[Çeviri] NHK Stella Haftalık Dergisi – 2PM’in One Point Hangul İçin Son Mesajları

1656290_800479103308375_1665917301_n

Chansung’un Mesajı:

2 yıldır bu programdayız ve bu programa sevgiyle bağlandım. Her zaman kaydettiğimiz her segment, hepsi bana güzel hatıraları anımsatıyor. Son zamanlarda Dizi etkinliği ile Japon hayranlarla buluşma fırsatı yakaladım. Bir çok insanın <One point Hangul>ı izliyor ve umduğumdan daha sıkı çalışması olması beni çok sevindirdi. Bu program aracılığıyla ir çok insanın 2PM grubunu tanımaya geldiğini anlayabiliyorum. Ayrıca Japonya’daki insanlarla Hangul ile biraz iletişim kurabildik. Bu gerçekten iyi bir tecrübeydi. Çok teşekkür ederim. Eğer bana tekrar böyle bir şans verilseydi daha çok çalışmak, okuyuculara ve izleyicilere daha çok yardımcı olmak isterdim.

Ben şu sıralar bir film çekiminde çalışıyorum (röportaj yapıldığı esnada) 2PM olarak biz, konser için çok sıkı çalışıyoruz. 2PM, arkadaşlığını sürdürürken ve solo aktivitelerimizde birbirimize başarı dilerken elimizden gelenin en iyisini yapacağız.

1796677_800478836641735_753538619_n

Taecyeon’un Mesajı:

Hangul harika! Hangul’da gerçekten çok fazla ifade var ve durumunuza bağlı olarak farklı şekillerde kullanabilirsiniz. Bu program aracılığıyla bir çok şeyi tekrardan öğrendim. Bir çok insanın “One point Hangul’ı izlemekten zevk aldım.” dediğini işitme fırsatı buldum. Bu büyük bir yüreklendirme idi. Biz de güzel vakit geçirdik. Personele ve izleyicilere teşekkür ederim. Şu anda Kore’de bir drama çekiyorum (Röportaj esnasında) Oyunculuk eğlenceli ve yapmaya değer ama yine de benim 2PM olarak hedefim ise bir çok insan tarafından hatırlanan bir grup olmak. Buna ulaşmak için, 2PM’in bir üyesi olarak daha sıkı çalışacağım.

1896740_800478533308432_591225555_n

Wooyoung’un Mesajı:

2 yıllık çekimler her zaman eğlenceliydi. Diğerlerinden aldığımız tepkilerde iyiydi. Bu program aracılığıyla Japonya’da bir çok insan tarafından tanınabildik. Bence biz de her çekim sırasında bir çok şey öğrendik. Biraz daha devam etmek isterdim…. çok kötü.

Şahsen ben, özel (hayat) ve ayrı çalışmak istemediğimi düşünüyorum. O yüzden, sahneyle ya da müzikle ilgili bir şey ise ilgili olacağım. Ve daima ilgili olmayı ve kendimi o işe atamayı istediğimi düşünüyorum. 2PM’in daima hayranlarla enerjisini paylaşan bir grup olmasını istiyorum. Birbirimizi anlayıp, herkesle iletişime geçelim…. müzik ile… ve sahnede!

1653314_800477316641887_181834550_n

Junho’nun Mesajı:

2 yıl boyunca “One point Hangul” aracılığıyla bir çok şey öğrendim. Herkese Hangul öğretmek gerçekten eğlenceliydi. Ayrıca her kayıt da gerçekten eğlenceliydi. “One point Hangul”da izleyip öğrendikleri kelimeleri kullanan bir çok insanla tanıştım. Gerçekten çok sevinçliydim! 2 yıl boyunca 2PM’in One point Hangul’ını seven herkese teşekkür etmek istiyorum. Çok teşekkür ederim. Ben, Kore’deki film çekimlerine konsantre oluyorum (çekimin sırasında) Şarkı söylemek ve oyunculuk gibi solo aktivitelerimde sıkı çalışıyorum. Ama sonsuza kadar 2PM aktivitelerini yapmak istediğimi düşünüyorum. Sıkı çalışmayı sürdüreceğim ve bir gün ben/biz Stadyum konserleri yapmak istiyorum/z!

1920582_800477056641913_478563968_n

Jun.K’in Mesajı

Japonya’daki insanlara Hangul öğretmek için bize verilmiş şans çok anlamlı  ve bundan şeref duyuyorum. Bunun için müteşekkirim. Sosyal ağ sitelerinde ve ya mektuplarda hayranlar tarafından ” Her hafta One point Hangul izlemekten zevk alıyorum.” diye yazılmış mesajlar var ve bu beni gerçekten çok mutlu ediyor. Ders çalıştığınızda diğer şeylerden daha eğlenceli olmalı diye düşünüyorum. İzleyicilerin eğlenceli bir öğrenim görmesini umdum. O yüzden programı eğlenceli ve neşeli yapmak için zevk alarak sıkı bir şekilde çalıştım.  2PM’in herkesin gözünde harika kardeşler olmasını ve herkesin hatıralarında anımsanan bir grup olmasını istiyorum. Ve kesinlikle sahnede karizmamı kaybetmek istemiyorum. Her gün şarkı yazmak için sıkı çalıyorum ve konser çalışmalarına da ağırlı veriyorum. Şahsen , ben popüler sanata ve onu öğrenmeye ilgi duyuyorum. 2PM ve elbette “Jun.K” olarak müziğimin bir çok insan tarafından tanınmasını istiyorum.  Elimizden gelenin en iyisini deneyerek ve havalı olarak müzikal aktivitelerimize devam edeceğimize söz veriyoruz!

1896972_800257433330542_36760929_n

Nichkhun’un Mesajı

Bu, 2 yıl boyunca Hangul öğrenmek isteyen insanlara öğretmek içindi ama ben de çok şey öğrendim. Bir çok hayranın bu program sayesinde Hangul öğrenmek için ellerinden gelenin en iyisini yaptıklarını duydum ve bunu duyduğuma çok sevindim. Bizim bölümümüz herkesin Hangul becerilerinin daha iyi olmasına yardımcı olmuşsa mutlu olacağım. Benim için bile her kaydımızda yeni bir şey öğrendim ve buna çok müteşekkirim. Kayıtlarda, çok eğlenceli bölümler ve ayrıca harika hatıralar vardı. Sonsuzadek bu hatıraların değerini bileceğim.!

2PM’in daima iyi bir takım çalışması olan ve elinden gelenin en iyisini yapan bir grup olmasını istiyorum. Son zamanlarımda özel vakitlerimde resim çizmek için çalışıyordum. Bir gün itibar gören bir sanatçı olabilmeyi umuyorum. 2PM, gelecekte de elinden gelenin en iyisini yapmayı sürdürecek. Saygılarımla.

foto credit: Lemon88624
İngilizce Çeviri: 2PMFAH
Türkçe Çeviri: Burçak@2PMTurkishFans

Bir Cevap Yazın

