[Haber/Çeviri] Seyoung Wooyoung’ı Şaşırtacak Ne Yaptı? Basın Toplantısında Neler Konuşuldu?

1545679_783543848335234_1468289084_n

 

[MBC’nin internet sitesinden WGM’ın ilk bölüm tanıtımı]

MBC 2013 Gayo sahnesi! 2PM’den Wooyoung’a sanal evliliğinin ilk  görev kartı gizemli bir oyuncak ayıyla birlikte verildi!

Bu oyuncak, Seoyoung tarafından Wooyoung ile özel ilk buluşmaları için hazırlandı. Peki bu ikilinin ilk buluşması nasıl olacak?

İlk buluşma günü! Wooyoung ve Seoyoung birbirlerini tahmin edebilmeleri için birer ipucu kartı aldılar. Bu karta bakarak ikili birbirini tanıyabilecek mi?

İlk buluşma yerine gidiş! Oyuncak ayıyı aralarına alarak Wooyoung ve Seoyoung ilk kez karşılaşıyorlar! Birbirlerini gördüklerinde ilk tepkileri nasıl olacak?

Biraz garip ve utanç verici bir atmosferde konuşmaya başlıyorlar. Wooyoung biraz endişeli olduğundan bardağındaki tüm içeceği bitiriyor ve bardağın içinde yalnızca buz kalıyor. Seoyoung bunu görüyor ve beklenmedik bir şekilde harekete geçiyor. Wooyoung’u şaşkına çeviren bu hareketi neydi peki?!

Devamı We Got Married’ın ilk bölümünde!

Kaynak: 2PMFAH, jjchansungm

Basın Konferansından Notlar

1482761_783397428349876_513545045_n

Wooyoung Park Seyoung’ın ideal tipi olduğunu söyleyerek ekledi. “İlk çekimlerde oldukça şaşırdım. Ortak pek çok noktamız var ve uzun zamandır tanıdığım bir arkadaşımla buluşmuş gibi hissettim.”

Park Seyoung ise “Onun çekingen ve sessiz bir tip olduğunu düşünüyordum fakat ilk çekimlerimizde görüşlerim değişti. Onu yalnızca yaptığı işlerden tanıyordum ve onunla sohbet ettikten sonra pek çok benzer yanımızın olduğunu fark ettim. Şaşırdım fakat ayrıca mutlu da oldum.” dedi.

Wooyoung: “Evlilik ilişkisinden daha çok kız arkadaş erkek arkadaş ilişkisi olmasını istiyorum. Ufak sürprizler yapıp hediyeler vermek istiyorum. Aslında insanlara sürprizler yapıp onları şaşırtmayı seviyorum. ‘Her şeyi yayınlamalıyız’ hissinden öte sadece ikimiz için güzel anılar yaratmak istiyorum.”

“2PM üyeleri de ayrıca mutlular ve sürekli ne yapacağımı ve ne yapmak istediğimi sorup duruyorlar. Ben de şahsen merakla bekliyorum.”

“Dekorasyon işlerinden hoşlanıyorum ve bu yüzden evde pek çok şey yapmak istiyorum. Sanırım çekimler sırasında ilişki havasında olacağım.”

Kaynak: keitadj, 2PMFAH

Yönetmenin Wooyoung ve Seyoung çiftini seçmesinin nedeni?

Yönetmen bu ikiliyi seçmesinin nedeninin; okuduğu haberlerden ikisinin de ideal çiftlerinin birbirlerini yakın olması ve Seyoung’un çocukluk hikayesinin Wooyoung’ınkiyle benzerlik göstermesi olduğunu söylemiş.

“Wooyoung ‘Birlikte sevdiğim indie müzik gruplarını dinleyip paylaşabileceğim bir kadınla tanışmak istiyorum’ demişti ve tesadüfen Park Seyoung’ın daha önce böyle bir grupla birlikte çalışıp bir albüm yayınladığını öğrendik.”

“Bazı programlarda Wooyoung ideal tipinin esmer ve güzel gözleri olan biri olduğunu söylemişti. Bahsettiği bu ideal tipin Park Seyoung’la örtüşmesi beni oldukça şaşırttı. O yüzden pek çok ortak yanları olan bu çifti eşleştirip karar vermemiz çok kolay ve hızlı oldu.”

Kaynak:  肉丸子, Beside Wooyoung, DearJWY张祐荣中文个站 & besidewooyoung, 2PMFAH
Çeviri: lahanakafa@2PMTurkishFans

 

 

3 thoughts on “[Haber/Çeviri] Seyoung Wooyoung’ı Şaşırtacak Ne Yaptı? Basın Toplantısında Neler Konuşuldu?

Bir Cevap Yazın

