[Röportaj] Jun.K “3 silahşörler” ve Müzikal Oyunculuğu Hakkında Konuştu

1185100_693891047291944_619773857_n

TV Station Dergisi – Röportaj

-İlk defa bir müzikalde yer alıyorsun . Buna karar verdiğinde nasıl hissettin?
Cevap: Bu işin bana sunulmasından büyük onur duydum ve her zaman için müzikallerde oynamaya ilgili olduğumdan ötürü bunu denemek için  çok istekliydim.

– Şubatta Kore’de müzikal sahne çıkışın için tepkiler nasıl olmuştu?
Cevap: Bu zamana kadar bir şarkıcı olarak sahnede durup seyircilerimize şarkılar söyledim. Ama müzikaldeyken oyunculuğa odaklanmak zorundayım. O yüzden başlangıçta benim için zordu. Hiç oyunculuk öğrenmediğim için kendimi D’Artagnan’ın yerine koyup öyle düşünmeyi denedim. Böyle yaptığım zaman zorluklar zamanla kaybolmaya başladı ve zamanla kendi tarzımda D’Artagnan rolünü gösterebilecek duruma geldim. 2PM üyeleri de beni izlemeye geldiler ve gerçekten çok eğlendiler. Onlar da bana cesaret verdiler. Chansung , ben her sahneye çıkmamda tüylerinin ürperdiğini söyledi (Güler) Grup üyelerinin beni bu şekilde desteklemesinin büyük bir şans olduğunu düşünüyorum. Bir kez  daha tüm 2PM üyelerinin ne kadar hoş olduklarını aklımdan geçirdim (Güler)

– Oynadığın D’Artagnan rolünün çekiciliği nedir? Senin ve onun arasındaki ortak noktalar nelerdir?
Cevap: D’Artagnan memleketinden Paris’e gidiyor ve bir silahşör oluyor. Adalete inanan ve ahlaklı bir şekilde yaşayan bu karakterin çok etkileyici olduğunu düşünüyorum. Ben , zorluklarla karşılaşacağımı bilsem dahi korkuya kapılmadan yoluma devam eden bir tipim.  O yüzden onun bu özelliği bana benziyor. Ayrıca , ben de sevdiğim kadını kurtarmak için hayatımı riske atabilirim.

-Beraber çalıştığın kişiler üzerindeki izlenimlerin neler?
Cevap : Um Kijoon ve Shin Sungwoo-ssi , ikisi de müzikalde de hayatta da harika abiler.  O yüzden büyüklerimden öğrenmek içn onlara çok fazla şey sordum ve onlardan bir çok tavsiye aldım. Ek olarak , onların müzikale karşı olan tutumlarını içtenlikle takip etmek istiyorum.
Gerçekten öğrenilecek çok fazla olanak , şans var. 2AM’den Changmin, benimle aynı şirkette çalışan bir arkadaşım ve müzik programlarında tanışma şansı yakaladığım için  FTISLAND’dan Seunghyun ile de dostum. O yüzden , benim yaşımda arkadaşlarımla birlikte olduğumu bilmek beni rahatlatıyor.

-Son olarak , bize önemli noktalardan bahset ve okuyuculara bir mesaj ver!
Cevap: En önemli olay , erkekler arasındaki arkadaşlık tutkusu. Müzikal sırasında adamların tutkulu bakışlarına ve göz kamaştıran vücut hareketlerine odaklanırsanız harika olur! Eksik olduğum bir çok şey olabilir. Ama elimden gelenin en iyisini yapacağım. O yüzden lütfen müzikali izlemeye gelin!

Resim & İngilizce Çeviri: rikakotsu @JunkayStreet
Türkçe Çeviri: Burçak@2PMTurkishFans

Bir Yanıt Bırakın

