Jun.K – Writing A Letter

Sebepsiz yere kalbim ağrıyor
Senin yüzünden olmalı
Bu , bir an için seni hatırlattı.

Bu zaman kadar düşünüp durdum
Tüm o unutulmaz şeyleri…
Hatıralarımızın birlikte olmasından ötürü

Ahh~Ah~~Ahhhhh
Neden o zaman sana daha iyi davranmadım?
Ahh~Ah~~Ahhhhh
Şimdi bile hala benim yanımdaymışsın gibi hissediyorum , kalbim ağrıyor.

Sana bir mektup yazıyorum
Acı çekmemem ve üzüntülü olmaman gerekmesine rağmen

Zaman geçtikçe bir şans olacak mı??
Bu kalbin seni nasıl hasretle beklediğini bilebilmen için…
Zaten biliyor olmama rağmen
Bu , benim üzüntülü isteğim…

Gerçekten çok acıtıyor
Kalbim acıyla bağırdığında bundan nefret ediyorum.
Şimdi seni uğurlamak istiyorum

Bunu yapamam
Yapamam…
Bunu unutamam

Seni uğurluyorum.

İngilizce: JunKayStreet
Çeviri: Burçak@2PMTurkishFans

Bir Cevap Yazın

