[Röportaj] 2PM-Vivi Dergisi Röportajı 1.Kısım

Vahşi idoller bu ekim ayında 7. Japonca single albümü Winter Games’i yayınladı.Bu tutkulu adamların daha önce sergilemediği görüntülerinin teması ise ” kış”.Kış mevsimini nasıl geçirirler ya da kış hakkında ne düşünürler.Sevdikleri kış şarkıları ve anıları hakkında konuştuk.


NICHKHUN

Soru:Kışı sever misin?
Nichkhun:Yazıda severim.Ama bir seçim yapmam gerekirse daha çok soğuk havayı sevdiğimi söyleyebilirim.Artı bir sıcaklık ve Noel mutluluğu var.

Soru:Kış ile ilgili bir anın var mı ?
Nichkhun:8 yaşında iken ailemle Amerikaya gittik,hayatımda ilk kez kar gördüm.Tayland’ta yaşadığım için kar görmemiştim.Herkesle birlikte kartopu oynadım,kardan adam yaptım ve kayak yaptım.Gerçekten eğlendiğimi hatırlıyorum.

Soru:Kışa ait renkli bir anın var mı ?
Nichkhun:6 yıl önce şirkette  hala bir stajyerken,yılın ilk karı yağmıştı ve ben kendimi çok yalnız hissediyordum bu yüzden babamı aradım.Ona ”seni özledim” dedim.Şimdi bile her kar yağdığında babamı ararım.Kar yağmadığı için Tayland’ta burada kar yağdığını ona anlatırım.

Soru:Kızlarda beğendiğiniz kış modası nedir?
Nichkhun:Mouton çizmelerinden giyen kızların sevimli olduklarını düşünüyorum.Tozluk takan ve çizmesiyle kombin olanlar bence güzel duruyor.

Soru:Kış olduğunda sevdiğin biri ile ilgli hatırladığın bir anın var mı?
Nichkhun:Namsan Seul Kulesine tek taraflı sevdiğim kızla gittiğimde kar yağıyordu bende sıcak çikolata hazırlamıştım.İçinde yüzen marshmallowlarda vardı.Sonuç olarak hazırlığım hiç bir işe yaramadı.

Soru:Sevgilin olursa onunla kışın denemek istediğin bir şey var mı?
Nichkhun:Buz patenine gitmek isterim.Buz pateni seviyem ne ? Devrilmeden kendi etrafımda dönebilmek haha.

Soru:Kışın daha çok dinlediğiniz şarkı hangisi?
Nichkhun:Erin Benet’dan “Last Time”. Bir keresinde -10 santigrad derecede sokakta yürürken bu şarkının sözleri ile ısındım.

JUNHO

Soru:Kışı sever misin?
Junho:Sıcak olduğunda üzerinizdekileri çıkarmak zorunda kalırsınız,soğuk olduğunda ise kat kat giyinmek.Dürüst olmak gerekirse ben baharı daha çok severim…Bence muhtemelen herkes benim gibi düşünüyordur( gülüyor)

Soru:Kış ile ilgili bir anın var mı ?
Junho:Doğum günüm kış ayında olduğu için çok samimi anılarım var.Geçen sene Nagoya konserinde doğum günümü kutladılar.Tüm fanlar doğum günüm için aynı anda sarı ışık çubukları yaktılar.Bu beni gerçekten çok mutlu etti.

Soru:Soru:Kış ile ilgili bir anın var mı ?
Junho:Kasabada Yıl Başı ağacının önünden geçerken mutlu bir çift gördüm ve yalnızlığımı hatırladım.Planımı değiştirdim ve gideceğim yere değil direk eve gittim.

Soru:Kızlarda beğendiğiniz kış modası nedir?
Junho:Yazın beyaz tişört ve kot giyen kızları severim kışınsa gömlek üzerine deri ceket hoşuma gider.Ayrıca bol pantolon ve örgü kazakta hoş oluyor.

Soru:Kışın yaşadığın bir aşk anın var mı?
Junho:Üzgünüm hiç anım yok.Hiç bir şey saklamıyorum cidden hiç aşk anım yok ( ağlamak taklidi yapıyor)

Soru:Sevgilin olursa onunla kışın denemek istediğin bir şey var mı?
Junho:Kayak merkezine gitmek istiyorum.Bu konuda iyiyim.

Soru:Kışın daha çok dinlediğin şarkı hangisidir?
Junho:Eric Benet’dan “Last Time”.Stajyerken eve yürürken hep bunu dinlerdim.

CHANSUNG

Soru:Kışı sever misin?
Chansung:11 Şubatta doğduğum için seviyorum…

Soru:Kışa ilgili sıcak bir anınız var mı?
Chansung:Küçükken abimle kardan adam yaptğımızı hatırlıyorum.Gerçi şu sıralar abimi göremiyorum.

Soru:Kış ile ilgili bir anın?
Chansung:Orta okul birinci sınıfta iken amcamla kayak merkezine gitmiştim.Bana kayak mı kar kayağımı istersin diye sordu.Ben de ona kar kayağı dedim.Onun bana öğreteceğini düşünmüştüm ama o bana ”Hadi başla bakalım” dedi.Çocuk olduğumda bile ben yapamam diyemezdim.Bu yüzden kafama göre kaymaya başlamıştım…

Soru:Kızlarda beğendiğin kış modası nedir?
Chansung:Neden bilmiyorum ama uzun ceket giyen kızları görünce kalbim pır pır atıyor.Herhangi renk yada şekil olabilir.Sadece uzun olmalı.

Soru:Sevdiğin biri ile geçirdiğin kış anın var mı?
Chansung:Kışın sahile gitmek istiyorum.Yaklaşık iki sene önce Junho ve 2AM’den Seulong ile plaja gitmiştik.Sonbahar olmasına rağmen hava oldukça güzeldi.Güneşin yansıması taşların üzerine ve denize vurmuştu.Öyle bir görüntü için sevgilimlede gitmek isterim.

Soru:Kışın çok fazla dinlediğin bir şarkı var mı?
Chansung:Kim BumSoo ‘dan Fine.Bu şarkı karla özdeşlemiş güzel bir şarkı.

Kaynak:2PMAlways
Çeviri:Umay@2PMTurkishFans
Siteden çeviri çıkarmak ,alıntı yapmak yasaktır.Direk linki kullanabilirsiniz.

3 thoughts on “[Röportaj] 2PM-Vivi Dergisi Röportajı 1.Kısım

  1. Uzun ceket giyen kızları görünce kalbin niye pır pır atıyor Chan seni hiç anlamıyorum asdfasdf Neyse zaten içinde kız geçen her hangi bir şey olsa da aynı tepkiyi veriyorsun. :D:D

  2. Uzun ceket ve mouton çizme almaya karar verdim, bakarsın bizimkilerden birine dek gelirim. -ümitsizlik başına vurdu-

Bir Cevap Yazın

