[Röportaj/Çeviri] Junho-Popteen ile 100 Soru&Cevap Part1

[Asya’nın Bir Numaralı Vahşi İdolleri]

2PM’den Junho Popteen dergisinin bu sayısında yer aldı ve Bayan Iguana ile röportaj yaptı.
İlk aşk hikayesinden,kendini yetiştirmesine kadar tüm sırlarını hiçbir sınırlama yapmadan dünyaca ünlü dergimizin 100 Soru&Cevap köşesinde anlattı !

[Profil]

Junho 25 Ocak 1990 yılında doğdu.Kan grubu A,2PM ‘in bir üyesi olarak müzik faaliyetlerinin dışında,Cold eyes filminde yer aldı ve diğer alanlarda sunucu olarak büyük ölçüde yer aldı.Tüm bunlara ek olarak onun Japonya turu 9 temmuzda Japonya’da başlayacak.

[Solo Çıkış Albümü]

Kimi No Koe Albümü 24 temmuzda yayınlandı.
Bu solo albümün tüm şarkıları Junho tarafından yazıldı ve bestelendi.Hassas ve mükemmel uyumlu vokal ile dinamik seslerin birleştirildiği müziği bir çok kişi tarafından ilgi çekti.

Soru1:2PM üyeleri ‘Vahşi İdoller’ olarak adlandırılıyor.Bu arada Junho’nun et oburluk derecesi nedir?(Aşkta etobur kişi daha fazla insiyatif gösterirken otçul erkek pasiftir)

-Bir kızı gerçekten çok sevdiğimde koyu bir etobur olacağım!

Soru2:Yaz aylarında bayanlarda hangi moda stilini beğeniyorsun?

-Rahat giysiler.Mesela  beyaz tshirle uyumlu bir pantolon ve rahat ayakkabılar.Ancak böyle basit bir kıyafeti seçmek  bile kızlar için zor olabilir ( gülüyor)

Soru3:Bir kız ne yaptığı zaman sana şirin görünür?

-Elini çenesine koyup uzaklara daldığı zaman ?Bu sadece benim hayal ürünüm çünkü gerçekte böye bir şey görmedim ( gülüyor)

Soru4:Bir bayandan seni mutlu eden hediye aldın mı hiç ?

-Cüzdan.Şahsen ben eski cüzdan kullanmayı falan umursamam.O bana bir cüzdan verdi ve ‘’İyi bir cüzdan kullanman şansını kaybetmene engel olur ‘’ dedi gerçekten duyguluydu.

Soru5:Birisi sana yemek yapmak isterse,ne yapmasını istersin?

-Yemek yerine mektup alsam daha mutlu olurum.Yemeği pişirirken sevgisini katsa bile yediğimde geriye hiç bir şey kalmaz ama harfler öyle değil.Evlendiğimde benim için yazılmış bir mektup bulursam çok duygulanırım.

Soru6:Peki ya ideal tipin?

-Birlikte olduğumuz zamanda sanki iyileşiyormuşum gibi hissettiğimi birisi olmalı  ve olayları sakinlikle karşılayan birisi.

Soru7:Bayanlarda görmekten hoşlanmadığın şey?

-Küfür kullanan insanlardan hoşlanmıyorum.

Soru8:Bir kızın söylediği hangi söz seni mutlu eder?

-‘’Benim hakkımda ne düşünüyorsun?’’ Sanırım bunun anlamı onu umursayıp umursamadığımı merak ediyor olmasıdır. Şuanda bunu düşünmek bile heyecanlandırıyor ( Gülüyor)

Soru9:Junho’nun sevgilisi olmak için temel şart nedir?

-Bu konuda gerçekten emin değilim.Geçmişte kariyeri olan kızların sevimli olduğunu düşünmüştüm,Yaşlandıkça  bu düşüncem yavaş yavaş gitti.Buna karşılık şimdi yanıma yakışan birinin en uygunu olduğunu düşünüyorum.Herhangi bir özel gereksinim gerekip gerekmediği konusunda emin değilim.

Soru10: Ne tarz bir ilişki bekliyorsun

-İstediğim zaman ve istediğim yerde el ele tutuşabileceğim ve birbirimizi içten iyileştirebileceğimiz bir ilişki isterim

Soru11:Evlenmeyi istiyor musun?

-Şimdilik sadece kariyerim için çalışmak istiyorum.Evlilikle ilgili ciddi planlarım yok.

Soru12:İlk aşkın ne zamandı?

-6.sınıftaykendi.Sınıfımdaki bir kızla gerçekten güzel bir ilişkim vardı,onu gerçekten sevdiğimi bilmeme rağmen çok utangaçtım.Onun yüzüne karşı bir şeyler söylemek için çok utangaç olduğmdan mektuplaşırdık.Ve sonrada ilişkimiz yavaş yavaş sona erdi.

Soru13:Eğer bir buluşman olsaydı,nereye gitmek isterdin?

-Hiç araba kullanmadan sokaklarda el ele yavaş yavaş yürümek istiyorum.Bir bankta oturup dondurma yemek beklide kafamı ona yaslayabilirm

Soru14:Uzun saç mı yoksa kısa saç mı hangisini tercih edersin?

-Kıyafetlerine uyumlu olsun sonra benim istediğim olur!

Soru15:GAL ‘lleri beğeniyor musun?
(GAL  Japon moda terimi,prenses gibi yaşam tarzı seksi ve sevimli kadın demek)

-Onların güçlü kişilikleri olduğunu düşünüyorum,oldukça iyiler.

Soru16:GAL stiline sahip arkadaşların var mı?

-Hayır ama tanışmak isterim.

Soru17:GAL tarzı giyinen insanları görünce ne düşündün?

-Onların gerçekten güçlü kişiliklere sahip olduğunu düşündüm.Gerçekten karizmatil bir yanları olduğunu düşünyorum bu yüzden bende hoş bir izlenim bıraktılar.

Soru18:Shibuya’da bulundun mu hiç?

-Tabikide dinlenme zamanlarında ve personelle beraber oraya kıyafet bakmaya gittim.

Soru19:Shibuya 109’a gittin mi ?

(büyük bir alışveriş mağazası)

-Sadece ön kapısından geçtim ama içeri girmedim .Bir daha ki sefere gideceğim

Soru20:Eğer Junho GAL stilini tercih etseydin,ne yapmak isterdin yada nereye gitmek isterdin?

-Aslında sana bir tavsiyede bulunmak istiyorum…(Pop dergisi haziran sayısı kapağına bakıyor) Eğer ben kız olsaydım muhtemelen saçımı  böyle tepeden toplardım.

Soru21:Hafif makyaj mı yoksa karışık makyaj mı hangisini beğenirsin?

-Her ikiside!

Soru22:GAL makyaj stili hakkındaki düşüncelerin neler ?

-Gerçekten beğeniyorum.Bireysel özelliklerini vurgulamak için akıllıca bir yol olduğunu düşünyorum.

Soru23:Junho nasıl bir öğrenciydi?

-Performans sergilemeyi ilginç bulduğum için tiyatro sınıfındaydım.Okul festivalinde dans ettim ve birden bire okulda popüler oldum.Bilinmeyen bir şekilde insanlar okulda benim fotoğraflarımı satıyorlardı.

Soru24:Hangi derslerde iyisindir yada kötüsündür?

-Matematik.Aslında iyi değilim değilde hiç sevmiyordum.

Soru25:Öğrencilik günlerinden hatırladığın en iyi anın?

-Arkadaşlarımla KTV ve sinema izlemeye gittiğimiz günlerdeki anılarım çok eğlenceliydi.Gerçekten o günleri özledim

Diğer partlar daha sonra eklenecektir^^

Kaynak:x_tiffany_x @ 2ONEDAY.COM
Türkçe Çeviri:Umay@2PMTurkishFans
Bu siteden alıntı yapmak çeviri çıkarmak yasaktır

Bir Cevap Yazın

