[Çeviri/Röportaj] 2PM CanCam Dergisi Mart 2014 Sayısı

Kaynak:  _CSunion

Kor>En Trans: nuneo2daKAY, plum_w

İng>Tr Çeviri: lahanakafa @2PMTurkishFans

Scans: _Fishytails

Nichkhun - CanCam

Nichkhun – CanCam

MODA

S. Son zamanlarda satın aldığın bir kıyafet?

C. Tüylü kaban!

S. 2PM üyeleriyle birlikte alışverişe çıkar mısın?

C. Çok fazla alışveriş yapan biri değilimdir. Yine de Wooyoung’la birlikte ev eşyası alışverişine çıkarım.

S. Sık sık desenli örgü kıyafetler de giyer misin?

C. Aslında bugün giydiğim sade kıyafet de o şekilde! Kazağın altına kot pantolon. Ayrıca kadınların örgü kıyafet giymesi de hoşuma gidiyor.

S.  Çift kıyafetleri giymeyi ister misin?

C. Sanırım bir kız arkadaşım olursa bunu yaparım.

AŞK

S. Kaç buluşmadan sonra karşındakinden hoşlandığını anlarsın?

C. İkinci buluşmada.

S. Kız arkadaşın senden saç şeklini ya da giyim tarzını değiştirmeni istese?

C. Hemen değişirim!

S. Sevdiğin kadın parfümleri?

C. Şekerli ve meyveli kokular.

S. “Eğer okuldayken bunu yaparsan popüler olursun.” dediğin şey?

C. Spor yapmak! Badminton oynardım. Ayrıca Jinyoung ağabey bana son zamanlarda oynamamı söylediğinden Chansung ve Wooyoung’la birlikte oynuyorum.

İŞ

S. Yaklaşan albümden beğendiğin şarkı?

C. Only Girl. Besteci Shim Eunji tarafından yazılan bu şarkıdaki sakin ve sevimli melodi hoşuma gidiyor. 

S. Peki kendi solo şarkın So Wonderful?

C. Gerçekten de Minjun’un benim için yaptığı şarkının demosu çok hoşuma gidiyor. Kayıtlarda çok zorlandım. Bu sefer performansım için seksi bir sahne planlıyorum.

S. En son Japon dizisi “Kindaichi Case File”da yer aldın. Eğer başka bir yapımda yer alsan nasıl bir yapım olmasını isterdin?

C. Romantik komedi ya da aksiyon filmi olabilir.

Wooyoung - CanCam

Wooyoung – CanCam

MODA

S. Son zamanlarda satın aldığın bir kıyafet?

C. Tek renk büyük bir atkı. Modeli çok sevimliydi.

S. Satın almaktan hoşlandığın bir kıyafet?

C. Kot pantolon. Sürekli alasım geliyor.

S. Çizgili desenleri sever misin?

C. Tıpkı bu kıyafet gibi, gerçekten çok seviyorum.

S.  Çift kıyafetleri giymeyi ister misin?

C. Şimdilik o kadar da istemiyorum.

S. Peki bu günkü kıyafetini ifade eden bir söz?

C. Kış mevsiminde denizden hoşlanan adam!

S. Kadınlarda ne tür bir çizgili kıyafetten hoşlanırsın?

C. Kış mevsiminde olduğumuzdan kırmızı beyaz çizgili bir örgü şapka…. Çok sevimli~

AŞK

S. Kaç buluşmadan sonra karşındakinden hoşlandığını anlarsın?

C. Birlikte yemeğe çıktıktan bir gün sonra.

S. Kız arkadaşın senden saç şeklini ya da giyim tarzını değiştirmeni istese?

C. Bir kere yaparım ama bir daha ki sefere fikrimin değişeceğini sanmıyorum.

S. Sevdiğin kadın parfümleri?

C. Ferahlatıcı kokular.

S. “Eğer okuldayken bunu yaparsan popüler olursun.” dediğin şey?

C. Spor yapmak! Badminton oynardım. Ayrıca Jinyoung ağabey bana son zamanlarda oynamamı söylediğinden Chansung ve Wooyoung’la birlikte oynuyorum.

S. Hoşlandığın bir kadına nasıl buluşma teklif edersin?

C. Ona “Neler yapıyorsun? Bu filmi izlemiş miydin?” derim. Film demişken Taecyeon ağabeyin oynadığı “Marriage Blue” filmi geldi aklıma. İkinci kez izlerken bile eğlenceli gelebiliyor!

İŞ

S. Yaklaşan albümden beğendiğin şarkı?

C. Only Girl. 

S. Peki kendi solo şarkın Give Up?

C. Şarkıyı buluşma teması üzerine bestelerken bir arkadaşım “Give Up” fikriyle çıkageldi.

S. Eğer bir televizyon programında yer alsaydın ne tür bir televizyon programı olurdu?

C. “Ağlama JWY” isimli bir terapi programı. Arena Tur’u için işbirliği içinde olduğum tasarımcı 99%IS ile tasarladığımız ürünlerin adı “Ağlama”. 

Chansung - CanCam

Chansung – CanCam

MODA

S. Son zamanlarda satın aldığın bir kıyafet?

C. Kısa kahverengi botlar.

S. Genellikle böyle gömlek giyer misin?

C. Sade kıyafetler hoşuma gittiğinden hem ilkbahar da hem de son baharda gömlek giyebilirim. Özellikle çok sevdiğim sekiz gömleğim var. 

S. Sence kadınlar iyi görünmek için ne tarz gömlekleri tercih edebilirler?

C. Bisiklet yaka bir kazağın içine giydikleri beyaz bir gömlek ve ona uygun bir pantolon olabilir. 

S. Bugünkü kıyafetini ifade etmek istesen?

C. “Sabah yeni  uyanmış fakat ütü yapamayan” (Kırışık kumaştan yapılmış gömleğini kastederek)

S. Gömleğin en yakıştığı üye?

C. Junho!

AŞK

S. Hoşlandığın kadına nasıl buluşma teklif edersin?

C. Öyleyse zaten telefon numarası bende vardır değil mi? O zaman… “Ne zaman boşsun?” olabilir.

S. Kız arkadaşın senden saç şeklini ya da giyim tarzını değiştirmeni istese?

C. İşimle ilgili olduğu için yapamam!

S. Eğer kız arkadaşının tarzı senin zevkine uymuyorsa?

C. Bana sorarsanız, bu durumu çok umursamam. Rahatça ona “Bunu giymeye ne dersin?” derim. 

S. Sevdiğin kadın parfümleri?

C. Şampuan kokusu?

S. Siyah saçlı bir kadın imgesi?

C. Masum!

İŞ

S. Yaklaşan albümden beğendiğin şarkı?

C. Only Girl. Nakarat kısmı güzel.

S. Eğer bir televizyon programında yer alsaydın ne tür bir televizyon programı olurdu?

C. Moda ve yemek programı “Chansung Ne Olursa Yapar!”. Seyircilerden çok, ben kendi kendime daha afiyetle yerdim yemekleri. 

S. Son zamanlarda etkilendiğin insanlar?

C. Çalıştığım insanlardan etkilenmemin daha kolay olduğunu düşünüyorum. Düşüncelerinden ya da konuşmalarından etkileniyorum.

S. İlerideki hedefin?

C. Şarkıcı ve elbette oyuncu olarak çalışmalarıma devam etmek istiyorum ve ayrıca bir gün kitap yazmayı denemek de istiyorum!

Junho - CanCam

Junho – CanCam

MODA

S. Son zamanlarda satın aldığın bir kıyafet?

C. Yves Saint Laurent’ın botları. Stadium jumper ve cord aldım. Kıyafetler nadir olarak tam üzerinize göre olduğundan, son zamanlarda sipariş vererek satın alıyorum.

(ÇN: Stadium Jumper : Beyzbol montu , cord: fitilli kadife kumaş)

S. Sence kadınlar lacivert örgü kazakla nasıl iyi bir görünüm elde edebilirler?

C. Çok uzun olmayan bir kazak, kısa iyidir. Mesala “ACNE” tarzı. Aslında düşününce aklıma geldi, ACNE‘den bir de nane rengi kazak almıştım. Ayrıca “THOM BROWNE” un lacivert kazağı hoşuma gidiyor. Kısa kolları ve üzerinde beyaz-kırmızı çizgilerle oldukça şirin!

AŞK

S. Hoşlandığın kadına nasıl buluşma teklif edersin?

C. Doğal olarak “Açım” derim. Eğer “Ben de” derse o zaman yemek yemek için dışarı çıkabiliriz gibi.

S. Kız arkadaşın senden saç şeklini ya da giyim tarzını değiştirmeni istese?

C. Her ne kadar denesem de sevdiğim tarzı değişemem! Belki kız arkadaşımla birlikte olayı açıklığa kavuştururuz. 

S. Sevdiğin kadın parfümleri?

C. Çok güçlü bir koku olmadığı sürece, hangisi olduğu önemli değil, hoşuma gider.

S. “Eğer okuldayken bunu yaparsan popüler olursun.” dediğin şey?

C. Öyle bir şey aklıma gelmiyor! Yine de bir sürü kız arkadaşım vardı (okuldayken).

İŞ

S. Yaklaşan albümden beğendiğin şarkı?

C. Beautiful Day. Modern rock tarzı olduğundan hoşuma gidiyor.

S. Peki kendi solo şarkın HEY YOU?

C. SAY YES’in devamı gibi bir şarkı. Tartıştıktan sonra tüm gün mesaj bekliyorlar… Ve sonra bu iki insan birbirlerine aşık oluyorlar.

S. İlerideki hedefin?

C. Şarkıcı ve oyuncu olarak mevcudiyetimi derinleştirmek!

tumblr_mzu5sshlqO1sobar3o5_1280

Jun.K – CanCam

MODA

S. Son zamanlarda satın aldığın kıyafet?

C. Siyah bir palto.

S. Bisiklet yaka bir kazak alsan ne renk alırdın?

C. Gri- pembe çift renkli bir kazak. Çizgili kazaklar hoşuma gidiyor.

S. Kadınların bisiklet yaka bir kazağı kendilerine yakıştırmaları için bir önerin var mı?

C. Hımm~ Tek parça bir örgü olabilir mi? Vücut hatlarını güzel gösterecektir çünkü.

S. Bugünkü kıyafetini anlatsan?

C. Bitter bitter crew neck.* Ayakkabılar için konuşacak olursam, JIMMY CHOO tarzı eğlenceli bir tasarım.

(*ÇN: Ne demek istemiş gerçekten çözemedim, olduğu gibi bıraktım)

S. Örgü kıyafetlerin en çok yakıştığı üye?

C. Chansung.

AŞK

S. Hoşlandığın kadına nasıl buluşma teklif edersin?

C: “Dışarı çıkıp kahve içmek ister misin?” Başka bir erkek hamle yapmadan önce ilk hamleyi ben yapmalıyım!

S. Kışın buluşmak için nereye gitmek isterdin?

C. Kore’de Namisum adasına gidip orada kar topu savaşı yapmak isterdim.

S. Sevdiğin kadın parfümleri?

C. Chloe’nin sabun kokusundaki parfümü.

S. “Eğer okuldayken bunu yaparsan popüler olursun.” dediğin şey?

C. Futbol. Futbolda iyi olan bir arkadaşıma kızların dondurma vermesini çok kıskanırdım!

İŞ

S. Yeni çıkacak albümden sevdiğin şarkı?

C. Wooyoung’ın yazdığı Merry-go-round ve benim yazdığım Khun’un solo şarkısı SO WONDERFUL.

S. Kendi solo şarkın NO LOVE hakkında?

C. Dört farklı versiyonunu kaydettik ve anca o zaman kararımı verebildim. Bence Japonca ve İngilizce’yi dengeli söyleyebilmek oldukça zor.

S. Eğer bir televizyon programında yer alsaydın ne tür bir televizyon programı olurdu?

C.  Köpeklerin dünyasına yolculuk eden bir program “Köpeklerle!”

Taecyeon - CanCam

Taecyeon – CanCam

 MODA

S. Son zamanlarda satın aldığın bir kıyafet?

C. Ailem tarafından hediye edilen bir çanta.

S. Kapüşonlu sweatshirt alsan hangi renk olurdu?

C. Siyah!

S. Kadınlarda ne tür bir kapüşonlu sweatshirt güzel olurdu?

C. Uyumlu olduğu sürece fark etmez.

S. Bugünkü görünümünü anlat desem?

C. Yırtıcı idollerin hiç bir yerde göremeyeceğiniz görüntüleri.

S. Eğer kız arkadaşının tarzı senin zekine uymuyorsa?

C. Onunla alışverişe çıkar ve ona kendi zevkime uyan bir kıyafet önerip “Buna ne dersin?” diye sorarım.

S. Kapüşonlu sweatshirtün en çok yakıştığı üye?

C. Minjun. Hep değişik renklilerinden giyer!

AŞK

S. Hoşlandığın kadına nasıl buluşma teklif edersin?

C. “Film nasıldı?” gibisinden bir şeyler! Sorulardan çok sohbeti tercih ederim.

S. Kız arkadaşın saç modelini ve giyim tarzını değiştirmeni istese?

C. Moda gibi konularda çok ısrarcı biri olmadığım için dediğini kabul ederdim. Yine de saç modeli konusu belli olmaz!

S. Kışın buluşmak için nereye gitmek isterdin?

C. Minjun’un müzikalini izlemeye gitmek istiyorum.

S. Sevdiğin kadın parfümleri?

C. Şekerli kokular. Çok güçlü kokularda başım ağrıdığından çok hafif kokular daha iyi olur!

İŞ

S. Yeni çıkacak albümden sevdiğin şarkı?

C. Wooyoung’ın yazmış olduğu “Merry-go-round” ve Only Girl.

S. Peki kendi solo şarkın It’s Only You?

C. Aynı şirketten arkadaşım Yerin (15&) ile bir düet yaptık bu şarkıda ve kendi sesimle rap tarzımın onun sesine uyumuna çok şaşırdım.

S. Eğer bir televizyon programında yer alsaydın ne tür bir program olurdu?

C. Gezi kitaplarında yer almayan ilginç yerleri gezen bir program olurdu. Bugünlerde İstanbul’a gitmeyi çok istiyorum. 

Nichkhun’un En İyi 3’ü

Kadınlara karşı en nazik üyeler?

  1. Junho
  2. Wooyoung
  3. Chansung

Nichkhun: Junho çok ilgili biridir. Her zaman nazik olan biri de Wooyoung’dır. Altıncı sırada ise Taecyeon var.

Taecyeon: Elbette ben birinci sıradayım. Altıncı ise… Khun… Khun çok havalı ve popüler biri olduğundan, kadınlara oldukça kibar davranır, bana biraz zor geliyor.

Junho’nun En İyi 3’ü

En çabuk evlenecek üyeler?

  1. Taecyeon
  2. Chansung
  3. Jun.K

Junho: Chansung ve Taecyeon ağabey oldukça evcimenler. Minjun ağaber… Onun da öyle olduğunu düşünüyorum. Sanırım ben en son evlenirim.

Minjun: Bana göre Taecyeon birinci, Khun ikinci ve Wooyoung da üçüncü olur. Öyle düşünüyorum.

Taecyeon’un En İyi 3’ü

Yemek pişiremeyen üyeler?

  1. Wooyoung
  2. Junho
  3. Jun.K

Taecyeon: Wooyoung’ı yemek yaparken hiç görmedim! Junho ve Minjun da yapmazlar. Bense ramen ya da kimçi ile pirinç yapıp kendi kendime yerim.

Minjun: Bunlar da Taecyeon’un tek yapabildiği şeyler.

Chansung’un En İyi 3’ü

Diğer üyelerle en çok tensel temasta bulunan üyeler?

  1. Chansung
  2. Junho
  3. Jun.K

Chansung: Evet gerçekten benim~~

Junho: Bir gün ben yatağımın üzerinde oyun oynarken Chansung birden bire gelip omuzlarıma masaj yapmaya başladı. Çok şaşırdığımdan hemen “Git kendi odanda uyu!” dedim. Minjun ağabey de bir keresinde bir saniyelik garip bir masaj yapmıştı.

(ÇN: Diğer bir çeviride de Chansung’un Junho’yu ısırdığı yazıyor, hangisi doğru bilemiyorum)

Jun.K’in En İyi 3’ü

En güzel elleri olan üye?

  1. Jun.K
  2. Nichkhun
  3. Wooyoung

Minjun: Ellerimin güzel olduğuna dair pek çok övgü işitiyorum. Ayrıca tırnaklarımın da çok hoş olduğunu söylediklerini duydum. Bence Nichkhun’un yüzü çok güzel ve elleri de güzel, ayrıca Wooyoung’ın ellerine doğru düzgün dikkat etmemiş olsam da onunkilerin de güzel olduklarını düşüyorum.

Wooyoung’ın En İyi 3’ü

Buluşmaya geç kalan kız arkadaşını en uzun süre bekleyebilecek üyeler?

  1. Taecyeon
  2. Chansung
  3. Junho

Wooyoung: Taecyeon ağabey değerli kız arkadaşını yavaş yavaş bekleyebilecek bir tiptir! En aceleci ise Minjun ağabeydir? Eğer kız tarafından bekletirlirse büyük bir sorun çıkabilir…

Chansung: Ben üç saat bile olsa rahatça bekleyebilirim.

Nichkhun’un En İyi 3’ü

Duşta en çok kalan üyeler?

  1. Nichkhun
  2. Minjun
  3. Wooyoung

Her ne kadar herkes aynı da olsa bence aramızda ben birinci gelirim. Sonraki ise Jun.K olur. Wooyoung da öyle. Aslında öyle özellikle çok yavaş olan ve çok hızlı olan biri yok.

Junho’nun En İyi 3’ü

En korkak üye?

  1. Taecyeon
  2. Hiç kimse!
  3. Hiç kimse!

Junho: Taevyeon ağabey gerçekten de evdeki hayaletlerden çok korkuyor! İnternetten komik videosunu aratırsanız bulabilirsiniz. Uzun zamandır üyelerle birlikte rollercoastera binmeyi isyorum! Ve bungee jumping yapmayı. Atlarken üyelerin yüzünü görmeyi istiyorum. Sanırım pek de komik olmayacaktır.

Taecyeon’un En İyi 3’ü

Aynaya en çok bakan üyeler?

  1. Junho
  2. Wooyoung
  3. Nichkhun

Taecyeon: Ben aynaya o kadar bakmam! Her ne kadar diğer üyeler benzer olsa da, Junho aynaya en çok bakan üye gibi. Cilt bakımını çok dert etmek ama bence diğer üyeler çok önemsiyorlar. Havalar sertleştiğinde elbette dikkat etmek gerekiyor.

Chansung’un En İyi 3’ü

En çok çocuk gibi mızmızlanan üyeler?

  1. Taecyeon
  2. Minjun
  3. Junho

Chansung: Bir şey yolunda gitmediğinde Taecyeon ve Minjun ağabey “Yine de yapmalıydınız…” diyerek çocuk gibi sızlanırlar.  O zaman şefkatle yaklaşıyoruz.

Nichkhun: Chansung’un yaptığı listeye katılıyorum! Her ne kadar bu üç üye sakin ve samimi gözükseler de sık sık diğer üyelere karşı çocuk gibi mızmızlanırlar.

Jun.K’in En İyi 3’ü

Kadınların tarzını en zor beğenen üyeler?

  1. Chansung
  2. Junho
  3. Wooyoung

Minjun: Sebebi bu üçlünün son zamanlarda modaya çok ilgili olması.  Bana göre basit ama aksesuarlarla desteklenmiş bir tarz iyidir. Dökümlü kıyafetler hariç bence kadınlar herhangi bir kıyafet içinde güzel gözükebilirler.

Wooyoung’ın En İyi 3’ü

Sosyal ağlarda en çabuk cevap veren üye?

  1. Chansung
  2. Nichkhun
  3. Taecyeon

Wooyoung: Minjun ağabey de iyidir. Son zamanlarda müzikalle meşguldü. Chansung da meşgul olmasına rağmen oldukça dakiktir! Hemen cevap yazar.

Taecyeon: Bence Wooyoung’ın cevapları çok yavaş geliyor diğerleriyle karşılaştırıldığında. Diğer beş üyenin aynı olduğunu düşünüyorum.

Taecyeon

2PM şarkıları arasından en sevdiği şarkı “Don!t Stop Can’t Stop”dır. En sevdiği renk mavidir. Yemek kutusuna koymak istediği üç çeşit yemek; kavurma, yumurta ve soya sosunda haşlanmış et. Sık sık “Hot Choco” içer. Hobileri uyumak ve oyun oynamaktır. İdeal tipi yemek seçmeyen, nazik ve akıllı bir kadındır. Kadın saç modelleri arasından kahverengi uzun saçlar hoşuna gider. Son zamanlarda dinlediği parça kendi solo şarkısı. Nefret ettiği şey yalan söyleyen insanlar. İlk aşkı henüz yok. Uyurken hiç bir şey giymez. Otellerde ihtiyacı olan üç şey Wi-fi, spor salon ve yüzme havuzu.

Nichkhun

2PM şarkıları arasından en sevdiği şarkı “I Can’t”dır. En sevdiği renk kırmızıdır. Yemek kutusuna koymak istediği üç çeşit yemek; omlet, jambon ve kimçi. Sık sık “Americano” içer. Hobisi vücut çalışmaktır. İdeal tipi hoş sohbet, havalı bir gülümsemesi olan ve güzel gözleri olan bir kadındır. Kadın saç modelleri arasından kahverengi uzun saçlar hoşuna gider. Son zamanlarda dinlediği parça Thinking About You. Nefret ettiği şey hamamböceği. İlk aşkı, 17 yaşındaykendi. Uyurken  atlet ve şort giyer. Otellerde ihtiyacı olan üç şey bilgisayar, vitamin?

Minjun

2PM şarkıları arasından en sevdiği şarkı “Game Over”dır. En sevdiği renkler kırmızı, siyah ve gök mavisidir. Yemek kutusuna koymak istediği üç çeşit yemek; kimçi, ketçaba bulanmış köfte ve yumurta köftesi. Sık sık “Americano” içer. Hobileri film eleştirisi. İdeal tipi nazik, yalan söylemeyen ve öznellik konusunda açık olan bir kadındır. Kadın saç modelleri arasından kahverengi uzun saçlar hoşuna gider. Son zamanlarda dinlediği parça Conner Reeves. Nefret ettiği şey böcekler. İlk aşkı; lise birinci sınıftaydı. Uyurken eşofman altı giyer . Otellerde ihtiyacı olan üç şey şampuan, duş jeli ve diş fırçası.

Chansung

2PM şarkıları arasından en sevdiği şarkı “Hands Up”dır. En sevdiği renkler siyah ve mordur. Yemek kutusuna koymak istediği üç çeşit yemek; yumurta köftesi, tonkatsu, kimçi. Sık sık sade, sütsüz koyu kahve içer. Hobileri oyun oynamak, kitap okumak ve yüzmek. İdeal tipi hoş sohbet, sevgi dolu gözleri olan sevimli bir kadındır. Kadın saç modelleri arasından siyah saç hoşuna gider. Son zamanlarda dinlediği parçalar Lee Juk’un şarkıları. Nefret ettiği şeyler şok eden şeyler. İlk aşkı;  orta okul üçüncü sınıftaydı. Uyurken iç çamaşırı giyer . Otellerde ihtiyacı olan üç şey telefon, dizüstü bilgisayar ve spor salonudur.

Junho

2PM şarkıları arasından en sevdiği şarkı “Again and Again”dır. En sevdiği renkler siyah ve sarı. Yemek kutusuna koymak istediği üç çeşit yemek; yumurta, kore denizyosunu ve kimçi. Sık sık mango-hindistan cevizi suyu  içer. Hobisi şarkı yazmak. İdeal tipi hoş sohbet ve keşfedilecek yönleri olan bir kadındır. Kadın saç modelleri arasından havalı tarzlar hoşuna gider. Son zamanlarda dinlediği parça 8mm’dan Angel. Nefret ettiği şey hoşlanmadığı şeyleri göremeyen insanlar. İlk aşkı; ilkokulda altıncı sınıftaydı. Uyurken yalnızca iç çamaşırı giyer . Otellerde ihtiyacı olan üç şey; “Temizlik malzemeleri ve dizüstü bilgisayar yeterli olur!”

Wooyoung

2PM şarkıları arasından en sevdiği şarkı “Olnly U”dur. En sevdiği renk mavidir. Yemek kutusuna koymak istediği üç çeşit yemek; yumurta, brokoli ve sosis. Sık sık kapuçino içer. Hobisi uyumak. İdeal tipi iyi bir kişiliği olan, kendisiyle aynı anlayışa sahip, açık sözlü ve hoş bir kadındır. Kadın saç modelleri arasından kısa siyah saçlar hoşuna gider. Son zamanlarda dinlediği parça Numb. Nefret ettiği şey lezzetsiz yemekler. İlk aşkı; 11 yaşındaykendi. Uyurken pijama giyer . Otellerde ihtiyacı olan üç şey eskiz defteri, kamera ve su.

2PM Sınavı: 2PM’i en iyi tanıyan üye?

Dergi editörü: 2PM’in geçmişiyle ilgili bir sınav olacağından kolayca cevaplayabilirsiniz!

İlk soru: Hangisi hepinizin yaşlarının toplamıdır?

1) 48 2) 50 3) 75

Junho: İkincisi! Değil mi?! Ayyy~ (poflar)

Üyeler: Ne…

Junho: Ödül var mı? Eğer kazanırsam lütfen CanCam dergisi Junho özel sayısı yapın. (güler)

Minjun: Ah~ bence de!

İkinci soru: 2PM CanCam’de kaç sayfada yer almıştır?

1) 12 2) 20 3)28

Taecyeon: Ben! İkinci!

Editör: Dong!

Junho: Ben! Ben! Üçüncü şık, doğru mu? Evet!

Wooyoung: Herkes çok hızlı…

Üçüncü soru: Nisan 2013’de Taecyeon’un Tokyo Dome konseri için yazdığı cümle neyle başlıyordu?

1) Geldiğiniz için~ 2) Rüya sahnesi~ 3) Eğer ben~

Junho: Çok ilginç he~ Hiç biri!

Üyeler: Haha

Nichkhun: Üçüncü şık? Yalnış mı?

Chansung: Birinci şık? Yalnış?

Junho: İkinci şık! Evveet!

Son soru: Zepp turunun son durağı hangisiydi?

1) Hokaido 2) Tokyo 3) Fukuoka

Minjun: Biliyorsun değil mi? Wooyoung?

Wooyoung: Biliyorum! Sappopro!

Editör: Doğru! Kazanan Junho!

5 thoughts on “[Çeviri/Röportaj] 2PM CanCam Dergisi Mart 2014 Sayısı

  1. Taecyeon ilk aşkın nasıl yok seni çocuk… 😀 Yeme bizi şimdi 😛 Ama İstanbul’u görmek istiyormuşsun, o dileğini bir an önce gerçekleştir 😀

    Chansung şampuan kokusu ❤ hehe ortak noktamız. Bu arada saçlarım siyah ve uzun 😛

  2. yok boyle birşey ya wooyoung siyah kısa saçlı kızlardan hoşlanırsın ama bana kısa saç hiçbir zaman yakışmaz ki … 😥

  3. Bana çooook yakışıyor saçlarım zaten siyah birde kısa kestirince tüm erkekleri peşimden sürüklüyorum ama iyi kişilik konusunda başım dertte yani lakabım bad girl ama wooyoung oppa için lakabımı angel bile yaptırırım ben bee

Bir Cevap Yazın

