[GO2PM] Nichkhun – So Wonderful

cover-13

Şarkı Sözü: Jun. K, Emyli
Beste: Jun. K

So Wonderful 

Harikasın, bebeğim, harika

Oh sevgilim, güzel, sevgilim

Bu gece, sana seninle ilgili bir şeyler anlatacağım

Pekala, senin için söyleyeceğim bu şarkıyı

 

Yavaşça, gel yakınıma

Kollarında yavaş yavaş uyuya kalmak istiyorum, sevgilim

Davetkar, dudakların, oh

İzin ver derinliklerine gömüleyim kucağının

 

Yüzüne baktığımda, öpmek istiyorum seni

Gözlerine baktığımda, bakışların utandırıyor beni

Gülüşüne baktığımda, sıkıca sarmak istiyorum seni

Dudaklarına baktığımda, gözlerimi kurtaramıyorum

 

Harikasın, harika, nutkum tutulacak kadar 

Güzel, güzel, öylesine güzel, ah

Hafiften, yavaşça, hissedeceksin elbette

Yanımda istiyorum seni, yakınımda, sevgilim

 

Aynen öyle, sensin

Teninde en sevdiğim kahvenin kokusu

Mocha, frappucino, sweet americano kokusu

Sen ve ben, aşka düşelim

Bu gece sana anlatmak istiyorum

 

Harikasın, harika, nutkum tutulacak kadar

Güzel, güzel, öylesine güzel, ah

Sessizce, bir adım daha yaklaş, hissedeceksin elbette

Yakınımda istiyorum seni

 

Daima usulca, işte o doğal  his

Umarım bana daha da yaklaşırsın, sevgilim

 

CREDITS: Sakurina_Chan x Retropedia (JPN) ; Retropedia (ROM) ;

ForKhun|Nichkhun中国后援会@tieba (JPN / JPN > CHN TRANS) ;

Dimes@2ONEDAY.COM (CHN > ENG TRANS)

lahanakafa@2PMTurkishFans (İNG>TÜR Çeviri)

One thought on “[GO2PM] Nichkhun – So Wonderful

Bir Cevap Yazın

