[GO2PM] 2PM – Merry Go Round

cover-13

Şarkı Sözü: Hong Jisang, Jang Wooyoung, Natsumi Watanabe, Garfunkel
Beste: Hong Jisang, Jang Wooyoung
Düzenleme: Hong Jisang

Atlı Karınca

Yanımda olamayacağını biliyorum

Ama nasıl bırakacağımı da bilmiyorum

Burada bekliyorum tıpkı bir aptal gibi

Beraber yemek yerdik, çamaşır yıkayıp film izlerdik

Sokaklar yaşadıklarımızın hatıralarıyla dolu

Tutmaya çalıştığım gözyaşlarım elimde olmadan dökülüyor

Geriye dönüş

 

Birlikte geçirdiğimiz günlerin hatıralarında

 Serpilip açılan çiçekler gibi gülüşün, daima olacak

Zaman bir nehir gibi hızla akıyor fakat asla senin rengini soldurmuyor 

Aynı gökyüzü altında, kimsesiz tahta atlar dönüyor ve durmadan dönüyorlar

Geri dön lütfen

 

Neden her seferinde ben değilim?

Ne zaman birbirimizin yanından geçip gitmiştik?

Tıpkı bir atlıkarınca gibi

Tıpkı bir atlıkarınca gibi

Dönüyor dönüyor dönüyor(uz)

 

Senden nefret etsem de tıpkı bir aptal gibi aşka hala inanıyorum

Anılarımız dönüp duruyorlar

Tıpkı bir atlıkarınca gibi

Tıpkı bir atlıkarınca gibi 

Dönüyor dönüyor dönüyor(lar)

 

Sende aynı şekilde hissediyor olmalısın

Aşkımızın derinliğinin uğruna hala bana geri dönebilirsin

Lütfen seni en çok seven kişiye dön

Tüm o anılar yeniden yaratılabilir

Hisset beni

 

Ancak şimdi benim için önemini anlıyorum

Üzgünüm, kendime karşı daha dürüst olmalıydım

Hala aşığım sana, şimdi yalnızca mutluluk için dua edebilirim

Bir umut ışığı için dua edebilirim

 

Senden tekrar bağışlanma diliyorum, acımanı değil

Acı içinde gölgenin takipçisi olmak istemiyorum

Tıpkı bir atlıkarınca gibi

Tıpkı bir atlıkarınca gibi

Dönüyor dönüyor dönüyor(um)

 

O büyüleyici gülüşün

Unutamadığım bir görüntü

Tıpkı bir atlıkarınca gibi

Tıpkı bir atlıkarınca gibi

Dönüyor dönüyor dönüyor

 

Kader bizi ayırdı

Gözyaşları güzelliğini  bulandırıyor

Şimdi aşkın ne olduğunu anlıyorum

Eğer yeniden birlikte olabilirsek

Bu aşkı bir ömür korumamıza izin ver

 

Neden her seferinde ben değilim?

Ne zaman birbirimizin yanından geçip gitmiştik?

Tıpkı bir atlıkarınca gibi

Tıpkı bir atlıkarınca gibi

Dönüyor dönüyor dönüyor(uz)

 

Elini tuttuğumda hissettiğim sıcaklık

Hala kalbimde duruyor

Tıpkı bir atlıkarınca gibi

Tıpkı bir atlıkarınca gibi

Dönüyor dönüyor dönüyor

 

CREDITS: Retropedia (JPN/ROMAJI) ; 大西瓜@weibo DearJWY张佑荣中文个站 (JPN > CHN TRANS) ;

Dimes@2ONEDAY.COM (CHN > ENG TRANS)

lahanakafa@2PMTukishFans (İNG>TÜR Çeviri)

Bir Cevap Yazın

