[Röportaj/Çeviri] 2PM-Oricon Style Röportajı

Legend of 2PM albümü yayınlandığında Haftalık listede ilk sıraya gelmişti!

2PM popülaritesini yükseltmek ve birinci sıradaki yerine bir yenisini eklemek için Genesis of 2PM albümünü yayınladı.

Sanatsal bir yön ve taşan mizah duygusu-Bu şekilde onların farklı yönlerini görmüş olduk

-Genesis of 2PM albümü tamamlandı

Taecyeon: Şimdiye kadar yayınlanan albümlerimizde erkeksi ve vahşi idol imajımız ön plandaydı ama bu kez onun yerine bu albümde farklı bir yönümüzü daha sergilemek istedik.Farklı türden şarkılarımız var.Yani bu noktada GENESIS (Yaratılış) başlığının gayet uygun olduğunu düşünüyorum.

Junho:Hayranlarımıza gelişen yönümüzü gösterebilme inancındayız.

-Yani bu albümle 2PM’in olgun haline tanık olacağız.Peki şimdi bize albümde şarkıların en  beğendiğiniz kısmı yada en sevdiğiniz şarkıyı söyleyin

Junho:Wooyoung’ın yazıp bestelediği ”Merry-go-around” ı beğeniyorum.

-Gerçekten hüzünlü bir melodisi ve sözleri var.Şarkının düm düz başlayan girişi sizi içine çekiyor.
Wooyoung:Teşekkürler.Bu şarkı hayal kırıklığını ve duyulan üzüntüyü ifade ediyor.

-Anladım
Wooyoung:Ben ”I Want You” yu beğeniyorum.
Junho:Teşekkürler

-I Want You Junho tarafından yazıldı değil mi ?Wooyoung’a ait harika bir şarkı daha var.
Junho:Dinleyicilerimize  iyi gelecek bir şarkı yapmayı düşünerek hazırladım.
Taecyeon : Yohoohooh ( yüksek sesle nefes alır) Evet çoktan bana iyi geldi bile.

-Chansung sen hangisini beğendin?

Chansung : ”Only Girl” ü.
Taecyeon:Güzel bir şarkı ! Çünkü benim orda söylediğim kısım baya fazla haha
Junho:Taecyeon,gerçekten kendini beğenmişin tekisin değil mi.
Taecyeon:Evet,ama herkes kendini beğenmez mi ?
Chansung:Senin kadar değil haha

Minjun:Ben BEAT OF LOVE ve Step By Step’i tavsiye ediyorum.
Taecyeon :Bu albümde hüzünlü şarkılar olabilir ancak genel olarak tüm şarkıları tavsiye etmek istiyorum çünkü albümdeki şarkılar atmosferi canlandırıp iyi hissettirecek türden şarkılar.Albümdeki 1.şarkıdan başlayarak tüm şarkılarda keyif almanızı umuyorum.

-Ayrıca üyelerin solo şarkılarının olduğu albümün B özel sürümü var.Şarkılarda dinlerken dikkat etmemiz gereken noktaları belirtin lütfen.

Junho:Benim solo şarkım ”HEY YOU”  SAY YES’in devamı niteliğinde.SAY YES doğru bir ilişkinin başında çırpınan kalbi ifade ediyorken,   -HEY YOU- hafif tempolu  bu şarkıda çiftin geçirdiği kavgaların sevgi gücü ile aşılmasını ifade ediyor.

Chansung:Benim solo şarkım ”PERFUME” , terk eden birinin kokusunu rüzgarda yakalamaya çalışan kişiyi anlatan hüzünlü bir yalnızlık şarkısı.Lütfen ilginizi gösterin çünkü herhangi bir konserimizde göstermediğim yönümü sergileyeceğim.

Nichkhun:Benim şarkım Jun.K tarafından yazılıp bestelenmiş So Wonderful.Dinlemesi kolay sevimli ve seksi bir şarkı.

Taecyeon:Benim solo şarkım ”It’s Only You” ayrıldıktan sonra bir araya gelen bir çiftin pişmanlık ve özlem duygularının dürüstçe ifade edildiği bir şarkı.Şirketimizin çaylak grubu 15&, Baek Yerin ile düetimiz olan şarkıda düşüncelerimi belirttim.

Wooyoung:Arena turumuzda nasıl bir solo sahne sergilemem gerektiğini düşünürken Give Up şarkısını yazdım.Sözleri kendine çok güvenen bir erkeğin duygularını ifade ediyor.

Minjun:Sonunda solo olarak söylediğim NO LOVE’ın anlamını anlayabileceğinizi düşünüyorum.R & B tarzında bir şarkı ve bu benim uzun zamandır yapmak istediğim bir türde şarkı.Herkese sergileyeceğim günü bekliyorum

-Yarattığınız çalışmaları ve yetenekli vokallerinizin olduğu bu 6 şarkıyı kesinlikle dinlememiz gerekiyor.

Wooyoung:Aslında bu Arena Turları sırasında farklılığımızı ve kişiliğimizi görmenizi isterim.

-Sadece müzik hakkında mı konuşalım yoksa başka şeylerde konuşalım mı?

Taecyeon:Oh ya sonunda haha . Aslında Oricon Style röportajımızı fanlarımız Koreceye çevirdiğinde tekrar tekrar okuyoruz.Geçen sefer geçmiş dönemler hakkında bir konuşmamız vardı,hangi çağı görmek isteriz diye.Neyse o röportajı tekrar okurken Nichkhun’ın dinazorları görmek isterdim dediği kısımda hepimiz kahkahalara boğulduk.

-Teşekkürler.İlginç bir konuşmaya şahit olacakmışım gibi duruyor.“永遠~Lasting heart~” isimli şarkıya baktığınızda ,şarkıda ”kıskançlık iç güdüsü” diye bir bölüm var.Peki siz diğer üyeleri kıskandınız mı hiç?

Taecyeon:Kıskançlık her zaman var haha.JunK’in şarkı söyleme kabiliyeti,Wooyoung’ın esnek kişiliği,Nichkhun’un küçük yüzü,Chansung’ın oyunculuğu,Junho’nun …
Junho:Hiç bir şeye sahip olmadığımı söylersen ….
Taecyeon:Junho’nun…. stili !

-Peki Taecyeon nelere sahip dersek ?

Junho:Boya
Chansung:Güzel bir görünüşü var.Nasıl oluyorsa yüzüde şişmiyor.
Wooyoung:Biliyorum.Gerçekten kıskanıyorum.
Taecyeon: Sadece bir şeyi.
Junho:Benim ve Wooyoung’ın yüzünde başlayan kilolar.
Chansung:Ne olursa olsun Taecyeon kilo aldığında yüzünden belli olmuyor,yüzünde göremezsiniz.Ayrıca Jun.K’in sanatsal duyarlılığını kıskanıyorum…Jun.K’in aşırı derecede yaratıcı olduğunu düşünüyorum.
Junho:Daha öncede söylediğim gibi Nichkhun’un küçücük olan yüzünü kıskanıyorum.Ayrıca bacakları çok uzun ,bazen gerçekten onun insan olup olmadığını merak ediyorum.Japonya-Kore arasında gidip gelmek için uçağa ihtiyacı olmayabilir lol (Bacakları çok uzun olduğundan adımları büyük olduğu için kolayca gidip gelebileceğini söylemek istemiş)

Nichkhun:(gülerek) Bu imkansız değil
Chansung:Vücudu böyle olmasaydı bile kişiliği harika biri.
Junho:Ünlü olmak için doğmuş!
Chansung:Ha bir de Junho’nun tutkusu çok büyük.
Minjun:Bitmek bilmeyen bir enerjisi var
Chansung:Wooyoung ve JunK’in de eşşiz bir mizah duygusu var.
Taecyeon:Japonyada komedi programı olarak adlandırılan owarai gibiler.Wooyoung şakalar yaparken Jun.K sanatsal mizahını yansıtıyor.

-Peki tam tersini düşünürsek diğer üyeler nasıllar ?
Taecyeon:Ben ve Chansung ah Junho’yu unuttum.
Junho:Neden bahsediyoruz.Ben ikinizden de farklıyım.
Hepsi:Haha
Junho:Herzaman Bermuda Şeytan Üçgeni gibi beni yanlarına çekmeye çalışıyorlar.Ah şimdi durun lütfen yeter.
Chansung:(Aldırmadan) Junho kendi kendiyle konuşmaktan memmun.
Junho:Hiçte bile! Ben sadece atmosferi mahvetmeyi sevmiyorum bu yüzden sessiz kalıp bölmeye çalışmıyorum.

-Böyle giderse konuşmanın sonuna gelemeyeceğiz.Peki Nichkhun bize bu üç üye dışında en sıkıcı olanı söyler misin.
Taecyeon:Güzel düşün.
Nichkhun:Yorum yok.
Wooyoung:Nichkhun çok kibar~~
Taecyeon:Nichkhun genelde çok sakin ama kapılarının ardında komik biri var.
Junho: One Point Hangul programın son bölümünde bulmaca yaptık ve Nichkhun hepsini kazandı.Gerçekten şaşırtıcı biri! Şuanda Nichkhun’u övdüm ama…
Nichkhun:-Junhonun sözlerini onaylayarak- Junho gerçekten ilginç bir insan ahah

-Umutsuz sonuç….O zaman insanlara 2PM üyelerinden Jun.K ve Wooyoung’ın en mizahı geniş üyeler olduğunu,en sıkıcı olanlarınsa Taecyeon ve Chansung olduğunu söyleyebiliriz.
Junho:Kesinlikle !

-Chansung,bunu kabul ediyorsun,değil mi ?
Chansung:Evet .
Minjun:Ama Chansung bugün komikti.Taecyeon ile birlikte genel atmosferi ruh halimize göre yükseltti.
Nichkhun:Ben herkesin eğlenceli olduğunu düşünüyorum.
Hepsi:Çok kibarsın~~

-Merry Go Around sözlerinde ” Beraber yemek yerdik, çamaşır yıkayıp film izlerdik diye bir bölüm var.Hiç bu şarkının sözleri gibi anınız oldu mu.

Wooyoung:Kesinlikle bizm şarkılarımızı dinlerken geçmişteki ilişkinizle ilgili düşündüğünüz bir şey olacaktır.Sahnede performans sergileyip şarkı söylerken hayranlarımızla bu tür duyguyu paylaşmak istedik.


-Neredeyse Sevgililer Günü geldi çattı.İdeal Sevgililer Günü durumunuz nasıl olurdu,nasıl itiraf ederdiniz?
Minjun:”Senden hoşlanıyorum,lütfen benimle çık”
Hepsi:Güzell güzeeel ~~
Minjun:Duygularını dolandırmadan apaçık ifade etmek en iyisi.

-Size bi tavsiye: sevgililer gününde aşkını itiraf edecek bir kıza  ne verebilirsiniz
Junho:O kişiye çikolata verin.Mesela çevrenizde 20 kişi varken birden bütün çikolatalarınızı ona verin.

Kaynak: Egle @2pmalways
Çeviri:Umay@2PMTurkishFans

One thought on “[Röportaj/Çeviri] 2PM-Oricon Style Röportajı

Bir Cevap Yazın

