[Röportaj/Çeviri] 2PM Shukan Josei 2014 Şubat Röportajı

2PM’in sırrı

6 üye büyümelerindeki gelişimi hissetmenizi sağlayan ”Genesis Of 2PM” albümünü yayınladı.Bir dizi hikayesi gibi olan ve üyelerin bizzat üzerinde çalıştığı hit şarkılarını dinleyin.

Soru: Bu albüm onların bir yıl içinde dahada fiyakalı hale gelmiş bireysel karizmasını ve üyelerin grup olarak bir araya geldiği zaman güçlerini sergileyebildiğini gösteren bir albüm.

Taecyeon:Albümümüzün ismi ”Genesis of 2PM” başlangıç noktası anlamını taşıyor.Bu albümde ”vahşi” ve ”erkeksi” görüntümüzü bir kenara atıp,her 2PM üyesinin farklı bir rengini göstermek istedik ve bu şekilde çalıştık.Bu yüzden bizi tanımayan insanların albümün başından sonuna kadar eğlenebileceği şekilde hazırladık.Ayrıca insanların ”Ah 2PM bu tür şarkılar da söylüyormuş”  düşüncesi ile şaşıracağını düşümüyorum.

Soru:Wooyoung’ın şarkısı Merry Go Around onun ilk yazıp düzenlediği Japonca şarkı.Hatta bu şarkı Jun.K’in rap yaptığı ilk 2PM şarkısı.

Wooyoung:Jun.K’e yapabilir mi diye sordum.Konserlerdeki solo sahnelerinde zaten rap yapıyordu ve onun rap müziği çok sevdiğini biliyorum.
Jun.K:Wooyoung ile bu şarkıda beraber çalışmak gerçekten güzel ve ilginçti.Şarkıyı kaydederken eğlendim.

Soru:Her zaman kendinizi zorlu çalışmanın içinde buluyorsunuz.2014’te albüm yayınlandıktan sonra Arena Turlarınız olacak.Tur içeriği hakkında ne düşünüyorsunuz?

Jun.K:Her şekilde şarkı söyleme ve dans etme üzerine odaklanacağız.
Chansung:Bizim için zorlu geçecek bir konser turu olacak.Ama aynı zamanda konseri gerçekleştirirken eğleneceğiz de.
Junho:Tabiiki sıkı çalıştık.

Soru:Mart sonuna kadar turlarınızla her gününüz zor geçecek.Bizlere ideal uyanma şeklinizi söyleyebilir misiniz? Mesela ” Böyle uyanırsam sıkı çalışabilirim” gibi.

Wooyoung:(Önce düşünür! ) Kimse beni uyandırmasa daha iyi olur aslında !! ( Herkes güler ve alkışlar)
Taecyeon:Kesinlikte! Herkes aynı cevabı verecek bence

Soru:Peki ya harika bir kadın tarafından uyandırılsaydınız?

Junho:O kişi annem olacaksa harika olur bence.Geçmişte beni ”Kahvaltı hazır ” diye uyandırırdı.Çok özledim.

Soru:Romantik birşeyler söyleyin lütfen.

Junho:Jun.K’in sırası
Jun.K:Alnıma bir öpücük kondurularak uyandırılmak istiyorum.
Nichkhun:Ben ise bir öpücükle uyandırıldıktan sonra, yatağıma kahvaltı gelse ve ”kahvaltını yap ve güçlü ol” denmesini isterdim.
Junho:Ben uyurken arkamdan sarılıp ”hadi uyan” denmesini isterdim.
Chansung:Odamın perdesi ve pencerelerini açıp göz kamaştırıcı güneşle birleşen güzelliğini görmek isterdim.  (Wooyoung ayağa kalkıp alkışladı)
Junho:Chansung asla böyle uyanamayacaksın(güler)

Soru:Cidden heyecanlandım , peki 2PM’in 2014 için hedefi nedir?

Jun.K:Tam gaz devam!!
Junho:2013 yılı solo aktivitlerimizle tecrübe elde edeceğimiz bir yıl oldu.Bu yüzden bu yıl elde ettiğimiz tecrübeleri daha güçlü bir şekilde 2PM de gösterebileceğimizi düşünüyorum.
Nichkhun:Bu yıl ki hedefimizde sıkı çalışmak.Konser,hayran buluşması gibi çeşitli etkinliklerle daha fazla insanla buluşmak bir araya gelmek istiyorum.

[CHANSUNG & NICHKHUN]

Soru:Bu yıl meydan okumak istediğim bir şey var.

Chansung:Şarkı yazmak istiyorum.Aç gözlü biriyim,oyunculuk ve şan dersleri de alıyorum.Onlara ek olarak bestelerimi eklemek istiyorum.Nichkhun da piyano ile şarkı yazsaydı harika olurdu.
Nichkhun:Ney? Bunu söylemen bir anda şaşırttı.
Chansung:Bir şey daha var.Taecyeon’un Okcat’i gibi Nichkhun’da kendi karakterini yaratmalı bence.Çizimde gerçekten çok iyi.Yaptığı çizimlerle bir sergi açsa harika olurdu bence.
Nichkhun:Tasarımcı olmanın aksine benim hedefim sadece çizmek.Şimdi bile sıkı çalışıyorum öğrenmek için.Nadiren istediğim türde birşeyler yapıyorum ama bir gün büyük bir tuvale doğa resmi yapmak isterim.
Chansung:Yapmak istediğim bir şey daha var! Fotoğraf çekimi ! Bir geziye çıkıp foto çekmek istiyorum!
Nichkhun:Fotoğraf çekmek iyidir Chansung ama senin önce piyano çalmayı öğrenmen gerek.Piyano müziğin temelidir ve senin çalman gerekiyor.Eğer çalabilirsen diğer enstrümanları da çalmayı öğrenirsin.Ve beste yapmak istiyorsan o zaman kesinlikle öğrenmen gerekiyor.
Chansung:Küçükken piyano kursuna gitmiştim ama benim yapabileceğim bir şey olmadığını düşündüm ve kaçtım.Tekvando takımına girdim ( gülüyor.)Bu yıl piyano çalmak için sıkı çalışmalıyım…

Soru:İki üye de aktör olarak çalışmalar yaptı.

Chansung:5 Deoksuri brothers”  isimli komedi sinema filmimin çekimlerini kısa zaman önce tamamladım.Bilmiyorum(gülüyor.)Kopya vermeyim.Lütfen beklemede kalın.
Nichkhun:Ocak ayında yayınlanan Japon dizisi “Kindaichi Case Files – Gokumon Satsujin Jiken” da rol aldım.Kısacık rol aldığım için biraz hayal kırıklığı yaşadım.Çünkü Çin’de başladığım dizi çekimlerim vardı.Ama yine de çokça eğlendim.O zamanlar önce Çin’e gittim sonra Japonya’ya geldim,sonra geri Çin’e döndüm.Temmuz ortalarında dizi yayınlanacak.

[TAECYEON & WOOYOUNG]

Soru:Bu yıl meydan okumak istediğim bir şey var.

Taecyeon:Bu zamana kadar kendim için solo şarkılar yazsam da henüz 2PM için yapmadım.2PM için bir şarkı yazmak istiyorum.
Wooyoung:Ben de , ben de bir şeyler yapmak istiyorum.Belirlediğim şeyleri ya da ilham aldıklarımı müzik ya da bir cümle içinde ifade etmek istiyorum.Yeni bir şey yapmak istiyorum.
Taecyeon:Wooyoung’a gelecek olursam,bence tam bir meydan okuyup yeni solo yapmalı.
Wooyoung:Bana baskı yapma.
Taecyeon:Yumuşak bir şarkı bence güzel olurdu.Şöyle tatlı fonu hafif tempolu olan cinsten.
Wooyoung:Taecyeon Kore’de ‘Wonderful Days’ isimli diziye başladığından  onun ilk hedefinin başarıyla bitirmesi gerektiği olduğunu düşünüyorum.Dizinin bir çok kişi tarafından kabul edilmesini diliyorum , bu yüzden seni destekliyorum !
Taecyeon:Wooyoung’ın dediği gibi benim hedefim aktör olarak değerlendirip kabul edilmek.İnsanların ”Kesinlikle Taecyeon bu tür dizilerde oynaması gerekiyor ” dedirten bir görüntü oluşturmak istiyorum.Wooyoung şimdi WGM isimli popüler bir programın çekimlerni yapıyor.Daha önce o programda bulundum.Onu izlediğim zaman gülüyorum.Daima allak bullak oluyor (gülüyor) Ona ”Bu sevimliydi” ya da ”Güzel bir his verdin” gibi mesajlar yolluyorum.
Wooyoung:Benim WGM çekimlerine başlayacağım haberi geldiğinde ,üyeler çok ilgiliydi.Eşimin kim olacağı hakkında heyecanlılardı…Çekimler ilginç…ama kadınların kalbi…

[JUNHO & JUN. K]

Soru:Bu yıl meydan okumak istediğim bir şey var.

Junho:Jun.K’in bungee jumping denemesini istiyorum.Çünkü kesinlikle çok eğlenceli!!
Jun.K:Aşağı düşmekten kesinlikle çok korkuyorum bu yüzden asla benim yapabileceğim bir şey değil!
Junho:Eğer bir kere denersen,büyüdüğün ve daha büyük engellere göğüs gerebileceğin hissine kapılıyorsun.Geçen yıl Japonya’da denedim,sonradan bir kez de Kore’de gittim.
Jun.K:Ben kaplumbağa beslemeyi denemek istiyorum.Onları izlerken kalbim sakinleşiyor.O yavaş yavaş yürürken sabır kazanıyorsun,bu yüzden Junho sen de denemelisin.
Junho:Ben kaplumbağa gibi yavaş tempoda hareket eden şeyleri sevmiyorum.Bu yüzden çalışıp bungee jumping yapacağım.
Jun.K:Üç Silahşörler müzikali kapsamında mart ayında Japonya’da yer alacağım.Şuanda pratik falan yapmıyorum ama geçen seneden beri çalışıyorum bu yüzden birazcık rahatlayabilirm.Ama sahnede müzikal anlamdan ayakta durmak için daha fazla şey öğrenebilmemin mümkün olacağını düşünüyorum.
Junho:Bana gelecek olursam ,ben de ”Kılıç hatıları” isimli filmimi bitirmek üzereyim.Hem tarihi hemde aksiyon filmi ,benim için biraz zor çünkü ikiside alışık olmadığım tür.Gerçekten sevdiğim ve hayran olduğum Lee Byunghun üstadım ile birlikte çalışmak benim için bir onurdu.Çok esprili bir insan,onun tavsiyelerinden çok faydalandım.Olur mu olmaz mı bilmiyorum ama ölmeden önce yapmak istediğim bir şey var.Korede solo albüm çıkarmak.

Soru:İkinizde ocak ayında doğdunuz.

Jun.K:Doğum günüm 15 ocaktı,konser için pratik yaparken hasta oldum.
Junho:15 ocak saat 3te ona bir mesaj yolladım.Ama bana cevap vermedi,onun uyuduğunu düşünmüştüm..ama
Jun.K:Kendimi iyi hissetmiyordum,uyuyordum.Sana ertesi gün cevap yolladım.
Junho:Şirketimizin geleneksel doğum günü kutlaması var.Aniden pratik odası karanlık olur ve üyeler ellerinde pasta ile belirir.Doğum günü pastasını doğum günü çocuğu üfler ve ışıklar açılır.Sonra pratiklere geri başlanır,kutlama orda biter.Bu yıl benim doğum günümde (25 ocak) çalışmamız yoktu bu yüzden doğum günümü sessizce geçireceğimi düşnüyordum.
Jun.K:Geçen sene Junho’nun doğum günü Nagoya’daki konserimize denk gelmişti,aynı oda da kalıyorduk ,ona süpriz yapmıştım.
Junho:Üyelerin bana bir şey söylemeyeceğini düşünerek,duş almaya gittim ve yaklaşık 30dk boyunca telefonla arkadaşlarımla görüştüm.Sonra kapıyı bi açtım Jun.K elinde pasta ile bekliyor.
Jun.K:Onun duştan çıkması baya uzun sürdü.Duştan çıktığında mum yerine yemek çubuklarını mum olarak kullandım,neredeyse alev alıyordu.
Junho:Hyung bir video çekmişti.Ama duştan sonra olduğu için üzerimde sadece iç çamaşırım vardı.Bu yüzden size gösteremeyiz :p ( gülüyor)

Kaynak:egle0702
Çeviri:Umay@2PMTurkishFans
Siteden gönderi çıkarmak alıntı yapmak yasaktır,direk linklerimizi kullanabilirsiniz.

3 thoughts on “[Röportaj/Çeviri] 2PM Shukan Josei 2014 Şubat Röportajı

  1. junhocum korede solo albüm çıkarmanı ben de çok istiyorum bi de minjun un çektiği videoyu görmeyi kkkkkk ~~

  2. Chana dogum gununde koca bi piyano hediye etti hayranlarindan biri bu roportajin uzerine galiba demek ki aklina geldi oyle bisey hediye etmek. Bakalim piyano calip beste yapan Chan nasil bisey olacak :’) Insallah sozunu tutar da gormek nasip olur😀

  3. Wooyoung yeniden Sexy Lady gibi bir dönüş yapmalı.Solo geri dönüşünü çok istiyorum.

    Junho.. Kore’de solo çıkış yapması.. rüya gibi.. çok, çok isterdim!

Bir Cevap Yazın

