[Haber] Wooyoung ve Seyoung Sanal Evliliklerine Başladı

tumblr_mz7zne3YxI1rakwyuo2_1280

11 Ocak günü sonunda 2PM’den Wooyoung ve Park Se Young We got Married porgramındaki sanal evliliklerine başladılar!

Tanışmalarından önce ideal tiplerini yapımcılarla görüşen çiftten Park Se Youn “İyi yürekli erkeklerden hoşlanıyorum. Açık fikirli bir erkekle birlikte olmak isterim. Hafif esmer bir tenim olduğundan eğer karşımdaki kişinin ten rengi benimkinden daha koyu olursa hoş olurdu.” ve Wooyoung da “Doğal ve masum bir tarzdan hoşlanırım. Kısa ve dalgalı saçları seviyorum. Bir sonraki hareketini kestiremeyeceğim bir kadınla evlenmek isterim.” dedi.

Park Se Young’un Wooyoung’dan bir yaş büyük olmasından mıdır bilinmez Wooyoung bu ikili arasında en endişeli olan taraftı. İki yıldız bir kafede buluştular ve Wooyoung onu görünce edindiği ilk izlenimini “Park Se Young büyük gözlere sahip. Sanırım gözlerinin etkisinde kaldım.” olarak paylaştı.

Wooyoung’u oldukça utangaç gören Park Se Young onun içeceğini ısıtmak için çantasından çıkardığı ısıtıcıyı kullanınca Wooyoung “O anda daha az endişe duymaya başladım ve bir de onu oldukça çekici buldum.” dedi fakat onu “Noona/abla” olarak çağırdı.

Park Seyoung söyleşisi sırasında “Beni noona/abla olarak çağırması garibime gitti. Bana başka bir şekilde seslenmesini isterim.” dedi.

Kaynak: allkpop

Çeviri: lahanakafa@2PMTurkishFans

Bir Yanıt Bırakın

