[Çeviri] 2PM Hottest – Gizli Dosyalar 2013

 

3

  • Senaryo1:

Güneşli bir öğleden sonra, kız arkadaşınla birlikte kahveni yudumlayıp çörek yiyorsun. Kız arkadaşına ne vermek isterdin?

JK:Bobo
NK:Resmini çizerdim
TK:Kremşantili öpücük ~♡
WY:Resmini çizerdim
JH:Dizlerinde uzanıp uyurdum
CS:Çörek yedirirdim

1

  • Senaryo 2:

İliklerine işleyen soğuk bir kış günü! Yılın ilk karı yağmış! Bu yılbaşı gecesinde en büyük dileğin ne olurdu?

JK:Ailemle bir arada olmak
NK:Avrupa’ya seyahat
TK:Arkadaşlarımla bir şeyler içmek, evet!
WY:Kız arkadaşımla kahve içmek
JH:Misafir ağırlayıp tüm gece parti yapmak
CS:Karın yağışını kutlayıp, sahil kenarına giderek anın tadını çıkarmak

4

  • Senaryo 3:

Kız arkadaşınla yediğin harika bir akşam yemeğinden sonra baş başa film izlerken uygunsuz bir sahne gelirse?

JK:Kız arkadaşımın gözlerini kapatır sahne düzeldi mi diye önce bir ben bakarım
NK:Kız arkadaşımın gözlerini kapatır yalnızca ben bakarım kkk
TK:Kız arkadaşıma yakınlaşmaya çalışırım! Bir erkeğin gerçek yüzü!
WY:Kız arkadaşımın gözlerini kapatırım
JH:Filme daha da yoğunlaşırım
CS:Küçük hamleler yaparım

2

  • Senaryo 4:

Aşkının baharında keyifli bir evlilik hayatın var. Bu mutlu aileyi düşünürsen sevgili eşin ve çocukların için nasıl bir baba ve koca olmayı hayal ediyorsun?

JK:Ailemin güvenebileceği, öz güven sahibi ve sorunlarını paylaşabilecekleri bir baba
NK:Eşinin salatalık maskesi yapmasına yardım eden bir koca
TK:Ampülleri değiştirmeye yardımcı olan nazik bir koca
WY:Çocuklarıyla arkadaşça eğlenebilen bir baba
JH:Ev işlerine yardım eden, güvenilir, nazik, maske yapabilen, arkadaş gibi bir koca
CS: Yemek yapıp bulaşıkları yıkayabilen, her zaman ev işlerine yardımcı olan bir koca

Credits: Younnie阳阳洋泱漾
KR-CH: Younnie阳阳洋泱漾
CH-Eng: Carey

Çeviri: lahanakafa@2PMTurkishFans

2 thoughts on “[Çeviri] 2PM Hottest – Gizli Dosyalar 2013

Bir Cevap Yazın

