[Çeviri/Mesaj] Nichkhun Hayran Kafesine Bıraktığı Mesaj 140130

Konu: Mutlu Yıllar~~♥

Bu yıl buraya daha sık sık uğrayacağım~~ hehe Lütfen Real 2PM’i izledikten sonra bir sürü yorum yazın~~ Eğer Real 2PM’de görmek istediğiniz bir şeyler olursa bizlere bildirin~~~^^

Resim

Mutlu yıllar dilerim~~

Merhaba, ben Nichkhun~~ Birazdan hava limanına gideceğim, bu yüzden bir merhaba demek için uğradım! Sanırım buradaki ilk seferim… hehehe

Öncelikle mutlu yıllar dilerim~~ Bugün tteokguk yedim ve bir yaş daha yaşlandım… Sizler yediniz mi? Şu anda hava limanında bekleyenler, lütfen erkenden eve dönün ve aile üyelerinizle birlikte lezzetli yemekler yiyin!!

Bu yıl olabildiğimiz kadar aktif olacağız!! Bizler de sizleri özledik! Hayal kırıklığına uğradığınızı biliyorum T_T Fakat bu yıl Real 2PM başlıyor, albüm yayınlama sözümüzü ve konser turu sözümüzü tutmaya çalışacağız! Lütfen birazcık daha bekleyin~ Hava limanına geldik! Yakında tekrar görüşmek üzere~~

Kaynak: 2pmalways, credit on pic

Çeviri: lahanakafa@2PMTurkishFans

Bir Cevap Yazın

