[Çeviri] Chansung’un CSUnion’a Bıraktığı Mesaj

tumblr_mx1fn04frb1saapw7o1_1280

131130 – Chansung’un CSUnion’a bıraktığı mesaj

İsim: Chaaaaaan

Konu: Millet~~~

Kış geldi…^^

Kış daha da soğuk bir hal alırken hastalanmayın da…

‘5 Brothers of Deoksuri’ filminin oyuncu kadrosunda yer alabildiğim için şanslıyım o yüzden çekimlerde çok çalışıyorum ㅋㅋ

Film setindeki kıdemli meslektaşlarım çok iyi olduklarından çekimlerde kendimi rahat hissediyorum.

Yönetmen ve setteki diğer herkeste, her şeyin iyi ve yolunda gittiğine dair bir his hakim ve bu yüzden film setindeki atmosfer hoşuma gitti…!!

Çoğunuz saçlarımı uzatmamın iyi olacağını söylüyor fakat…ㅠ saçım filmle bağlantılı olduğundan çekimler bitene kadar saçımı uzatmam mümkün değil~~~!!

Heuheu.. Her zaman beni desteklediğiniz için teşekkür ederim^^

Sağlığınıza dikkat edin….!

Kaynak: gongdoha Çeviri: lahanakafa@2PMTurkishFans

 

One thought on “[Çeviri] Chansung’un CSUnion’a Bıraktığı Mesaj

  1. buraya yorum bırakmasına bayılıyorum 😀 geliyo sohbet falan ediyo oh yani fantalkın alasınıda yapıyo karar verdim ben Chansunga geçiyorum.minjunla iş yürümüyo ya adsgdfhdghgf

Bir Cevap Yazın

