[Twitter/Çeviri] 31 Ekim – 4Kasım 2PM Üyeleri Twitter Güncellemeleri

31 Ekim :

Khun Twitter :

” Mutlu Cadılar Bayramı !! !!~~~~ Bu gece dikkatli olun ve eğlenin ! ”



Chansung Khun’a cevap olarak : Hyung’ın yeteneği dışarı çıktı
Khun Chansung’a cevap olarak : Chansung ah HUSH HUSH ! Bu bizim küçük sırrımız  ~~ ^^
Chansung Khun’a cevap olarak:HUSH HUSH!!  Çikolata mı ?
Khun Chansung ‘a cevap olarak : Hwang -_- …. miss A ‘i destekliyordum

Taecyeon :

” Ah adamım,tam şarkı yapıyordum,Lounge Lizard ‘ı açtım ,bilgisayarım geç açıldı ve tamamen çöktü !  Kaydetmediğim için hatalı olan benim T_T Baştan başlatmalı mıyım ?”

Chansung :

”Almanyada bir sokakta yürürken … Yükleyeceğim ve uyumaya gideceğim..İyi geceler millet ^^.. ”

Jun.K Chansung’a cevap olarak:

”Bende Almanya sokaklarındaydım ”

‘Bugün Cadılar Bayramı …Ama ben ne yapıyorum … Hiç bir şey yapmıyorum ”

”Üniversite sınavına girecek öğrencilere hediye hazırlıyoruz ^^ Ehuhehe figting ! ”

1 Kasım :

Jun.K instagram güncellemesi :

”YALNIZ ”

Junho :

”Adamım CHRIS’in yeni coverı . Dinleyin . Güzel ! youtube.com/watch?v=QqXByg…  ”

2 Kasım :

JunK instagram

”ORICON LİSTESİNİN BİRİNCİ SIRASINDAYIZ  #arigatou #hottest #2PM HEPİNİZİ SEVİYORUM !! ”

” MISS A @missA_suzy @missA_jia @missA_min @missA_fei inanılmaz güzel !! #HUSH #HUSH hush hush hush Fighting^^ ”

” HI-TOUCH !!!! #HITOUCH #HITOUCH  hepinizi görmek istiyorum ”

Khun :

”Eğer katılıyorsanız RT leyin ( Taylandlılar iyi yüreklidir ”

Taecyeon :

”Bana doğum günü hediyesi yollamak yerine bağış yapmaya ne dersiniz ? Benden daha fazla ihtiyacı olan insan var ~♥ Bağış yapmak daha fazla mutluluk getirir ~~ ”

Wooyoung :

” BAJOWOO TEŞEKKÜRLER!! ”

3 Kasım :

Khun:

”Tokyo Disneyland’e gitmeyi denediğimde bir sorun çıktı gidemedim … Bu yüzden sokakta yürüdüm !! ”

Chansung:

”Kore’ye geliyorum ”

4 Kasım

 JUN.K twitter (@Jun2daKAY)

Teşekkür ederim , etkilendim!!! #JACKTHERIPPER X #NOLOVE http://instagram.com/p/gSyoFXmBFe/#

8094616_n

 Taecyeon twitter (@taeccool)

Buna sıkı çalıştım ㅋㅋ Bir dinleyin~~ “@soofilm01: Marriage Blue’nun  Ok Taecyeon tarafından bestelenen OST’u!!^^ youtu.be/Xb-4bS_6bKY
God hyung’ın geridönüş haberleri dolayısıyla, bir şarkı önermek istedim. Ama çok fazla güzel şarkı var ㅠㅠㅠㅠ  Sonunda bir tanesinde karar kıldım : God – Friday Night! Hyung’ı geridönüşünü görmeye heyecanla gideceğim. ㅋㅋㅋ

Blue Ballons daha iyi olabilir mi? Ya da herhangi bir şey? Bu şekilde iyi mi?(* [Klip] G.O.D – 하늘색 풍선 [The Sky Blue Balloon]https://www.youtube.com/watch?v=H1zyUN7eTL8)

 Junho twitter (@dlwnsghek)

Onları beslemediğim taktirde muhtemelen ölecek olmama rağmen onları yetiştirmek istiyorum.

byn9tgzceaa7meq

 Chansung twitter (@2PMagreement211)

Uykulu bir şekilde dinliyorum,  bu şarkı gerçekten de rahatlatıyor… İlk defa dün duydum, gerçekten de iyi.

Kaynak:2pmalways
Çeviri:Umay&Burçak@2PMTurkishFans
Siteden çeviri çıkarmak alıntı yapmak yasaktır

Bir Cevap Yazın

