[GO2PM] 2PM – Winter Games

cover-13

 

Şarkı Sözü: Super Changddai, Natsumi Watanabe, Michel Yano
Beste: Super Changddai
Düzenleme: Super Changddai

Kış Oyunları

Neden bilmem… Sensiz yaşayamıyorum. Lütfen…yanıma…gel

(Öyleyse kış oyunları) Daha yakından bakmak istiyorum sana

Düşen karlardan koruyarak

Göğsüme doğru yüzünde beliren gülümsemenle

Eyvah… Donmuş yanaklarında parıldayan yaşlar… Daha fazla hislerimi gizleyemem

Gözlerimin önünde (ağlama) takılıp kaldın (sen) (aşk zor geliyor/yağmurlar yağıyor)

Öyleyse kış oyunları,  terk etme beni, aşk bir oyunsa umrumda değil

Tutkuyla, şiddetle beni çılgına çeviriyor

Merhaba kış oyunları, seni özledim, gecenin ayazında ağlayacak gibiyim

Gitmene izin veremem, tereddüt edemem, sensiz yaşayamam

Şimdi seni daha çok istiyorum

Şimdi tereddüt edersem solup gidecek

Öpüşmelerin tadı unutulacak

Aşkın sureti, nasıldı göster

Tüm o zamanlarda senin için çırpınıyordum

Şimdi bile durduramıyorum

Birbirimizi aramamızı hiçbir şey durduramaz

Yalnızca sana sarılmak istiyorum sevgilim şu an 

Geri de bıktıkların, sıcaklığın bile soluyor  ben tereddüt edince

Seni nasıl sevmem bebeğim

Eyvah bebeğim seni nasıl durduramam

Öyleyse kış oyunları benim hayatım, seninle olan geleceğim

Derin,  nazikçe bir nefes al 

Merhaba kış oyunları, vefasız da olsa, hata da olsa, faydasız da olsa

Seni seviyorum, güveniyorum, aşka tutunuyorum

İnanıyorum inanıyorum (inanıyorum) inanıyorum inanıyorum (inanıyorum)

Yalnızca sen, yalnızca sen bebeğim… Yalnızca sen, yalnızca sen bebeğim…

Yalnızca sen, yalnızca sen yalnızca, yalnızca sen, yalnızca sen bebeğim…

Zamanı tutarken karlar ülkesinde kayboldum

Hiçbir şeye değil ama aşka ve teslimiyete doğru çekiliyorum

Bu bir oyun da olsa umrumda değil

Gerçekten de seni kaybetmek istemiyorum

Yanımda değilken hiçbir şeyin anlamı yok

Diğerleri ne derse desin

Hislerim değişmeyecek, asla hayalimden çıkmana izin veremem

Bu aşkı vermek arzusundayım

Senden başkasını gözüm görmüyor

Öyleyse kış oyunları, terk etme beni, aşk bir oyunsa umrumda değil

Gitmene izin veremem, tereddüt edemem, sensiz yaşayamam

İnanıyorum…

CREDITS: Halchu@2ONEDAY.COM (JPN / ROM) ; Rikakotsu@JUNKAYSTREET.TK (ENG TRANS)

lahanakafa@2PMTurkishFans (İNG>TÜR Çeviri)

Bir Cevap Yazın

