[Haber] Wooyoung The Master’s Sun Parodisinde Rol Alacak

Wooyoung ‘Master(Joogun)’ So Ji Sup ‘un rolüne tüm gece diziyi izleyerek hazırladı.

Yapılan açıklamalarda 2PM’den Wooyoung’ın SBS in düzenlediği yıl sonu etkinliğinde bir parodide rol alacağı belirtildi.

Wooyoung rolünü yaptığı Joo Joongwon karakteri için ” Dürüst olmak gerekirse diziyi yayınlanırken izlemedim.Bu yüzden tüm gece boyunca diziyi izledim ve gerçekten Joo Joongwon karakterinin dönüm noktalarını kavramak için onu gözlemledim.” dedi.

Şunları da cümlelerine ekledi ”Ama izledikçe daha çok baskı hissettim ve endişelenmeye başladım.Yine de bunun benim için heyecan verici bir deneyim olduğunu düşünüyorum.Ve tabiki bu müzikal dramanın amacı insanları eğlendirmek değil aynı zamanda onları etkilemek bu yüzden ciddi bir şekilde çekim yaptık.Gerçekten en kısa sürede diziyi izlemek istiyorum” diyerek sözlerini noktaladı.

SBS Gayo Daejun 29 Aralıkta yayınlanacak.

Kaynak:onlywoo
Çeviri:Umay@2PMTurkishFans
Siteden çeviri çıkarmak,alıntı yapmak yasaktır.Direk linki kullanabilirsiniz.

Bir Cevap Yazın

