[Çeviri/Söyleşi] Chansung – Haru Hana Dergisi Sayı 20

tumblr_inline_mtn8iy4vWc1qbnljh

“Büyük işler başlasın!”

İzleyicileri ulusal istihbarat servisinin bir ajanı olarak kendine hayran bıraktı.  Başrol oyuncuları Joo Won ve Choi Kanghee’ye eşlik eden Chansung, “Level 7 Civil Servant” isimli aksiyon dizisinde ulusal istihbarat teşkilatı ajanı Gong Doha karakterini canlandırıyor. Kore’de böyle büyük çapta bir televizyon dizisinde ilk defa rol almasına rağmen Chansung, izleyicilerden keskin bakışları ve ses tonu başta olmak üzere oyunculuğu konusunda büyük övgüler aldı.

tumblr_inline_mtn8lwCcJZ1qbnljh

“Doha uzlaşmacı olmayan ve koruması gereken ne varsa onu koruyan tutucu bir karakter. Üstelik güçlü kişisel inançları ve düşüncüleri olduğundan ihanetle sonuçlanacak bir harekette bulunmuyor. Bence bunlar onun dikkat çeken yönleri. Ayrıca Doha’yı oynarken Matt Damon’un oynadığı Bourne serisini göz önünde bulundurdum. Karizmatik ancak rahat bir karakter yansıtmak istedim.”

Chansung, Doha karakterini canlandırırken kendisiyle ortak noktalarını bulduğunu da söylüyor.

“Doha’nın yalan söylememe huyunun bana çok benzediğini düşünüyorum çünkü ben ne zaman yalan söylesem hemen yakalanırım. Diğer yandan her zaman uzlaşmacı biri olduğumdan Doha’dan bu yönden farklıyım. Öğrenmenin sana faydalı olacağını düşünüyorsan fikirlerini değiştirerek de öğreneceğin şeyler olduğuna inanan bir kişiliğim var.”   

Özel bir görevde olan ulusal istihbarat ajanını canlandırmak… Detaylı aksiyon sahneleri ayrıca izleyenlerin dikkatini cezbetti.

“Dizideki aksiyon sahnelerindeki hareketler üzerine kendim düşündüm, şanslıyım ki herhangi bir kötü yorum işitmedim bu sahnelerle ilgili ve bu beni rahatlattı (güler). Daha önceden, Japonya’da yayınlanan “Kaito Royal” dizisinde aksiyon sahneleriyle haşır neşir olduğumdan bu dizideki aksiyon sahneleriyle ilgili o kadar endişe duymadım ve bu yüzden çekimlerin tadını çıkarabildim. Çatışma sahnelerine sıra geldiğinde gerçek silahlar kullanmıştık fakat ilk defa böyle bir şeyle karşılaştığımdan çok ilginç gelmişti.”

Aksiyon sahnelerinin yanında ayrıca kaslarını da gösterdiğin bir sahne vardı fakat sen bununla ilgili hayal kırıklığına uğramış gibi görünüyorsun.

“Eğer çekimlerden önce biraz daha zamanım olsaydı daha sıkı kaslarımı gösterebilirdim… Bu biraz düş kırıklığı oldu.” 

Ayrıca diziyle ilgili önemli kısımlardan birini daha konuşmamız gerekirse bu senin karakterin Doha, Han Gillo (Joo Won) ve Kim Seowon (Choi Kanghee)’un arasında aşk üçgeni olmalı.

“İlk defa bu tarz aşık bir karakteri oynayacak olduğumdan bu rolü nasıl ortaya koyacağımı bilemiyordum. Özel hayatımda da böyle bir durumla karşı karşıya kalmamıştım (güler). Buna rağmen Choi Kanghee kıdemlim bana bu konuda yol gösterdiğinden oynayabilmem mümkün oldu.” 

Doha gibi sen de bir aşk üçgenin içerinde yer alsan senin seçimin ne olurdu?

“Geri çekilirdim. Öyle biriyle aramızdaki ilişki garipleşeceğinden ve iyi giden bir ilişkiyi ‘Senden hoşlanıyorum’la mahvetmekten nefret edeceğimden… Hayallerimin kadınının aklındaki kişi yalnızca ben olmalıyım fakat bu bir hayli zor olurdu… Öncelikle kendi hayatı, ikinci olarak kendi ailesi ve son olarak ben… Hayatındaki önem sırasında üçüncü ya da dördüncü olmam sorun olmaz. Eğer beşinci olursam bu biraz… (güler) Yine de önemli olan şu ki eğer hayatından zevk alıyorsa ve ben de o zevk aldığı şeylerden biriysem o zaman sorun olmaz.” 

Kaynak: Kor-Eng: Egle @2pmalways, Jpn-Kor: 찬찬이 @CS Union

Çeviri: lahanakafa@2PMTurkishFans

Bir Cevap Yazın

