[Röportaj/Çeviri] 2PM-JOSEI JISHIN Röportajı

2PM , Asya’nın en güçlü gruplarından biri, 7.Japonca single albümü Winter Games ‘i yayınladı.Bu kez erkeksi idoller ‘ erkeksi yönlerini giydikleri trençkotlarla  zor performe edeceklerini söylediler.

”Film izlerken ve müzik dinlerken ,ilhamım böyle dolaylı yollardan geliyor” –Jun.K

”2PM’in ilk kış şarkısı olan bu şarkı sevdiği kadını kaybetmek istemeyen  bir adamın acı ve yalnızlığını mertçe ifade etmesini anlatıyor ” – Chansung

”Lütfen yatarak yaptığımız dans kısmına dikkat edin.2PM yapınca havalı oluyor haha ” – Junho

Şarkının teması bir erkeğin üzüntüsü.Müzik videoda her bir üye sevgilisi ile geçirdiği güzel zamanları anımsıyor.

”Aslında aşkın bir oyun olduğu anlamına gelse bile,ben sevdiğin kişiyi koruma duygusu verdiğinide düşünüyorum” –Wooyoung

2013 ‘te 2 Tokyo Dome konserini gerçekleştirdiler.Hayranları ile birlikte göz yaşlarını tutamadılar ve unutulmaz bir anı elde ettiler.

”Çok duygulandım.Hiç böyle  ağlamamıştım ” – Nichkhun

”Çok fazla ağlamadım ! Bir kaç damla …Onlar parlamış olmalı haha ” – Taecyeon

Gelecek ocak ayında 2PM arena turu gerçekleştirecek ! Kış mevsimi yaklaşıyor , bu nedenle bu erkeklerin tutkulu sesleri ile ısınının !!

Üyelere soru ” Kış aşkınız nasıldı?”

Jun.K
Benim için anlamını söylemem gerekirse kalbimi acıtan pek çok hüzünlü dönem vardı. Kışın nasıl dışarısı ne kadar soğuk olursa olsun içerisi sıcacık oluyorsa, hüzünlü anılarım da kalbimi çarptıran heyecan verici şeylerdi.

Wooyoung
”Kış aşkı mı , yok ama biri tarafından terkedildiğim anılarım var…Yani ‘Winter Games’ şarkısının sözlerini ,acısını tamamen anlıyorum.”

Junho
”Kış aşkı hakkında konuşacaksam,hayranlarımızdan gelen sevgi benim için unutulmazdır.Arena turları sırasında Nagoya’da doğum günümü kutlarken hayranlarımın sevgisini hissettim”

Taecyeon
”Kışın büyük ve uzun ceketler kullanırım.Omzunun üstünde sallanana ceketinin arkasından ona sarılmak ve ısıtmak istedim.Bu mutlu bir anımdı”

Nichkhun
”Aslında bu konuda çok fazla anım yok.Kimseyi sevmedim yada hiç aşık olmadığım anlamına gelmez ama onlarla çıkma imkanım yada bi yerlere gidip yemek yeme imkanım olmadı bu çok kötü”

Chansung
”Doğum günüm şubat ayında.Üyeler benim için doğum günü partisi hazırlandığında çok güçlü bir sevgi hissettim.Gelecekte yavaş yavaş bayanlarla anılarda elde etmek isterim ”

Kaynak: rikakotsu,Heartfelt @JunkayStreet
Çeviri,Düzenleme:Umay@2PMTurkishFans
Siteden çeviri çıkarmak alıntı yapmak yasaktır

Bir Yanıt Bırakın

