[Röportaj] 130723 Junho’nun Röportajı – Women’s Weekly

2HpXF_zpsa4404c49

[Junho’nun imzası] Bu yaz benimle olun!

Sonunda… 24 Temmuz’da 2PM üyesi Junho , ilk Japonca solo albümü ‘Kimi No Koe’yi çıkardı.

2HpY3_zps10aaccbc

Solo çıkışımdan ilk kez bir yıl önce bahsedildiğini duydum. Emin olmasam bile hemencecik hazırlamak istedim. Geçen senenin Aralık ayında solo çalışmalarım için çalışmaya başladım. O yüzden diğer aktivitelerden sonra her gece kendi solom için çalışmalar yaptım.

Bu mini albüm için ; şarkıları , koreografiyi, albüm kapağının dizaynı ve ayrıca klibin oluşumu işlerinin hepsini yapmak zorundaydım. Başlangıçta kendi başıma yapamayacağımı düşündüm. Deneyimlediğim her tecrübeden sonra kendimi daha tarafsız bir bakış açısından görmeye başlayabildim. Ve bu benim ilk solo albümüm olduğundan ötürü bunun daha kişisel bir şey olmasını istedim. Sonunda çözüm yolu buldum ~~ Junho , tarafsız bir açıdan bakında tamamen olgun olmayan bir sanatçı. Bunu iyi hale getirmek ve bu mini albüme kendi gerçek benliğimi koymak istedim.

[Fotoğrafın üst sağ tarafı] 2PM’den Chansung: “Jungo , solo çıkışın için seni kutlarım! “Your Voice”u duyduğumda, kulağıma çok harika geldi. Gerçekten Junho’nun ilk şarkısı gibi geliyor kulağa. tüm üyeler arasında Junho , pratiklerde her zaman çok sıkı çalışıyor. Sen daima bir numarasın. Junho’nun solo çıkışının çok başarılı olacağına inanıyorum. Tüm üyeler seni destekliyor. Fighting! Junho fighting!”

Çıkış şarkısı “Your Voice” 2PM konserlerinden birindeyken aklıma geldi. Bir çok hayranın bizlere tezahürat yapıp bizleri desteklediklerini duydum.Böylece eve dönüş yolunda bundan etkilendim ve bu şarkıyı ortaya çıkardım. Bu şarkının içeriğinde hayranların bana olan desteğini yanıtlıyor olsam da, şarkının sözlerinin anlamı dinleyen kişilere göre değişebilir. “Sen” , bir arkadaş ya da bir sevgili olabilir. “Sen”in anlamı farklı durumlara göre değişir.Klibi çektiğim esnada Wooyoung , Chansung ve Taecyeon  beni desteklemeye geldiler. Kimse beni desteklemeye gelmesiydi çok somurtkan olurdum. *güler* Sadece iki üye, çok fazla aktiviteleri olduğu için gelmediler. Çok yoğun olduklarından dolayı ellerinden gelen bir şey yoktu. Bizler gerçek bir aile gibiyiz. O yüzden “Fighting!” ve “Harika olacaksın.” demeleri zaten yeterli.

2PM üyelerinden ilk Japon solo çıkışını yapan olmamdan dolayı elbette bir çok baskı var. Ama ile gitmem gerektiğini anlıyorum ve sahnede olduğumda tüm bu baskılar yok olacaktır.Herkesin solo çalışmamdaki ilerlememi görmesini sağlamak için Japonya’daki en büyük 5 şehirde solo konserler veriyorum. Çalışmama çok özen gösteriyorum. Geçenlerde “Cold Eyes” Kore’de sinemalarda çıktı. Bu benim aktör olarak çıkışım idi ve oyunculuğumla ilgili bir çok övgü aldım. O yüzden bu çok iyi hissettiriyor. Aslında gizliden bir kız arkadaşımın olmasının harika olacağını düşündüm. Ama işimle oldukça mutluyum. Beni anlayan bir kızla tanıştığımda , romantizmin tadını çıkarmak istiyorum. İkimiz birlikte olduğu sürece bu yeterli olacaktır.

Benim için hayranlar yıldızlar gibiler. Onlar, daima bizi aydınlatıyorlar ve bize canlı hissettiriyorlar. Herkesten bolca enerji aldım ve sonunda solo çıkışımın başlangıcını yaptım. Şu andan itibaren önemde bir çok zorlu iş olacak. Diğer sanatçılarla çalışmak ve farklı müzik tarzları denemek istiyorum. Büyümeyi ve iletlemeyi devam ettirmek istiyorum. Ve performanslarımın tarzı da değişecek. Millet! Lütfen gelişmeme dikkat edin!

Foto credit: riiixoxonaPM
Çince Çeviri :被日杂搞疯的小鱼儿@KingJunho.com
İngilizce Çeviri: s93390123@2ONEDAY.COM
Türkçe Çeviri: Burçak@2PMTurkishFans

 

One thought on “[Röportaj] 130723 Junho’nun Röportajı – Women’s Weekly

Bir Cevap Yazın

