[Çeviri/Söyleşi] 2PM Chansung Haru Hana Dergisi Sorular & Cevaplar

 

Q%26A

Soru 1: Joowoon (7th Level Civil Servant) nasıl bir insandır?

Cevap: O birlikteyken size akıl verebilecek ve pek çok saygı duyacağınız özelliği olan bir ağabeydir. Sevecendir ve her zaman onunla görüşemeseniz bile tanıştığınız an onunla yeniden görüşmek isteyeceğiniz biridir. Elbette oyunculuğunun iyi olmasının yanında sevdiği insanlara karşı da kibar davranır. Onunla tanıştığım kadarıyla anlatmaya çalıştım. İlişkilerde bunu sağlamanın zor olduğunu düşünüyorum.

Soru 2: Chansung’un yaptığı herhangi bir sağlıklı yaşam faaliyeti var mı? 

Cevap: Spor yapmak stresi azaltmak için en iyi faaliyet. En son bir eğlence programından badminton oynuyordum. Badminton gerçekten de çok yorucu bir spor fakat bunun yanında çok eğlenceli. Kitap okumaktan hoşlanıyor ve bir de oyun oynamak da stresi gideriyor. Son zamanlarda “League of Legend” diye bir oyuna taktım.

Soru 3: Soğuk mu sıcak mı? Hangisini tercih edersin?

Cevap: Eğer hangisine arşı dayanıklı olduğumu sorarsanız soğuktur. Temel olarak şöyle; vücut sıcaklığımız olduğundan hareket etsek dahi terliyoruz ve böylece ısınabiliyoruz.

Soru 4:  2PM üyelerinin de dizinin şarkılarında yer alması diziyi aldı götürdü. Diziye üyelerin tepkisi nasıldı?

Cevap: Tüm şarkıların içinde Junho’nun sesinin dizide yer aldığı kısımlarda kendimi hassaslaşmış hissettim. (güler) Üyeler bana desteklerini “Fena değildi.”, “İyi iş çıkardın.”, “Oyunculuk zorludur.” ya da “Enerjini biraz daha yumuşatırsan daha iyi olmaz mı?” gibi şeyler söylerek gösterdiler.

Soru 5: Chansung’un “Kimseye karşı kaybedemem!” dediği bir şey var mı?

Cevap: Öyle bir şey yok. Her şeye yoğunlaşabilmek için çok çalışıyorum.

Kaynak: CSunion
Çeviri: lahanakafa@2PMTurkishFans

Bir Cevap Yazın

