[Röportaj/Çeviri] Taecyeon-InStyle Dergisi 2013 Eylül Sayısı

Taecyeon Who Are You dizisi ile oyunculuk kariyerine geri dönüş yaptı.2PM’in iki yıllık aktivite aralığından sonra ( Taecyeon oyunculuğuna ara vermişti) bütün gece Dream High çekimlerinde bulunmayı,senaryo ezberlemelerini,her sabah Soohyun ve Suzy ile enerji içeceği paylaşmalarını hatırladığını anlattı.  ”Ne olduğu önemli değil,enteresan olduğu için bunu yapacağım” ..Taecyeon ,Müfettiş Cha Geon Woo karakteri ile büyüleyici bir hale geldi ve aktör Taecyeon olmanın keyfini yaşıyor.

-Sen Who Are You’da baş rol karakteri olarak yer alıyorsun ve ‘Taecyeon’un yeniden keşfi’ diye iltifatlar geliyor çünkü senin oyunculuğun daha istikrarlı ilerleyiş gösteriyor.Son iki yıl içinde eğitim olarak özel bir çalışma yaptın mı ??

Oyuncluğa çalışmam için yeterli zamanım yoktu ve dürüst olursam, bu dizi içinde hazırlanmam için yeterli zamanım yoktu.Son iki yıl içinde yurt dışı konserleri ile  gerçekten çok meşguldüm .Zamanla yavaş yavaş nasıl doğal kendimi ifade ederim anladım.Şimdi bile kabul edilebilir bir seviyeye ulaştığımı düşünüyorum ama hala eksiklerim var.

-İlk başta senin gergin olduğunu duydum.

◊ Çekimlere başlamadan önce personelle grup yemeği yedik ve rol dağıtımı oldu.Kim Changwan sunbae’ye ”Başarabilecek miyim ” diye sordum ve o ”Tabi ki de sen güzel yapacaksın” dedi.Ama daha sonra beni çağırdı sarhoş görünüyordu bana dedi ki ” Neden çekim sahnelerine beraber baktığımızda bu kadar sert bakıyordun evlat ! Biraz rahatla ! ” Ben uzun zamandır dizi çekmediğim için gerginlik vardı ama neyseki sunbae dün benimle konuştu ve düzelmemi sağladı. (gülüyor)

-Cha Geonwoo karakterini oynarken, bir parça Taecyeon olmuşundur, yani demek istediğim, karakterine ne tür bir şekilde çalıştın

◊Oynadığım tüm karakterlerde çok fazla ve hızlı bir şekilde konuşan karakteri oynamadım.Bu karakteri canlandırırkende çok fazla doğaçlama yaptım,bu yüzden yönetmene ve sunbaelerime çok danıştım.So Yihyun nuna ile tanıştığımızda o çok kibar biriydi.Ben düzgün çekim yapamadığımda bile o çok anlayışlı davrandı ve bana bir çok tavsiye verdi.Nuna o kadar samimi ve neşeli ki çekimler onun sayesinde daha canlı oluyor.

-2PM ‘Aktör İdoller’ olarak da adlandırılıyor,birbirinize iltifat eder misiniz ya da iğneleme yapar mısınız ?

◊Övgü yerine birbirimizi daha çok teşvik ediyoruz.Kişisel programlarımız nedeni ile birbirimizle görüşemiyoruz ama ‘ Kakao Grubumuzdan ‘birbirimizi teşvik ediyoruz.bir süre önce JunK Who Are You izlerken fotoğrafını çekti ve yükledi.

-2PM’in Kakao Grubu … Gerçekten merak ettim , siz orada normalde ne konuşuyorsunuz?

◊Genel konumuz ”herkesin kız arkadaşı edinmesi” ,gelecek albüm,konser falan herşey hakkında konuşuyoruz,ve bazen bildirimleri kapatmak zorunda kalıyorum.Bir gece üyelerin söyleyecek çok şeyi vardı  ve 140 mesaj aldım.

-Bu yıl Kore Üniversitesine Master öğrencisi olarak alındın değil mi ? İşletme Bölümünden sonra Uluslararası İşletmecilik

◊ Stajyerken işletme alanında ihtisas yaptım.Sanatçılığımın başarısız olması ihtimaline karşı kendi işimi kurmak istedim (gülüyor)

-Gönüllü çalışmaların sırasında çok fazla şey öğrenmişsin gibi duruyor.

◊Bizden çok kötü koşullarda yaşayan insanlar olsada onlar gerçekten mutlular.Sadece su almak 4 saat sürüyor ve oradayken kültür şoku yaşadım.2PM’in bir parçası olmak beni çok şanslı yapıyor.

-Çalışma ve aktivitilerle gerçekten meşgulsün.Boş zamanın olsa ne yapardın?

◊ Beste yapmak yada sevdiğim müziği dinlemek isteyeceğimi söylerdim.Gerçekten manga okumayı seviyorum ve şuanda  ”Titan Saldırısı”nın son kitabını bekliyorum..

-Yapmak istediğim şeyler vardı ama zamanım yok dediğin şeyler var mı ?

◊2PM promosyonları bittikten sonra ailemle seyehate çıkacaktım ama dizi başladı yapamadım.Liseden beri aile gezisine katılmak istiyorum.Aslında annem babam ve kardeşim bensiz bir çok ülkeye geziye gitti,geçen Kanada gezilerinden fotoğraflarını gördüğümde biraz üzgün hissettim.

– “Marriage Blues”  ve “WGM Global Edition” ile evlilik deneyimi yaşadın.Evlilik hakkındaki düşüncelerin neler?

◊ Küçükken erkenden evlenmeyi isterdim.Amacım 27 yaşında evlenmekti ama şimdi 26dayım.Gelecek yıl evlenmemin zor olacağını düşünüyorum.Film ve programda ilk tanışmadan sonra evlendim,her ikisinden sonrada evliliğin kolay olmadığını düşünüyorum.

-Aktör Taecyeon ve 2PM’den Taecyeon olarak faliyetlerin sırasında bir çok insanla bir araya geliyorsun.Hangi tür insanları kendine daha yakın hissedersin?

◊ Çevremdeki insanlara göre,ilk başta bana yakın olmak kolaydır,ama yakınlık belirli bir düzeye ulaştıktan sonra,insanlar dargınlık sınırını zor ayarladığımı söylüyorlar.Yeterki birisi benimle arkadaş olmak istediğini söylesin,her zaman açık yürekliyimdir.Ve birinin bana söyleyecek bir şeyi varsa içten bir şekilde dinleyeceğim

Kaynak:eviejyl@2ONEDAY.COM
Türkçe Çeviri:Umay@2PMTurkishFans
Sİteden alıntı yapmak yazı çıkarmak yasaktır.

3 thoughts on “[Röportaj/Çeviri] Taecyeon-InStyle Dergisi 2013 Eylül Sayısı

Bir Cevap Yazın

