[Röportaj/Çeviri] 2PM-Sasuga Hottest 8.Sayı

Jun.K

Soru: 2013’teki en unutulmaz anın ?
Cevap: Tokyo Dome Konserinde yaşadığımız unutulmaz duygular ve bir sürü Hottest’ın Jack The Ripper ve 3 Silahşörler müzikallerime gelmesi

Soru:2014 için hedeflerin?
Cevap:Müziğimi herkese iletmek

Soru:2014 için yapmak istediğin?
Cevap:Daha çok beste yapmak

Soru:2014 yılı için Hottest’lara söylemek istediğin şey nedir ?
Cevap:Sürekli bizlere sevgisini gösteren herkese çok minnettarım.Bir kez daha bu duyguyu hissetmek istiyorum ve anlam dolu bir sahne ile sizlere borcumu ödeyeceğim.Sizi seviyorum.

NİCHKHUN

Soru: 2013’teki en unutulmaz anın ?
Cevap:USJ’deki Yıl Başı konseri

Soru:2014 için hedeflerin?
Cevap:Mutlu ve sağlık dolu bir yıl olmasını umuyorum

Soru:2014 yılı için Hottest’lara söylemek istediğin şey nedir ?
Cevap:Herkesin enerjik ıolmasını diliyorum .Lütfen 2014 Arena Turumuza ilgi gösterin

TAECYEON

Soru: 2013’teki en unutulmaz anın ?
Cevap:Tokyo Dome Konseri

Soru:2014 için hedeflerin?
Cevap:Mutluluğu paylaşmak

Soru:2014 için yapmak istediğin?
Cevap:Kyoto’da eğlenceli bir gezi

Soru:2014 yılı için Hottest’lara söylemek istediğin şey nedir ?
Cevap:Hepinize iyi yönümü sunmaya devam etmek istiyorum.Birde OKCAT’in kız arkadaşı olmasını diliyorum.Sizleri seviyorum.

WOOYOUNG 

Soru: 2013’teki en unutulmaz anın ?
Cevap:Tokyo Dome konseri

Soru:2014 için hedeflerin?
Cevap:Tokyo Dome Turu

Soru:2014 için yapmak istediğin?
Cevap:Tokyo Dome Turu

Soru:2014 yılı için Hottest’lara söylemek istediğin şey nedir ?
Cevap:Hepinize minnettarım.2014’te de bizimle olmaya devam edin.SİZİ SEVİYORUM

JUNHO

Soru: 2013’teki en unutulmaz anın ?
Cevap:Japonya’daki solo debutum ve konser turum !Ayrıca ilk sinema filminin çıkması ve Tokyo Dome Konseri

Soru:2014 için hedeflerin?
Cevap:2PM büyük hit yaratacak ve bunu biz yapacağız!

Soru:2014 için yapmak istediğin?
Cevap:Bu sene herkese daha harika performanslar sergilemeyi umuyoruz !

Soru:2014 yılı için Hottest’lara söylemek istediğin şey nedir ?
Cevap:Sevgili hayranlarımız,lütfen soğuğa karşı dikkat edin.Lütfen 2014 Arena Turumuzda eğlenelim^^

CHANSUNG 

Soru: 2013’teki en unutulmaz anın ?
Cevap:Tokyo Dome konseri

Soru:2014 için hedeflerin?
Cevap:Yeni bir yönümü sergilemek istiyorum

Soru:2014 için yapmak istediğin?
Cevap:Şarkı yazmak

Soru:2014 yılı için Hottest’lara söylemek istediğin şey nedir ?
Cevap:Daima 2PM’i desteklediğiniz için teşekkürler.Sadece sizin bize olan desteğinizle kendimizi geliştirmeye devam edebiliriz.2014’te de kendimi iyi bir şekilde sizlere sunacağım.Sizi seviyorum

Kaynak: XiaoQ@2PM资讯台(JPN > CHN TRANS) ; x_tiffany_x@2ONEDAY.COM (CHN > ENG TRANS)
Çeviri:Umay@2PMTurkishFans
Siteden çeviri çıkarmayın,direk linki paylaşabilirsiniz^^

Bir Cevap Yazın

