[GO2PM] 2PM – Falling in Love

cover-13

Şarkı Sözü: Jun. K, Faya, Michael Yano
Beste: Jun. K

Düzenleme: D2O (One Way Peter & Youngsky)

Aşık Oluyoruz

Yazdan dolayı coşkulu bedenim
Kalbim senin yüzünden eriyor, aşık oluyoruz

Bebeğim söyle bana, istediğin nedir? Dileğini yerine getireceğim.
Göz kamaştıran güneşi bahane ederek
Sevgililer gibi öpüşelim

Kalbimizi serelim ortaya
Kalbi güm güm güm
Acele et açıl hadi
Sen bu dünyada en gözdesin

Ne yapacağımı bilmiyorum ama
Bu benim hislerim
Yanlış olamazlar
Bebeğim gel ve söyle

Aşık oluyoruz
Birlikte aşık olmak istiyorum
Her şeyi unutup sabaha kadar dans edelim
Aşık oluyoruz
Birlikte aşık olmak istiyorum
Bir nedene ihtiyacım yok, yalnızca sana sıkıca sarılmak için
Bırakmam seni, aşık oluyoruz

Bebeğim, bu yanlış mı?
Arkanı döndün? Bana baktın?
Bilemiyorum bebeğim bu yüzden
Buluşup konuşalım
Eşin benzerin yok
Kolayca renk değişitiren bir bukelemun gibi

Sonsuza kadar benim şampiyonum olacaksın
Kalbimden sokan tek akrep (olacaksın)

Baby, let’s go wild and be sexily messy
Bebeğim, çıldıralım ve seksi bir şekilde birbirimize karışalım
Parti, bu gece kafamıza göre takılalım!

Bebeğim ağırdan alma zamanı
Aceleye gerek yok, ağırdan al
Yalnızca aşk bu bebeğim, bazen ağırdan almalı

Aşık oluyoruz
Birlikte aşık olmak istiyorum
Aşk denizinden yüzmekten yorgun düşmek (istiyorum)
Aşık oluyoruz
Birlikte aşık olmak istiyorum
Seninle olduğum sürece boğulmak istiyorum (aşk denizinde)
Daha derinden, aşık oluyoruz

Gökyüzündeki son havai fişekler tıpkı kayan yıldızlar gibi kayboluyorlar

Henüz o kadar harika değil aşk ve tutku
Şafak yaklaşsa bile

Aşık oluyoruz
Birlikte aşık olmak istiyorum
Bir nedene ihtiyacım yok, yalnızca sana sıkıca sarılmak için
Bırakmam seni, aşık oluyoruz
Yazdan dolayı coşkulu bedenim
Eriyip tek oluyoruz, aşık oluyoruz

CREDITS: Rikakotsu@JUNKAYSTREET.TK (JPN / ROM / ENG TRANS) ; sashssi@2ONEDAY.COM (LABELS)

lahanakafa@2PMTurkishFans (İNG>TÜR Çeviri)

Bir Cevap Yazın

