[Çeviri] Çin’in Güney Kore Büyük Elçisi Pekinde Khun ile Tanıştı

”Geçen cuma günü Çin’deki Uluslararası Tasarım Festivali’ne katıldım,aynı zamanda orada Kore 3D Teknoloji Fuarını ziyaret ettim.Etkinliğin bitiş tarihinin 3 ekim olduğu söyleniyordu,eğer zamanınız varsa herkes ziyaret etsin.3D teknolojisi ile ilk elden bilgi edebilme şansı buldum.O gün ayrıca Nichkhun ile tanıştım ve onunla bir fotoğraf çekindim.O çok yakışıklı olduğu için bu fotoğrafı yüklemekte biraz tereddüt ettim 🙂 ” -Kwon Young Se

Kaynak: x_Tiffany_x@2ONEDAY.COM
Türkçe Çeviri:Umay@2PMTurkishFans
Bu siteden alıntı yapmak çeviri çıkarmak yasaktır

Bir Cevap Yazın

