[Çeviri] 150109 ツ NICHKHUN HAYRAN SOHBETİ

Nichkhun: Osaka’ya yeni vardım!!! Hayran sohbeti isteyen?? =]


 

Hayran: Ayy… Ben Hottest değilim. iget7’yim ama onların kıdemlisi olduğun için sana saygı duyuyorum. Khunnie! Seni seviyorm!! Kesinlikle saygı duyuyorum!

Nichkhun: Benim için de sev onları!


 

Hayran: Akşam yemeğinde ne yedin???

Nichkhun: Uçak yemeği! Sen?


 

Hayran: Çocuklar gününde bir şey alamadım T-T

Nichkhun: Bir gün daha iyi bir kız olma şansın var ^^


 

Hayran: Oppa, bugün çok yorgunum. Beni neşelendirebilir misin?

Nichkhun: Güçlü ol!!!!!!!!!!


 

Hayran: Bugün abartısız hiç uyumadım

Nichkhun: Şimdi vakti! (uyumanın)


 

Hayran: Ohhhh hayran sohbeti. T_T Lütfen beni Korece cevapla. T_T

Nichkhun: Merhaba~


 

Nichkhun: Ahh Singapur’u özledim!! (Hayranın profili gizli)


 

Hayran: Umarım iyidirsin 😦 Seni seviyorum Nichkhun, güçlü ol

Nichkhun: Hottest’larım var! ^^


 

Hayran: Osaka Kalesi’ni ziyaret ettin mi? Aralık’ta ilk defa oraya gittim ve çok güzeldi 🙂

Nichkhun: Gitmiştim! Çok havalıydı!


 

Hayran: JB’ye ne dedin? Onu ağlattın. Liderimiz çok duygusal, değil mi?

Nichkhun: Ona sayısal lotoda çıkacak numaraların 445 olduğunu söyledim.


 

Hayran: En iyi arkadaşımı kaybettim. Dün vefat etti.

Nichkhun: Umarım sana göz kulak olacaktır! Koruyucu bir meleğin var!


 

Hayran: Ne olursa olsun, sana destek olacağım! Fighting!

Nichkhun: Sana içtenlikle teşekkür ederim!^^


 

Hayran: Khunnie, en başından beri Hottest olan yakın arkadaşım Haifu’ya bir seslenir misin

Nichkhun: Hey Haifu!! Sevgin için teşekkürler!


Hayran: Hoşça kal, gitmem gerekiyor

Nichkhun: Güle güleeeeee


Hayran: Aslında ben Kyochon Kırmızı Kombo Tavuk seviyorum

Nichkhun: *nefesi kesilir** Kyochon Kırmızı Kombo Tavuk çok baharatlı


Hayran: Tiffany ile bir selcanı yüklesen ne olur hayal edemiyorum hehe

Nichkhun: hahaha cidden öğrenmek ister misin?


Hayran: Doğum günümü kutlamayı düşünür müydün acaba?

Nichkhun: Doğum günün kutlu olsun tatlım!


 

Hayran: Tüm geceyi gözden geçirmek için harcadım ve sabah da sınava girdim, ama iyi hissetmiyorum kendimi… Beni biraz cesaretlendirebilir misin?

Nichkhun: Ne olursa olsun, sıkı çalıştığın sürece, mutlu olmaya bak! Git de o A+’ı al


 

Hayran: Telefonumun pili bitiyor! Beni neşelendirecek bir cevap alabilir misim lütfen!!

Nichkhun: Git de şarj et!


Hayran: Oppaaa… Yanında kim var???

Nichkhun: Jun. K


Hayran: iPhone6 nasıl? Güzel mi?

Nichkhun: Bilmem çünkü ben iPhone altı kullanıyorum hahahahhahaahah (6’yı Tayca yazmış)


Hayran: Şu an ne yapıyorsun?

Nichkhun: Gözlerim yoruldu~~ Bugünlük hayran konuşmasının sonuydu!! Ve 2014 kayıtlarımı yapan kişiye saygılar! Teşekkürler! İyi geceler! (2014 kayıtlarımdan kastı 2014’de yaptığı etkinliklerini toplayıp tablo yapan hayran)

Kaynak: Trans KOR-THAI: _sowon211 THAI-ENG by: Daffodil0624 

Çeviri: 2PMTurkishFans ©

 

 

 

Bir Yanıt Bırakın

