“Mine” Türkçe Çeviri

2PM – Mine

Albüm: Go Crazy

Şarkı Sözleri: Chansung

Rap: Taecyeon aka TY

Beste/ Aranje: Ilanguaq “ilang” Lumholt, Lasse Lindorff, Thor Norgaard, Mads Moller

Çeviri: 2PM Turkey

Benim

Bebeğim bebeğim, benim tatlım
Seni ilk gördüğüm andan beri böyle çağırmak istedim.
Kızım, bana inanmalısın
Eğer benimleysen, diğer her şeyi unutabilirsin.
Etrafına bir göz gezdir 1 2 3
Senin gibi başka bir kız yok, görmüyor musun?
Her tarafa baksam bile
Senin tarzın uygun geliyor.
Seksi Bebek, Harika Bebek
Şuandan itibaren , sadece ben seni görebilirim.
Su kenarındaki sevimli bir bebek gibi
Gözlerimi senden alamıyorum, benim bebeğim
Bütün gece deli gibi içeceğiz.
Herşey güzel olacak
Benim ritmimin her şeyine güven bebeğim
Leydim hissedebiliyor musn?
Seni benim yapacağım
Seni benim yapacağım
Söyle bana bebeğim , nasıl hissediyorsun?
Seni benim yapacağım
Seni benim yapacağım
Her zaman sana ihtiyacım var bebeğim.
Durduramıyorum, seni çok fazla isti yorum.
Diğer kızlar hiçbir şey değil
Sadece sana ihtiyacım var, benden bakışlarını kaçırma.
Gözlerimiz buluştuğundan beri
Bu garip duyguyu hissettiğimizden beri
Aceleye gerek yok bebeğim, sadece beni takip et.
Seni tuttuğum an
Birbirimizi istediğimiz an
Tereddüt etmeye gerek yok bebeğim sadece bana
öpücüğünü ver.
Bebeğim bacaklarını alabilir miyim?
Duramıyorum, sana dokunmaya devam etmek
istiyorum bebeğim.
Seni gördüğümde kendimi kontrol edemiyorum
Bir zehir gibi üzerime yayılmışsın, beni tehdit
ediyorsun
Sana baktığımda her dakika ve her saniye çok değerli
Lütfen bak bana bebeğim
Bu gece benimle sadece oyunlar mı oynayacaksın?
Bu sadece bir şeye sahip olmak mı?
Benim olan gibi, senin olan gibi?
Seninki gibi, kalbim tümüyle senin.
Herşey tamamen senin
Tanrım! Seni benim yapmalıyım.
Gece bitmeden sana sahip olacağım.

 

Junbrosland ve 2PM Turkey birleşmesinin ilk meyvesidir. Çok sevin lütfen :3

3 thoughts on ““Mine” Türkçe Çeviri

  1. Geri bildirim: 2PM 미친거 아니야? (GO CRAZY) (Grand ED) | 2PMTurkey

Bir Cevap Yazın

