[GO2PM] 2PM – Stay Here

cover-13

 

Şarkı Sözü: Hong Jisang, Min Lee “Collapsedone”, Natsumi Watanabe, Michael Yano
Beste: Hong Jisang, Min Lee “Collapsedone”
Düzenleme: Hong Jisang, Min Lee “Collapsedone”

Kal Yanımda

Sıcaktan kavrulmuş yol değişiyor

Yağmurlar düşmeye başlıyor

Seninle birlikte geçirdiğimiz o yaz belirsizleşiyor

İstiyorum geri dönmeyi

Seni bir kez daha görebilmeyi

Kırık bir kalple, gaza yüklendim

Gümüşten bir okyanusa doğru yavaşça bıraktın kendini

Elbette zamanı da geri çevirebilirdim, eğer tutabilseydim seni

Kal yanımda

Hiç bir yere gidemezsin

O günkü gibi olmasını istiyorum
Fazla oluyor olsam da
Renkleri değişti yaşadığım şehrin

Artık söylemek için çok geç

Bir rayın üzerinde, varacağın yeri bilmeden

O yerden geçtikçe kendini tekrarlayan bir melodi

Her şey bir geriye dönüş

Tüm bu düşüncelerle birlikte, hala gitmene izin veremem

Tıpkı uçuşan küller gibi

Sonsuza kadar bu düşüceler ruhumda

Ne kadar gözyaşı dökersem dökeyim
Sonsuza kadar bu düşüceler ruhumda

Ne kadar gözyaşı dökersem dökeyim

Ne kadar acı çekersem çekeyim

Merak ediyorum birlikte geçirdiğimiz o yaza dönebilecek miyim

Eğer şu anda gülümsüyorsan

Elbette hiçbir şey beni daha mutlu edemez

Kal yanımda

Hiç bir yere gidemezsin

Artık daha fazla ilerleyemiyorum
Bu çok acı verici
Gülümsediğini bilmek istiyorum

Gecelerce düşlüyorum seni

Tüm anılarımız kaybolup gidiyor gibi

Bazen kaybolmuş hissediyorum

Yine de güçlü bir adam olmam gerektiğini biliyorum

Yazı hatırla
Yine de güçlü bir adam olmam gerektiğini biliyorum

Yazı hatırla

Aşk ebedidir

Yağmur her şey için artık çok geç diyor

Seni istiyorum 

Kal yanımda

Hiç bir yere gidemezsin

Aşığım sana

Aşığım sana

Gümüşten bir okyanusa doğru yavaşça bıraktın kendini

Elbette zamanı da geri çevirebilirdim, eğer tutabilseydim seni

Kal yanımda

Hiç bir yere gidemezsin

Renkleri değişti yaşadığım şehrin

Fazla oluyor olsam da

O günkü gibi olmasını istiyorum

CREDITS: Halchu@2ONEDAY.COM (JPN / ROM) ; DawnJelly (ENG TRANS)

lahanakafa@2PMTurkishFans 

Bir Cevap Yazın

