[GO2PM] Wooyoung – Give Up

cover-13

 

Şarkı Sözü: Jang Wooyoung, Emyli
Beste: Jang Wooyoung

Give Up 

Daha önce hiç böyle hissetmemiştim

Sorun değil, her ne kadar alışık olmasam da

Gururumun artık beni terk etmesi gerek

Seni incitmeyeceğim, hayır

Yalnızca sana bağlı, dokunuşlar

Söylentiye dönüşüyor, dedikodu

Aşk yok, bana sen öğrettin

Aşk yok, bana sen öğrettin

 

O gece sessizce geçip gitti

Öyle bir rüyayı, bebeğim, daha fazla istemiyorum, oh

Korumak istiyorum seni

Düşünüp duruyorum bunu, kaçıncı kez

Yüzünü görmeyi istiyorum ve seni, vazgeçiyorum

Artık gizleyemiyor ya da rol yapamıyorum

Dürüstçe yüzleşelim her şeyle, bebeğim

Vazgeç, vazgeç, vazgeç

 

İki insanın beraber olmasının verdiği his

Bizi daha ne kadar birbirimize bağlı tutacak

Gurur duyulacak ne vardı ki?

Bunu daha önceden uzaklaştırabilseydim kendimden,  daha iyi olabilirdi

Sessizce, habersizce, kurtulmak

Söylentiye dönmeden  önce, dedikodu

Bilmiyorum, bana sen öğrettin

 

Her gece, sessizce koynuma giriyorsun

Devam edelim böyle rüyalarda yaşamaya, oh

 

Şaka yapmıyorum, yalan da değil

Yalnızca seninim, kaçıncı kez

Yüzünü görmek istiyorum ve seni, vazgeçiyorum

Böyle bir his bastırılamaz ki

Gülüşünün karşısında çaresizim

Pes ediyorum, pes ediyorum, pes ediyorum

 

Bedenimdeki mevcudiyetin öyle canlı ve güzel ki

Çok güzelsin sevgilim, bebeğim

Titreyen ve parıldayan dudakların

Seni karşı konulmaz yapıyor, bebeğim olduğundan

Korumak istiyorum seni

Düşünüp duruyorum bunu, kaçıncı kez

Yüzünü görmeyi istiyorum ve seni, vazgeçiyorum

Artık gizleyemiyor ya da rol yapamıyorum

Dürüstçe yüzleşelim her şeyle, bebeğim

Vazgeç, vazgeç, vazgeç

CREDITS: Sakurina_Chan x Retropedia (JPN) ; Retropedia (ROM) ;
DearJWY张佑荣中文个站@tieba (JPN / JPN > CHN TRANS) ;
Dimes@2ONEDAY.COM (CHN > ENG TRANS)
Lahanakafa@2PMTurkishFans (İNG>TÜR Çeviri)

Bir Yanıt Bırakın

