[Grown] 2PM Coming Down – Türkçe Çeviri

Çöküş

pm-complete-their-grown-album-with-all-day-i-think-of-you-mv-release_mlo-l_0

 

Bana geldin, seni arkadan gördüm, sonra

Gözlerimi kaparım ve sen belirdiğinde gözlerini görürüm

 

Biliyorum, cazibenle deliye döndüğümü

Gözlerinden (başlayıp) her zerrene kadar kavradım seni

Sana baktığım anda büyüne kapılmıştım

 

Seni öylece öptüm

Eğer zaman öylece dursaydı şu anda hala birlikte olabilir miydik?

Uykuya daldığında keşke seni bulup sana sarılabilsem, seni özlüyorum

 

Ne kadar uzakta ve ne kadar derinde olursan ol

Seni rüyalarımda aramaktan yılmam ve

I fell warmth whenever you are near now that you are here (Şu anda olduğun yere ne kadar yakın olursan sıcaklığını hissederim)

Aşkımızın şarkısını çal ve müziğin akmasına izin ver

Yan yanayken hiç durma

Yatağıma uzan ve utanacak bir şey yokmuşcasına

Davranalım, ne istediğimi biliyorsun

Ve ben de senin ne istediğini biliyorum fakat yalnızım

Dokunuşlarının yokluğunda çılgına dönüyorum

 

Zamanın götürdüklerini hissedemedik

Karanlıkta seni göremesem de soluğunu hissediyordum

 

Bilirim, hırçın nefesini

Kokunu gözlerine değin izledim

Sana sarılırken cazibene kapılmıştım

 

Fakat şu an yanımda değilsin, yapayalnızım

Yalnızca hatıralarının yıkıntısı olan odamdan

Bu odadan adımımı dışarı atamıyorum ve acıtıyor

 

Ne zaman birlikte büyüttüğümüz bu aşkı hayal etsem

Mavi gökyüzünde parlayan yıldızlar ve yükseklerden uçan mavi bir kuş görüyorum

Şu anda olduğun yere ne kadar yakın olursan aşkına kapılıyorum (And I feel your love whenever you are near now that you are here)

 

Aşkımızın dansını başlat, ritmin akmasına izin ver

Tüm gece süren dansımızı durdurma

Geceyi sonlandırdığımızda benim olmuş olacaksın

Ve utanç duyacak hiç bir şey yokmuşcasına davranabiliriz

Ne istediğimi biliyorsun ve ne istediğini biliyorum

Fakat yanımda değilsin, aşkın olmadan

Çıldırdığımı biliyorsun

 

Şarkı sözü: Hwang Chansung
Beste: east4A
Düzenleme: east4A
Rap : Taecyeon aka TY

Bir Cevap Yazın

