JUN.K – LOVE GOODBYE

Söylemedim , söyleyemedim
Seni sevdiğimi söyleyemedim.
Zaman geçtikçe , bir gün bunu öğreneceksin.

Yanında olan kişinin
Başından beri ben olduğumu söylesem
Canın ne kadar yanar?

Hoşçakal aşkım , canım hoşçakal
Sana söyleyemediğim tüm anıları silmem gerek
Seni sevdim , sana teşekkür ederim
Bu acı dolu sözler yerine
Sadece gülümseyip hoşçakal diyorum.

Zaman geçtikçe , bir gün seni sevdiğimi öğreneceksin.

Yanında olan kişinin
Başından beri ben olduğumu söylesem
Canın ne kadar yanar?

Hoşçakal aşkım , canım hoşçakal
Sana söyleyemediğim tüm anıları silmem gerek
Seni sevdim , sana teşekkür ederim
Bu acı dolu sözler yerine
Sadece gülümseyip hoşçakal diyorum.

Bir gün tekrardan bir araya gelebiliriz ama
Seni sevdim  ve sana teşekkür ediyorum.
Sadece senin mutluluğunu istiyorum , hoşçakal.

 

İngilizce: kpoplyrics
Çeviri: Burçak@2PMTurkishFans

Bir Cevap Yazın

