gibi kokuyordur??

Chansung: “Düşünüyorum da” mı?? Burada duralım… Sabah fotoğrafı yasak.

1081__400x320_buhgjveimaa03gw

Chansung: ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ Çekime gidiyorum-
1082__320x240_buhil7bcqaavzox

Chansung: Birazcık dondurma kreması koyalım üzerine. Çünkü çekim bitti.

Hayran: Bir fotoğrafın insanın yüzü içermesi gerektiği hükmünden kurtulalım..

Chansung: Peki sonra… Ne olmalı içinde??… Adem… Elması mı?

Hayran: Kilo kontrolünü boş vermemiz uygun mu?

Chansung: Bu benim değil… Sadece çekimlerin bitmesi sebebiyle… Biraz gülelim diye yükledim… hehehe

1083__300x220_buhj56ecqaajwhy

Chansung: Ne zaman arabaya binsem uykum geliyor… Uykulu oluyorum… Çok düşünmekten uykum geliyor… Koltuklara uyku getirici sprey içeren parfüm mü sıkıyorlar… Şu baygın koala gibi… Gözlerim yavaş yavaş…

Hayran: Sana bir düello teklif ediyorum… Resim savaşı yapalım!

1085__400x320_buhkhbxcqaawz2pChansung: Resim savaşını sevmiyorum

1084__400x320_buhj-buceaarnql

Hayran: Benim hiç fotoğrafım yok. Bana bir hediye ver fotoğraf olarak!!

Chansung: Bu yaklaşan kış için. pic.twitter.com/jSsgdZ5ROx

Hayran: Channie cevap… hiç öyle bir şey yaşayamadım… pic.twitter.com/VGbpEJb79H

Chansung: Olur olur. Hepinizi izliyorum hahahaha pic.twitter.com/45wQrLYtxg

Hayran: Belki de benim profil fotoğrafım Wooyoung oppa olduğundan… Kıskanmışsındır… Ve bu yüzden yazdıklarımı görmezden geliyorsundur…. Fakat öyle değil değil mi?

Chansung: Hayır ondan değil. pic.twitter.com/E4L0LKEJei

Hayran: Afedersin, resim yüklemesem bile  bana cevap verebilir misin? Bay Hwang Chansung’dan gerçekten çok hoşlanıyorum…

Chansung: İşte burada.

Hayran: Oppa eğer bana bir tanecik soru işareti bile yollasan başka hiç bir şey dilemem.

Chansung: ? Eğer başka bir şey dilersen yalancı olursun.

Chansung: Ve işte bu kadarrrrrrrrrr—

Chansung: Ve kapanış olarak insana iyi gelen bir söz.. İnternette gezerken buldum!! pic.twitter.com/gF6PL1ex6s

Fotoğrafın üzerinde: Yaşam acı ve kaygıdan vücut bulur. Fakat unutmayın ki sizler göz kamaştırıcı şekilde güzelsiniz.

Kaynak:Egle,Heada@2pmalways

Çeviri: lahanakafa@2PMTurkishFans

2 thoughts on “[Çeviri/Twitter] 2PM Chansung Hayran Sohbeti 130914

Bir Cevap Yazın

