[Çeviri/Söyleşi] 2PM Nichkhun “NichkhunLovesBENCH” Basın Toplantısı

tumblr_mw0329cWqJ1r4mt3co1_500

9 Kasım 2013
 “#GlobalBenchsetter’s Fun Meet” buluşmasından önce, 2PM grubundan Nichkhun, Kore eğlence sektöründeki deneyimlerini, kendi tarzını ve Filipinler’i ziyaret etmeyi ne kadar çok istediğini bir basın toplantısı aracılığıyla hayranlarıyla buluşmadan önce basınla paylaştı.

(Kayıp kısımlar var)

Nichkhun: Her ülkenin kendi kültürü ve gelenekleri vardır fakat demem o ki Tayland ve filipinler birbirlerine çok yakın ülkeler. Buraya sık sık gelememem çok kötü… Buradaki hanımlar çok hoşlar.

Sunucu: Filipinlilerin güzelliği dünya çapında meşhurdur. 

Nichkhun: Burada, Filipinler’de bir sürü güzel sahil olduğunu duydum, bir gün ziyaret etmeyi isterim.

Sunucu: Etmelisin! Ölmeden önce yapılacaklar listende mi?

Nichkhun: Evet öyle.

Sunucu: Amerika’da doğdun, Tayland’da büyüdün ve şimdi Kore’de oldukça meşhursun. İngilizcen  hep böyle iyi miydi? Kore’de hayatın nasıl?

Nichkhun: Biliyorsunuz Kore’ye yerleşmeden önce İngilizce konuşmada daha iyiydim ve Taycam da şimdi zamanla paslanıyor fakat şimdi Kore’de yaşadığımdan Korece konuşmam daha da iyi oldu. Gerçi henüz çok iyi seviyede konuşamıyorum. İngilizcem yavaş yavaş anlaşılmaz oluyor ve Taycam da öyle. Doğru düzgün konuşabildiğim bir dil yok.

Sunucu: İngilizce seviyen harika.

Nichkhun: Pek çok insan Korece-İngilizce konuştuğumu söylüyor, aksanım öyle. (Ç/N: Kore aksanıyla İngilizce konuşmaktan bahsediyor.)

Sunucu: Sanırım onlar senin gibi Korece-İngilizce konuşabilmeyi isterlerdi.

Nichkhun: Teşekkür ederim!

Sunucu: Peki kaç dil konuşabiliyorsun şu an. Bizim bildiğimiz 3 ama…

Nichkhun: Evet 3 dil konuşabiliyorum ve şu an Çince ile Japonca da öğrenmeye devam ediyorum.

Sunucu: Oldukça ilginç!

Nichkhun: Çok zorlayıcı. Kafa karıştırıcı oluyor. (Korece konuştuklarından çevrilmemiş kısımlar var.)

tumblr_mw0303ys7O1r4mt3co1_500Sunucu: Kore, Asya ve tüm dünyada ünlü bir Kore pop grubu olan 2PM’in bir parçasısın. Duyduğuma göre zorlu bir eğitimden geçmişsin ve hala daha da o eğitim devam ediyor. Deneyimin hakkında biraz konuşabilir misin?

Nichkhun: Los Angeles’da seçmeleri geçtikten sonra  2006 yılında Kore’ye geldim. Her şeyde gerçekten çok kötüydüm ve eğlence sektöründe olmak gibi bir hayalim yoktu.

Sunucu: Hayalin neydi peki? Eğer eğlence sektörüne ilgin yoktuysa…

Nichkhun: Şef olmak? Ya da bir tür tasarımcı filan, iç mimar…

Sunucu: Mükemmel erkek örneğisin; şarkı söylüyorsun, dans ediyorsun, uzun boylusun, kendi modanı yaratıyorsun ve aynı zamanda yemek yapabiliyorsun. Yapamadığın bir şey var mı?

Nichkhun: Henüz yemek yapamıyorum.

Sunucu: Fakat bu kariyer üzerine gitmek istediğini söylemiştin…

Nichkhun: Öğrenmeyi isterdim ama yani er ya da geç nasıl yemek yapılacağını öğreneceğim.

Sunucu: Dans etmek ve şarkı söylemek arasından hangi seni daha çok mutlu ediyor?

Nichkhun: Dans da şarkı söylemek de mutlu ediyor. Oyunculuk ve modellik de öyle. Yaptığım her iş beni mutlu ediyor. Her şeyden mutlu olabilirim.

Sunucu: Moda duygun nasıl? Basit bir tarzın var ve bun bayılıyoruz sende. Tarzını biraz açıklar mısın?

Nickhun: Tarzım genelde basit, birbirine uygun ve duruma uygun şeklinde olarak tanımlanabilir. “Bench”in tarzında yani. Bunu sırf Bench firmasının reklam yüzü olduğumdan değil, Bench’in tarzının gerçekten de beni yansıttığını düşündüğümden söylüyorum. Bench çok gösterişli değil. Normal insanların da giyebileceği bir tarzda. Bu yüzden Bench’in bir parçası olabildiğim için oldukça minnettarım, gerçekten bana uygun ve normal yaşamımda da giymeyi isteyebileceğim tarzda.

Sunucu: Pekala! Buradaki pek çok hanım senin ideal tipini merak ediyor. Peki hayalindeki kadının giyim tarzı nasıl?

Nichkhun: Basit bir tarz. Kot ve tişört. Burası çok sıcak bir yer biliyorum ama kızların Ugg giymesini de çok şirin buluyorum.

tumblr_mw02wnBo1X1r4mt3co1_1280Sunucu: Kore pop gruplarını bilirsin, saç modelleri oldukça çılgındır. İlginçtir sen ise oldukça rahat fakat yüz hatlarını ortaya çıkaran bir saç modeli kullanıyorsun. Tarz sahibisin bu konuda. Saçını nasıl yaptığın hakkında bize küçük ip uçları verir misin? Burada bazı beyler de var.

Nichkhun: Saçımı nasıl mı yapıyorum? Çok iyi bir stilistim var ve boş günlerimde saçlarımı bile yıkayamayacak kadar üşengeç olduğumdan, saçlarımı bu yetenekli stilistim  yapıyor. hehe

Sunucu: Biz de yataktan bu şekilde kalktığını filan düşünmüştük.

Nichkhun: Keşke!

Sunucu: 2PM’in bir parçası olmanın yanında reklam yüzü olma deneyimin de var. Kore’de, Japonya ve Çin’de pek çok ürünün reklamında yer aldın. Böyle dünya markası bir Filipin markasının reklam yüzü olmak nasıl?

Nichkhun: Benim için gurur duyulacak bir şey çünkü çok fazla ünlü Filipin markalarının yüzü olamıyordur. Yanılıyor muyum? Böyle meşhur bir Filipin markası için seçildim ve bununla gurur duyuyorum. Üyelere böyle bir firmanın reklam yüzü olduğumu bir zafer edasıyla söyledim! 

Sunucu: Burada olman hakkında bir başka harika şey de Bohol depremzedelerine yardım hevesin. Burada neler planladığını anlatabilir misin?

Nichkhun: Depremi ilk duyduğumda çoktan buraya gelme planları yapıyordum ve bir parçam da buradaydı. Depremi duyduğumda çok etkilendim. Filipinler için bu etkinliğin anlamlı olmasını diledim ve bu etkinlik vasıtasıyla bağış yapılmasını istedim. 

Sunucu: Filipinli hayranların ve tüm dünyadaki hayranlarınla aranda bir tür bağ geliştirmişsin. Bu ilişkiyi tanımlayabilir misin?

Nick: Filipinlerle olan mı?

Sunucu: Evet.

Nichkhun: Onlarla olan ilişkim… Burada pek fazla bulunma imkanım olmamıştı ve onlarla yakın bir ilişki şansını da elde etmemiştim, işte bu yüzden bu ziyaretim beni oldukça heyecanlandırıyor. (Kayıp kısımlar var çeviride)

tumblr_mw034zrGSi1r4mt3co1_500Sunucu: Kızlar “2PM’i Seviyorum” tişörtleri giyiyorlar.

Nichkhun: İşte bu yüzden bu ziyaret hakkında çok heyecanlıyım. Geçen sefer geldiğimizde konser için buradaydık ve insanlarla bire bir tanışma fırsatım olmamıştı. Şimdi ise bu ziyaretle çok çoşkuluyum, onları yakından görüp bizim hakkımızda neler hissettiklerini onlarla konuşarak öğrenebileceğim. Merakla bekliyorum.

Sunucu: Burada çok utangaç bir kalabalık var, büyük bir tayfun Filipinleri vurmasına rağmen, bugün buraya gelmeleri sana olan desteklerinin ve sevgilerinin bir işareti. Buna inanıyor musun?

Nichkhun: Yürekten inanıyorum ve burada olduğunuz için hepinize teşekkür etmek istiyorum. Umarım bu tayfun arkasında bir zarar bırakmadan geçip gider çünkü böyle bir olayın kurbanı olmak çok üzücü. Ailenizin ve arkadaşlarınızın bu felaketten zarar görmemesini diliyorum ve umarım tüm Filipinler vatandaşları güvende olur. Umarım güçlü olmayı başarır, pes etmeyerek umutlarınızı yüksek tutarsınız. Bu olay sona erdiğinde eminim her şey normale dönecek ve iyiye gidecektir.

Sunucu: Bir sonraki ziyaretinizi merakla bekliyoruz. Manila’ya bir sonraki ziyaretin için bir planın var mı şimdiden?

Nichkhun: Bench? Bench?

Sunucu: Görevlilerle hemen görüşelim!

Nichkhun: Sayın Ben, beni tekrar ne zaman arayacaksınız? Ne zaman çağırırsa o zaman geleceğim.

Sunucu: Öyle mi? Umarız gelecek yıl buraya gelip bir kaç etkinlikte bize katılırsın. 2PM de öyle! Burada yine bir konser planınız var mı?

Nichkhun: Bu yıl yok ama gelecek yıl için olabilir. Bakacağız. Üzerinde çalışıyoruz.

Sunucu: Pekala, dört gözle bekliyoruz. Bugün geldiğin için teşekkürler, iyi yolculuklar dileriz.

Nichkhun: Çok teşekkürler.

Kaynak: alethia000, 2OneDayPhilippines, read transcript here, watermark on pictures

Çeviri: lahanakafa@2PMTurkishFans

 

Reklamlar

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s