[Hayran Bildirimleri] 2PM Nichkhun Motor Expo 131210

tumblr_mxlm0zWGxf1shdn7jo2_1280

@eeyorenan tarafından gönderilen tweetler: 
  • Bugün çok eğlenceli ve tatlıydı. Nichkhun sahnede bir kızla fotoğraf çekilirken, hayranı olmayanların bile “Neden kızdan bile daha güzel?” dediklerini duydum.
  • Sunucu nereye gitmek istediğini sorduğunda dedi ki “Pek çok hayranım neresi olduğunu biliyor. Hua Hin’e gitmek istiyorum.” fakat bazı hayranlar Phuket dediler. O da “Ne? Phuket mi? Bir adaya nasıl arabayla gidebilirim? Neyse… Herhalde oraya ailemle ya da 2PM üyeleriyle giderim.” dedi. Yanımdaki bir teyze hayran da bağırarak “Taecyeon!” diye bağırdı. 
  • Hello Kitty arabasını görünce dedi ki “İlk defa görüyorum, tatlıymış. Fakat bunu sürersem şey… En iyisi bundan kız kardeşime alayım”
  • Japonya’da 14 konserlik tur, Japonca albüm ve Korece albümler yakında yolda! Yine de yakındanın ne kadar yakın olduğunu bilmiyorum hehe
  • Sunucu: En sevdiğin renk nedir? Hayranlar: Kırmızı! Nichkhun: Şu anda kırmızı çok tehlikeli (politik yönden), o yüzden inci beyazı demek istiyorum. Evim de inci beyazı.
  • Şanslı bir erkek hayranla fotoğraf çekildikten sonra sessizce “Popoma bile dokundu!” diyerek kendi poposuna dokundu hehe
  • Khun: Gitmeme izin vermeyeceksiniz değil mi? Yemek yediniz mi? Bugün geldiğiniz için teşekkürler ve Eco Araba’yı sevdiğiniz için de teşekkürler. Yeniden görüşmek dileğiyle ve yemek yemeyi de unutmayun! Hoşça kalın~~
tumblr_mxljec2FMB1rt8gh9o1_1280
@whooopyy tarafından gönderilen tweetler:
  • 10 taneden fazla güvenlik görevlisi vardı sırf Nichkhun için. Çok fazlaydı!!
  • Tayca konuşurken bir hata yaptı ve 5 aydır Tayca konuşmadığını söyledi… Nasıl da tatlıydı.
  • Şanslı bir erkek hayran Khun’la sahnede fotoğraf çekildi ve Khun’un poposunu elledi. Khun hayranlara dönerek “Popomu elledi, yardım edin” gibi bir şeyler söyledi. Bense öldüm.
tumblr_mxlpukcnKl1sfhaelo1_1280
@miew2000 tarafından gönderilen tweetler:
  • Khun konuşmada hata yaptı, hayranlar çığlık atılar ve o da dedi ki “Beş aydır Tayca konuşmamıştım!”
  • Nichkhun: Eğer bu arabayı kullanırsam pek çok kişi beni takip eder. Hayranları gösterdi parmağıyla ve herkes çığlık attı.
Kaynak: fykhun
Çeviri: lahanakafa@2PMTurksihFans

Bir Cevap Yazın

