[Röportaj/Çeviri] Jun.K CanCam Dergisi 2014 Röportajı

Soru:Favori seyehat yeriniz?
Jun.K:İsviçre
.Orası gençliğimden beri gitmek istediğim ülke.Her nasılsa huzur dolu bir yermiş gibi geliyor bana.Orada güzel dağ manzararsı eşliğinde kız arkadaşımla buluşmak istiyorum kkk.

 Soru:Sevmediğin bayan tarzı?
Jun.K:Çabuk güvenen kişiler
İlişkisini kazanç ve kayba bağlayan bayanlardan hoşlanmıyorum.Aşkta yalan olmamalı, insan karşındakine dürüst davranmak zorunda.Dürüst bir ilişki ideal ilişkidir.

Soru:Sevdiğine vermek istediğin hediye nedir?
JunK:Ona meyveli yoğurt yapmak isterim.
Karışık meyveli yoğurt.Onun hakkında düşünüp A4 boyutundaki 5 sayfaya onun hakkında mektup yazmak isterim.5 sayfa yazamazsam 3 sayfa yazarım.

Soru:Şimdi solo çalışmalarına başladın,diğer üyelerin sana karşı olan sevgisi hakkında nasıl hissediyorsun?
Jun.K : Yalnız kalmaya henüz alışık değilim.Bu nedenle gerçekten endişeliyim.Ama üyeler bana destek verdiler ve ” Hyung mücadele et” dediler.

Soru:Kesinlikle nefret ettiğin şey nedir?
Jun.K:Böcekler.
Her türlü böcekten nefret ederim.Geçenlerde evde yuva yapmış larvalar buldum.Çok korktum..Ah ne yapsakk çok korkunçtu …

RÖPORTAJ 

” Bu albüm benim müzikal stillerimin ve rengimin ifade edildiği albüm

-Lütfen albüm hakkında bize biraz bilgi verebilir misin?
” Çıkışımızdan beri bir solo albümüm olsaydı adının hep ”Love and Hate” olmasını isterdim.Çünkü ” Aşk ve nefret” i çok farklı şekillerde ifade etme imkanı oluyor.

 

-Özel olarak düşündüğün şeyler nedir?
”İlk olarak albümün tasarımı.Albümün kapağının tasarımı ve karakter dizaynı gibi ayrıntıları hazırladım.Tabi kıyafetleri de .Tüm personel benim kişisel isteklerimi dinlediğiniz için teşekkür ederm !!!

 

-Favori şarkını söyler misin?
”Tüm şarkıları seviyorum..Ama birini seçecek olursam Al-san’ın da yer aldığı  ” No music no love ” .Bu şarkıyı 5 yıl önce yapmıştım,ama farklı bir şekilde düzenledim.Tarzı pop ve reagge,  hoşuma gidiyor .Ve kesinlike albüme koymak istediğim bir diğer şarkı Simon’un da yer aldığı ”True Swag 2 ”.Başta onun ürkütücü olduğunu düşünmüştüm ama Kore’de onunla kayıt yapınca gerçekten iyi ve eğlenceli bir kişiliği olduğunu farkettim.

 

-Lütfen bizlere bir mesaj verin
”150 derecelik farklı bir yönümü sergileyeceğim.Lütfen herkes gelsin ♥ ”

Kaynak,İngilizce:rikakotsu @JunkayStreet
Türkçe Çeviri:Umay@2PMTurkishFans

One thought on “[Röportaj/Çeviri] Jun.K CanCam Dergisi 2014 Röportajı

Bir Cevap Yazın

