[Röportaj/Çeviri] Nichkhun -MBC Korean Music Wave Singapore Konseri- Canlı Röportajı

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=42DYwnIG070

Nichkhun 2PM : Hey Gençler
musicwavesg: selam nichkhun!

Nichkhun:tanıştığıma sevindim !

musicwavesg:Başlamak için hazırız,bizi yönlendirebilirsin

Nichkhun 2PM:Ben mi ? Öğrenmek istediğiniz birşey var mı ? Beklediğiniz özel bir cevap?
musicwavesg:şuanda canlı yayındayız istediğiniz yazmakta özgürsün:)

Nichkhun 2PM: Harika bu pencereden mi konuşacağız?
musicwavesg: evet

Merhaba Nichkhun ! Hayranlarınla bu şekilde konuşmayı kabul ettiğin için teşekkürler !
Nichkhun 2PM:Benim için zevktir = ]
musicwavesg:Hayranların onlarla sohbet edeceğin için heyecanlılar
Nichkhun 2PM:Bende !!
musicwavesg:Hayranlarından küçük bir istek var onlara merhaba demek için kamerayı açar mısın ?
Nichkhun 2PM:Üzgünüm şuan için mümkün değil = [
musicwavesg:Tamam anlıyoruz
Nichkhun 2PM:  Teşekkür ederim !
musicwavesg: Bir fandan gelen ilk soru : 16 kasımda gerçekleşecek Music Wave Konseri hakkında ne düşünüyorsun Fanlarınla konserde buluşacak olmaktan neler hissediyorsun?
Nichkhun 2PM: İlginç hissediyorum. Singapurda en son iki sene önce bulunmuştum.Fanlarımızın olduğu şehri ve atmosferi seviyorum ve gerçekten özledim.Ve son olarak sevgili Singapurlu fanlarımızla buluşmak için sabırsızlanıyorum.
musicwavesg: Fanlar seni konserde görmek için sabırsızlanıyorlar
Nichkhun 2PM:Bugün kendimi kamera sorunu nedeni ile gösteremediğim için özür dilerim.Konsere gelirseniz beni canlı görebilirsiniz ! Ayrıca Singapurda bizim yeni şarkıyıda görebilirsiniz. Ve devamında eğlenceli şarkılarla dans edebilirsiniz.
musicwavesg: heyecan verici olacak ! Singapurlu Hottestlar o günü iple çekiyor olmalılar
Nichkhun 2PM: Bizde tabiki ! Bu arada Singapurlu Hottestlara bizimkilerin selamı var !
musicwavesg: Herkese merhaba!!
Nichkhun 2PM: Bizler sizlerin konserde partideymiş gibi eğlenmenizi ve tadını çıkarmanızı istiyoruz! Kendinizi bırakın ve eğlenin !
musicwavesg: Ofisteyken performanslarınızı izledim ve itiraf etmek gerekirse şarkılarınızın güzelliği inkar edilemez !;
Nichkhun 2PM: Çok teşekkür ederiz = ]
musicwavesg:Mesela ADTOY ile 2PM’in Hands Up ‘tan çok farklı bir yönünü gördük .Fanlar yakın gelecekteki 2PM’den ne ümit edebilir ?
Nichkhun 2PM: ohh ne demeliyim ? Merhaba bile demedim !
musicwavesg:StarHub taki fanlarda size merhaba demenizi istiyor !
Nichkhun 2PM:Hey Singapur ! Ben 2PM Nichkhun.Sizinle bu şekilde sohbet ettiğim için mutluyım.2PM olarak sizleri 16 kasımdaki konsere bekliyoruz
musicwavesg: Bir çok hayran senin One and a half Summer oyunculuğun hakkında konuşuyor.Kendi oyunculuğunu nasıl değerlendiriyorsun?
Nichkhun 2PM:Immm şey yani kesinlikle diğer oyuncluklarıma göre daha iyi bir iş çıkardım. insanların beklentilerini karşılamaya yeter mi bilmiyorum
musicwavesg: Burada ilginç bir soru var : Eğer kız olsaydın 2PM’den ideal erkek olarak kimi seçerdin ?
Nichkhun 2PM:Ben kız olsaydım Ryan Gosling ‘i seçerdim.
musicwavesg:Beğendiğin bir programı var mı?
Nichkhun 2PM:Kesinlikle notebook ve the gangster squad.Bir gün onun gibi
bir oyuncu olmayı isterim.
musicwavesg: Nur Zeera diyor ki 16sındaki konser için 2PM’in özel bir gösterisi
olacak mı ?
Nichkhun 2PM: güzeeelllllll bizim yeni şarkımız? hahah
musicwavesg:Yeterince heyecan verici !

Röportaj çok uzun olduğu için partlara bölüyorum devamı gelecek  ^^
Kaynak:2oneday.com
Çeviri:Umay@2PMTurkishFans
Siteden çeviri çıkarmak alıntı yapmak yasaktır

Bir Cevap Yazın

