[Çeviri/Twitter Güncellemeleri] 7-8 Aralık 2013 2PM Sosyal Medya Güncellemeleri

Jun.K :

”Yalnız Audrey Noel’de ”


” 2AM Konserini izlemeye geldik.”

” 2AM konseri vay @2AMONG @2AMCHANGMIN @2AMkwon @2AMjinwoon sadece chamkwonie  yok  T.T ”

Nichkhun :

”@ jeffbernat ‘ın yeni albümü Modern Rönesans 13’ünde Kore’de yayınlanacak ~ Sevimli ses ve modern müziği seven herkesin bu albümü beğeneceğini düşünüyorum ~~ Ben de gitmek ve CD almak zorundayım ~~ㅋㅋ ”

” 2AM konserinde hepimiz eğlendik ~~@2AMCHANGMIN @2AMONG @2AMkwon @2AMjinwoon iyi işti ! ”

Taecyeon : 

” İşte 2AM ! Konser ㅋㅋㅋ ”

Wooyoung : 

”Gerçekten Changminnie Hyung’ın dansını görünce şaşırdım… 10 üzerinden 10 ^^ ”

Junho :

” Jeon Doyeon ve  Go Soo ile  ” A way home ” u izledim.Sinir bozucu,çelişkili ve yaralayıcı oldu.Millet bu kış lütfen o filmi izleyin ! Jeon Doyeon  sunbae en iyisi ! ^^”

Chansung : 

” 2AM konseri en iyisiydi ! Duygusal sesleri gerçek dışı omg ” 

8 Aralık Güncellemeleri

Jun.K

”Ekmek dükkanı önündeki Audrey #AUDREY ”

Khun :

”Günaydın dünya !! = ] Güzel bir gün geçirin !! ”


”@2PMagreement211–> @Khunnie0624 : Oh neredesin ?
@Khunnie0624 –>@2PMagreement211 : hahaha tabiki evde ~ Fotoğrafı daha önce  Yokohama’da ki  China Town’da çekmiştim ~^^
@2PMagreement211–> @Khunnie0624 : Ahh… ahahahha tam bir aptalım hahaha ”

Wooyoung :

” Aite başarılar adamım ^^ “@Ryanchois: CRAZYNESS: youtu.be/yeALz3hW2f0?a via @YouTube“ ” 

Chansung : 

”Benim adım Hwang Chansung,Tyantyongie, Uyuyan-sungie’de var…Bugün 2AM konserini izlerken Minjun hyung boynumdaki bene baktı ve Jeomsunie dedi.Bana yeni bir isim verdi.- Jeomsungie.Minjun hyung çok sıcak kanlı biridir.Seulong hyungta öyle. ”

Not: (jeom)  ben demek.jeomsunie’in bir diğer anlamı ise gözlerinin altında ben olan kızlar için kullanılır. (sunie) daha çok kızların isimlerinin sonunda kullanılan bir ektir.

” 덕수리 5 brothers Çekimlerine geldim haha ”

”Egzersizler tamamlandı ! Çalışırken çeşitli düşünceler elde ettim .  Mwaheuheung ” 

Kaynak:2pmalways
Çeviri:Umay@2PMTurkishFans

Bir Cevap Yazın

