[Röportaj/Çeviri] Junho -Vivi Dergisinin Eylül 2013 Sayısında

969360_691793044176982_1784190663_n

Soru : Genelde sen çok havalı görünüyorsun ama Twitter’da sürekli sevimli olarak adlandırılıyorsun!
Junho :  Eğer kişiliğimi anlatacak bir cümle kuracak olursam , bu “Dışardan soğuk, içerden sıcak” olurdu. *güler* Ben gerçekten utangaç biriyimdir. O yüzden mutlu durumlarda bile hiçbir şey olmamış gibi davranırım. Bana iltifat yapıldığında bile içten çok mutlu hissetsem dahi dıştan çok sakin görünüyormuşum gibi gözükmeye çalışırım. Hayranlarım gündelik tweetlerimin çok soğuk olduğunu söylediler. O yüzden yazarken daha sevimli ifadeler kullanarak tweetlerimi değiştirmeye başladım. Muhtemelen benim tek kusurum hislerimi iyi bir şekilde kontrol edememem olacaktır. Etrafımdaki insanlar çok mutlu olduklarında ben üzgün olabilirim ya da ben çok heyecanlı ve mutlu olduğumda onlar çok sessiz olabilirler. Buna rağmen , konu beste yapmaya geldiğinde bu kusurun avantaja döndüğünü düşünüyorum.

Bazen evde kalıp dinlenmek istiyorum ama evde kaldığım zaman çok üretken oluyorum *acı gülümseme*

Boş zamanlarımda bile şarkı yazıyorum. Aslında bu benim eğlenme ve rahatlama biçimim. Ahh ama boş olduğumuzda bowling oynamak için toplandığımız bir grup arkadaşım var. Kore’deki bowling yerleri genellikle kulüp şarkıları çalıyorlar. O yüzden mutlu oluyorum. Ama çoğu zaman bowling için davetlerini geri çeviriyorum , onlar da “Her zaman meşgulmüş gibi davranıyorsun.” diyerek bana takılıyorlar. Ayrıca canımı sıkan bir şey daha var. Bazen gerçekten çok meşgul oluyorum ve eve gidip dinlenmek istiyorum ama eve gittiğimde gerçekten çok üretken oluyorum. Bu çok sinir bozucu! Bu beni zorluyor ama aslında sorun değil. O yüzden dinlenmek yerine kendimi kültürlü bir yaşam tarzına adapte etmek için ya müzik dinliyorum ya da televizyon izliyorum.

Gerçekten çok sıkı çalıyorum… Böylece kendim için ufak bir uçak alma hayalimi gerçekleştirebilirim!

Başlarda 2PM’in çıkışı sırasında, konumum hakkında oldukça kararsızdım ve sadece 2PM’in bir üyesi olmayı umuyordum. Hepimiz başardık. Ama şu anda solo çalışmalarım sırasında , ORICON listelerinde birinci sıraya yerleşme ve Tokyo Dome’da solo bir konser verme hayallerimi gerçekleştirmek istiyorum. Kesin olarak kişisel hayalim Okinawa’da hız botu kiralayıp bunu denizde kullanmak. Bu tür ulaşım metotlarına bayılıyorum. O yüzden bir pilotluk ruhsatı edinmek istiyorum. Böylece kendime küçük bir uçak satın alabilirim.

Çok meşgul olsam , kız arkadaşım beni gece bile çağırırsa koşuşturarak onun yanına giderim.

Ben , bir kız arkadaşı olursa umutsuzca ve derinden aşı olacak tarzda bir kişiyim. Ne kadar yoğun olduğum mühim değil, sevgilim geceleyin bile arasa onunla buluşmak için dışarı çıkarım. Çekiciliğim büyük ihtimalle Adem elmam ile olacaktır.Orta okulun 3. yılında , iki kız Adem elmamın çok seksi olduğunu söyledi. Yüzüm hakkında konuşmayıp da adem elmam hakkında konuşuyor olmaları çok kafamı karıştırmıştı. Ama yine de çok mutluydum ve kızlara teşekkür etmiştim. *güler* Şu anda bir sevgilim olsaydı , sadece ona şarkı yazıp söylerdim. Güzel değil mi? *güler*

 

Foto credits: @aki_sONE & riiixoxona2PM
Çince Çeviri :  小鱼儿@KINGJUNHO.COM
İngilizce Çeviri:  treecinrehs@2ONEDAY.COM
Türkçe Çeviri: Burçak@2PMTurkishFans

Bir Cevap Yazın

