[Haber] 2PM Taecyeon Kendi Dizisi Who Are You’nun İzleyicilerine Teşekkür Etti

İdol aktörlerden 2PM Taecyeon geçenlerde final yapan dizisi Who Are You’nun izleyicilerine desteklerinden dolayı teşekkür etti.

Taecyeon ” Who Are You ile birlikte aktör Taecyeon olarak izleyicilerle dahada yakınlaştığımı düşünüyorum.Cha Gun Woo  olarak geçirdiğim zamanları unutmayacağım…Yetenekli benden yaşça büyük oyuncular So Yi Hyun sunbaenim, Kim Jae Wook sunbaenim, Kim Chang Wan sunbaenim  ‘in yanı sıra yönetmen,yazarlar,personelden bir çok şey öğrendim  bu yüzden mutluyum ” yazdı.

Ayrıca Taecyeon dizinin fanlarınada bir not düştü ” Who Are You izleyicilerine destekleriniz için teşekkür etmek istiyorum.Ben daha gelişmiş bir oyunculukla dönüş yapacağım .Daima ilginizi ve sevginizi bekliyorum” dedi.

Bir süreliğine Taecyeon’u ekranlarda göremeyebilirsiniz ancak yayını yaklaşan film ‘The Night Before the Wedding’ i 21 Aralıkta sinemalarda izleyerek Taecyeon’u görebilirsiniz

Kaynak:allkpop
Çeviri:Umay@2PMTurkishFans
Siteden alıntı yapmak,çeviri çıkarmak yasaktır

Bir Cevap Yazın

