[Çeviri/Fancafe] Taecyeon’un Sevgililer Günü Şarkısı

Sevgililer Gününüz Kutlu Olsun – TY Yapımcılık

Şarkı sözleri:
Evet! Sevgililer gününüz kutlu olsun!
Bu sizler için, Hottestlarım
Dinleyin!
Korece kısım:

Uzun süreden sonra eve döndüm…

Odama girdim, bilgisayarı açtım

Tarihi gördüm… Omona! Bu da nesi?! Yarın sevgililer günüymüş!

Ne yapsam?

Aşkımı mı itiraf etsem? Çikolata mı yemeli?

Yarın ne yapmalı? Size söylemeyeceğim! Bu benim kalbim…

Her neyse, ben oppanız. Eleştirilerinizi yazmalısınız! (yeni dizisi için)

Sevgililer gününüz kutlu olsun x3

140213 Fancafe Mesajı: 
[Taecyeon] Oppanız. Düzenlendi HeHe

TY – Sevgililer gününüz kutlu olsun.mp3 (bunu eklemiş)

Oppanız dizi  çekiyor, eleştirilerinizi buraya yazın. Eğer ilk bölüm yayınlandıktan sonra 300 eleştiri yazılırsa buraya, Hottestların bu çalışkanlıkları için bir incelik olarak sizlere bir fotoğraf düşecek~~

Fufufu~~~ *poof*!

Sevgililer günü çikolatası yerken kilo alın~~

Kaynak: Egle @ 2PMAlways & PurletPunk | Fancafe – İndirin

 

3 thoughts on “[Çeviri/Fancafe] Taecyeon’un Sevgililer Günü Şarkısı

Bir Cevap Yazın

