[Çeviri/Hayran Sohbeti] Junho’nun 5. Jenerasyon Hotteslarla Hayran Sohbeti

2pm_junho_20090807

Junho ve 5. Jenerasyon Hottestların Sohbeti:

Junho 2PM’in konseptinin bir sır olduğunu, merakla beklememizi söylemiş. (Yeni Kore albümü olsa gerek)

Tam sohbetin ortasında biri konuşmadan ayrılmış ve Junho da “Güle güle~ Neden gittin ki hehehe Beni sevmiyor musun T_T…” demiş.

Junho sürekli yazım hataları yapıp bilgisayarının garip olduğunu söylemiş.

Junho hasta değilmiş ama maske takıyormuş. Yüzü şiştiği için maske takıyormuş ama sevimliymiş.

Yemek yediğini söylemiş ve bir sürü Real 2PM çekimi yaptığını söylemiş.

Ayrıca bir sürü başka hazırlıklar da varmış  ve merakla beklememiz gerektiğini söylemiş. 2014’de bizlere bir sürprizleri varmış.

Kaynak: dimesaur

Bir hayran 2PM Show’un yeniden olup olamayacağını sormuş ve Junho da üyelerin de istediğini söylemiş. Ve “Yayın şirketi lütfen bize bir tane daha yapın”  demiş.

Hayran doğum gününde ne yaptığını sormuş ve Junho da çalıştığını söylemiş.

Hayranın biri doğum günü hediyelerini iyi bulup bulmadığını sormuş ve Junho da bugünden başlayıp gün gün açıp bakacağını söylemiş.

Taecyeon hayranı biri soru soracakmış ama sormamış. Junho ona seslenmiş ve sonra birden Taec el sallıyor demiş.

Bir hayran Junho’ya filmindeki diğer üniformasıyla bir fotoğrafını paylaşıp paylaşamayacağını sormuş Junho da sadece “Uniformalı selca” yazmış bırakmış.

Hayran: Yerel yılbaşında ne yaptın oppa? Ben şehir dışına çıkmıştım o gece, sen “Sınavın iyi geçsin xxx(hayranın adı) Seni seviyorum” diyemez misin? Junho: Ne? Bu soru mu? Yerel yılbaşında Japonya’da olacağım hehehe

Hayran: Coming Down şarkısında mırıldanılan kısmı senin söylediğini söylüyorlar. (yeayeayea~~ şarkının sonuna doğru) Ama Wooyoung oppa söylemiyor mu orayı? Junho: Öyle değil. O benim. Fakat yeayea~ kısmı neredeydi? Kaşıncı dakika kaçıncı saniye? Hıı o mu… Onu öylece kayıtta doğaçlama yapmıştım.

Hayran: En unutamadığın hediye? Junho: Hediye mi? Konser vermek T_T Çünkü herkes geldiği için. Konser hehe Sizler gelince büyük bir hediye oluyor.

Hayranlar ayrıca Kore’de bir konser istediklerini söylemişler ve Junho’da tam da bunu planladıklarını söylemiş.

Bir hayran Junho’dan twitterda fotoğraf paylaşmasını söylemiş ve Junho da “bir gün” yükleyeceğini söylemiş😀 Çünkü kendini güzel çekemiyormuş.

Junho Kore’de bir yerel tura çıkmayı çok istediğini söylemiş. Seul, Dejun, Busan… Ve herkesin gelmek zorunda olduğunu söylemiş.

Utangaç bir hayran soru soracakmış ve biraz gecikmiş. Junho ona hızlı olmasını söylemiş ve hayran da Junho’nun bu yıl bir hedefi olup olmadığını sormuş. Junho: 2PM için çabucak geri dönüş yapmasını istiyorum ve Memories of the Sword filminde başarılı olmak istiyorum. Ayrıca Kore’de bir solo yayınlamak istiyorum.

Junho eğer filmi 8.000.000 izlenme sayısına ulaşırsa yeniden hayran sohbeti yapmaya söz vermiş ve bir hayran da 800 fotoğraf paylaşmaya ne dersin? demiş. Junho da “800 fotoğraf mı hehe…” demiş.

Junho: Millet, iyi bir harika bir Kore Yeni Yılı dilerim.. Mutlu yıllar ve doğum günümü kutladığınız için teşekkür ederim. Yürekten teşekkürlerimi sunarım T_T Elbette sizlerle Kore’de sahnelerde de buluşmak istiyorum.

Sonra bir hayran Junho’ya twitterdan bir fotoğrafını paylaşıp  “잊시 ” yazabilir mi diye sormuş. (It-saati anlamına geliyormuş bu da Junho’nun lakabı olan Itpunni’den geliyormuş.) Junho:  잊시 yapmaya utanıyorum. Hüle güle~~ Kaçtım hehehe Çabucak…

Kaynak: nuneo2daKAY

Çeviri: 2PMTurkishFans

4 thoughts on “[Çeviri/Hayran Sohbeti] Junho’nun 5. Jenerasyon Hotteslarla Hayran Sohbeti

  1. peki cunocum neden bu kadar sevimlisin diye soran neden olmamış hayranlar güzel sorular sormuşlar beğendim😀 doğum gününde çalışmış olmasınada üzüldüm ,keşke diğerleride yapsa böyle sohbetler ~~ Ellerine sağlık çeviri için😀

    • Online oyunda adını yanlış yazınca öyle kalmış.”it nuneo” yazmış yanlışlıkla😀 Lakabı itpunni değil itnuneo. itpunni’yi sanırım twitterda paylaştığı bir fotoğrafta filan yazmış. O kısmı bilmiyorum.

Bir Cevap Yazın

