[GO2PM] Junho – Hey You

cover-13

Şarkı Sözü: Junho, Hong Jisang, Yu Shimoji
Beste: Junho, Hong Jisang, Min Lee “collapsedone”
Düzenleme: Hong Jisang

Hey Sen

Cevabını bekliyorum

Hala kızgın mısın?

Güneş yükselmeye başladı bile

O şekilde ortaya çıktığım için üzgünüm, ah hayır

Hislerini düşünmedim

İncittim seni

 

Keşke zamanda geri dönebilseydim

Pişmanlıklarımı tersine çevirmek için

Gülüşün ve sesin anılarımı canlandırıyor

Sevgilim, seni seviyorum, sana söylemek istiyorum

Eğer konu sensen, her şeyi yapabileceğimi

Dünyanın sonuna kadar

Seninle birlikte olmak istiyorum, aşkım

 

Olduğum her şey (Hey!)

Olduğun her şey (Sen!)

Bir daha asla gitme

 

Anlamsız gelse de

Sanırım hızla ilerlemeliyim

Bu kötü bir alışkanlık

Eğer tanrı varsa, ah hayır 

Lütfen bu gereksiz kibrimden kurtarsın   

 

Şimdiden sonra ellerine sıkıca tutunmak istiyorum

Daha fazla gözyaşı ve keder olmayacak

Sevgilim, tek istediğim seni koruyabilmek

Dünyayı karşıma alacak bile olsam fark etmez

Bu düşüncem asla değişmeyecek

Seninle sonuna kadar yürümek istiyorum, aşkım

Senin yerine geçecek bir şey (Hey!)

Bulmak imkansız (Sen!)

Ruh eşim, seni seviyorum

 

Sevgilim, seni seviyorum, sana söylemek istiyorum

Söz konusu sen olursan, her şeyi yapabileceğimi

Dünyanın sonuna kadar

Seninle olmak istiyorum, aşkım

Olduğum her şey (Hey!)

Olduğun her şey (Sen!)

Bir daha asla gitme

 

CREDITS: Sakurina_Chan + Retropedia (JPN) ; Retropedia (ROM) ;

皇宫_百度李俊昊吧@tieba (JPN / JPN > CHN TRANS) ;

Dimes@2ONEDAY.COM (CHN > ENG TRANS)

lahanakafa@2PMTurkishFans (İNG>TÜR Çeviri)

Bir Cevap Yazın

